TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings Festival
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
Nieuwsgierig geworden door jullie verhalen ben ik op zoek gegaan naar een setje van Ricardo Villalobos. Als niet-technoliefhebber kan dit mij wel degelijk bekoren
Via website 3voor12:
Ricardo Villalobos - DJ set op VolTT 7-2-2004 - I
| quote: |
| Originally posted by magrec Mistress barbara 10 minuten gehoord maar dat geluid stond zo ziekelijk hard dat new wave en ik maar vertrokken naar de beste stage van de dag!! |
Rumenige & loktibrada deze hadden naar mijn mening de beste set. Offbeat is zo ontzettend swingend heerlijk. Vond ook dat ze het goed afwisselden en niet continu offbeat draaiden. |
Op mainstage was het ook gezellig vooral tijdens de regen ![]() |
(damn wat een vrouwen ook zeg overal waar je maar keek!!) |
Het was weer super!!
Was weer super gezellig met de hele groep ontsnapte gekken uit een TBS kliniek!! Was weer geweldig en weer zwaar voor herhaling vatbaarA!
Toen we aankwamen was Lucca aan het draaien in de Y tent.
Was zwaar lekkere binnekomer met Lucca. Zeer lekker setje!!! Vrouwen weten toch altijd weer de beste setjes neer te zetten 
Daarna Joris Voorn. Ik vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen. Veel brakes en de drive miste een beetje in zijn set.
Daarna kwam mijn grote held Cari lekebusch die wel lekker draaide maar te monotoon draaide. Ik dacht dat hij flink zijn best gign doen maar kwa variatie was het echt waardeloos. Zonde. Deze man staat niet meer bij mij op nummer 1. daarna even wezen kijken bij Barbara. Ben daar na 10 minuten weg gegaan omdat het te slecht voor de oren was. Hoge tonen deden pijn aan de oren.
Terug naar Regis en Ruskin gegaan en dat was echt een hele vette set! veel afwisseling van platen, ze speelden echt met het publiek en zat ook nog een tikkeltje humor in. Ze hadden het iedergeval dik naar hun zin achter hun Mac-jes.
Einde van hun set was echt subliem!
Daarna Rumenige en Loktibrada.............WAT EEN SET! dit was echt DE top set van dit festival. Heerlijke pompende techno!
Toen in de regen naar de main wantd aar draaide Bart Skils. Wel lekker setje. Hij blies ook nog effe wat speakers op..geweldig gewoon
Toen effe weze stampen bij Mulero, was ook wel lekker.
Beyer vond ik nou niet echt geweldig ofzo.
Superfeest! volgen djaar weer!
Ik heb ook meer de camerafunctie op mijn mobiel misbruikt 
Jammer dat ik M5 en partyhardy heb gemist!
LonsdaleSLETJE optimus

In de rij:

Tijdens adam beyer in de regen :bounce:

Tijdens bart skills in de regen

en dit was tijdens mulero!!

Morgen post ik alle foto's wel ff (hehe 70 gemaakt)
Originally posted by magrec ![]() Morgen post ik alle foto's wel ff (hehe 70 gemaakt) |
! De poncho is inderdaad de zomerhit van 2004
Was een leuk feestje
Ook voor mij waren Rumenige & Loktibrada de absolute toppers van de dag.. Wat een energie! Verder vond ik zelf Oscar Mulero ook sterk (afgezien van het feit dat het wel een beetje vlak was), en Joris Voorn was ook niet verkeerd, al komt zijn muziek een stuk beter tot zijn recht in een zonnetje op de main denk ik..
De grote tegenvaller was vooral de tent met de harde techno, en dan vooral dat Gayle San en Misstress Barbara daarin moesten draaien.. Ik had die liever in een andere tent gezien, zodat ze een lekkere funky set neer konden zetten, nu konden ze helaas niet veel anders dan keihard beuken (tenminste dat denk ik, heb die sets zelf niet gehoord aangezien ik het nog geen vijf minuten in die tent heb uitgehouden)..
Verder was het natuurlijk weer erg gezellig met de hele clan, alleen jammer dat ik Onno en Hendrik niet heb gezien.. Andere keer dan maar weer
Sfeer was trouwens uitermate goed, zeker in de tent met Joris Voorn en Rumenige & Loktibrada.. Echt hele leuke mensen gezien / gesproken. Volgend jaar zeker weer!
Oh ja Leon, leuk dat ik nu ook weet wie je bent 
And Sand Leaper, hope you had a good time.. Sorry we didn't get to say goodbye but the weather was just too bad to be looking all around the place for you (and the rest)..
Ik heb me ook echt PERFECT vermaakt, ondankt het beetje nattigheid dat er viel!
Vrijdag een beetje aan het BBQ-en en eten geweest met de hele bende. Was erg gezellig, alleen hadden we weer een afhaker! 
Zaterdag op tijd opgestaan om rond 11 uur de trein te pakken richting het altijd zonnige Spaarnwoude. Half twee binnen, met een zonnetje, en gelukkig ook het kaartje kwijtgeraakt dat ik nog over had.
Binnen bij Lucca gesprongen en heerlijk genoten van Joris Voorn (voor mij de beste set van de dag!). Erg erg erg veel bekenden gezien, zelfs mensen die ik al bijna dood had verklaard.
De hele dag een beetje van hot naar her gelopen, maar vooral in de �nichtentechno-tent� gebleven: James Ruskin, Alexander Kowalski (lekker!!), een stukje Mistress Barbara, et cetera et cetera. Bart Skills op de main toen het regende was erg gaaf. De poncho�s waren heel cool! Jammer dat de foto van Bastiaan en Tim op een totaaaaaal lege tribune niet gelukt is!
Wel mooi, zo�n festivalsfeer. Theseus is daarin een diehard, met een lowlandspetje en een vuilniszak om. Geweldig! Heb me weer prima vermaakt met alle gekken, alleen jammer dat Hendrik en Onno niet zijn gesignaleerd!
Zondag nog even op de wallen geweest bij Bastiaan: Mariokart rules!
Wanneer gaan we weer een keer, gasten?
Ook leuk:
- een springkussen zonder lucht waar iedereen hard op gaat�.
- een ei in je broekzak doen�..
- Qdance volk in de beuktent, waar 1 vent ERG hard ging en maar met 1 arm aan de tent ging hangen en daar in de lucht aan het hakken was�..
- geen enkel persoon gezien die TE hard ging�(oftewel out ging)
- geen enkele vechtpartij gezien�.alleen maar blije gezichten over al je was!
- lekker en goedkoop eten en whiskycola voor 2 munten!!
- goed geregelde bussen ook al moest je een stukje lopen
- kluisjes!
Minder leuk:
- je sleutels vergeten in de tas (maar gelukkig wel in mijn kamer gekomen!!)
- best wel lange wachtrijen bij het drinken�..
- geen foto van de powerpuff girls�.
Foto�s komen vanavond!
Voor diegenen die genoten hebben van Rumenige & Loktibrada:
http://www.rave.sk/mpg/toky%20vs%20loktibrada.mp3 (30 mins)
http://www.palmbeach.cz/mp3/Toky_-_...pt_1_79min).mp3
http://www.palmbeach.cz/mp3/Toky_-_...pt_2_59min).mp3
Toky = Rumenige
| Originally posted by basd And Sand Leaper, hope you had a good time.. Sorry we didn't get to say goodbye but the weather was just too bad to be looking all around the place for you (and the rest).. |
het was weer lachen, ik heb serieus nog steeds buikpijn van het lachen
het weer werkte helaas niet mee, al had het setje bij Bart Skils in de net opkomende zon ook weerr zijn charme
En nog maar een keer: Mistress Barbara rules! Zupahset, was heerlijk!!
Ook Oscar Mulero was erg lekker
Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid, nu op naar Isle of MTV
| Originally posted by Sand Leaper PS. Someone please send me "het bananenlied" that got played @ Snuggle's, been stuck in my head for days now! |
| Originally posted by basd Oh ja Leon, leuk dat ik nu ook weet wie je bent ![]() |
| Originally posted by basd Click here There you go. |
Will grab it when I get back home, thanks a lot!
| Originally posted by basd Laatste commentaar op dit feestje: MEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! (speciaal voor Sjinees) BRBRBLBLBRBRBLBLWAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!! (speciaal voor Josta) |
Super weer!
W00t, found the lyrics as well:
Voor de groentewinkel stond Keesje de Jordaan
Zwaaiend sprak hij tot de baas: "Geef mij een banaan!"
Maar de baas was juist die dag gladweg uitverkocht
En hij dacht dat onze Kees ruzie met hem zocht
En de baas zei: "ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag"
Plots vloog er een rode kool door de winkelruit
En er volgde een meloen in de baas z'n snuit
De baas z'n snuit zat vol met sap, Kees ging voor hem staan
Lelijke meloenenkop geef mij een banaan
Maar de baas zei: "ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag"
Dit is echt een superhit, maar eigenlijk veel te kort
Daar moet nog een coupletje bij, dat is wat er aan schort
Zo stoffig als dit stukje tekst, dat kan eigenlijk niet
Maar de boswachters die doen het toch, want ie weten hoe het giet
En de baas zei: "ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag"

| Originally posted by Acidophilus Weet iemand een tracklist te vinden van dit evenement? |
| Originally posted by SnuggLe Pleurt op met je tracklists Koop een kaartje! En besides, van dit soort festivals zijn er NIET ECHT VAAK tracklists te vinden... Maareh... die set die je postte Hendrik, die is VET! Vooral op minuut 22 en verder! |
. Was ze al een paar weken aan het luisteren, dus ik slaagde er zelfs in nog wat nummertjes te herkennen
| Originally posted by SnuggLe Pleurt op met je tracklists Koop een kaartje! En besides, van dit soort festivals zijn er NIET ECHT VAAK tracklists te vinden... |
| Originally posted by Partyhardy! Hij had ook een kaartje en misschien zijn er wel freaks die wat vette platen onthouden hebben, altijd tof. en hij was gewoon benieuwd naar een electro hit die een aantal keren voor bij gekomen was welke Alter Ego - Rocker bleek te zijn |
Bij Techno zeker minder.
Heel veel platen zijn oko niet te id-en. Er worden over het algemeen veel nieuwe platen gedraaid...behalve door Chris Liebing en Michelel de Zey dan 
Als de setjes ter download zijn komen er langzamerhand tracklists. maar je met niet denken dat er meteen de eerste dag na awakenings al volledige lijsten zijn.....dat die sensationsetjes nou zo easy te id-en zijn alee.....hitjes blijven hitjes 
Oke, een aantal foto's!
De rest komt morgen rond 12 op www.partyscene.nl
Komen ze:

Oh en deze nog:

.....maareh...eigenlijk weinig TA's op de foto gezet!
Mooie pics Bram! 
| originaly posted by Snuggle .....maareh...eigenlijk weinig TA's op de foto gezet! |
| Originally posted by total woot Ja hoor es JIJ moest zo nodig je batterijen sparen |