TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Wie gaat er vrijdag allemaal naar de Sottos's? |
kzal der ni geraken :/
En alleen op gang gaan is ni tof
Na Antwerp is burning...
...bigger...
...better...
...hotter...
...Get ready...
Lennik is Burning 2004

Het kan nooit op tegen ...

| Originally posted by Nabistai Na Antwerp is burning... Lennik is Burning 2004 |
NIKS VAN !
mo dj sjarel !!!!
ej ej dimmen he maat, niks slecht over de karel !
of krak daar gaat de plaat ;-)
hola hola ineens een groot bakkes opzetten of wa
to be continued ....
*KRAK* 
Zaterdag 25-9-2004
UNIVERSAL NATION
Intergalactic sounds, animation and deco!!!
Guest dj MIKE ( Push - Universal nation )
@ Lamborghieni, Maldegem
Is er ooit al iemand in de Lamborghieni geweest? Kheb al foto's gezien, en het zag me er eerlijk gezegd een marginale kinderkeet uit...
kaulille en lennik is burning ROFL!!!
alle jonges kan het nog belachelijker? 
| Originally posted by Jasperovitsj Zaterdag 25-9-2004 UNIVERSAL NATION Intergalactic sounds, animation and deco!!! Guest dj MIKE ( Push - Universal nation ) @ Lamborghieni, Maldegem Is er ooit al iemand in de Lamborghieni geweest? Kheb al foto's gezien, en het zag me er eerlijk gezegd een marginale kinderkeet uit... |
| Originally posted by djcresto kaulille en lennik is burning ROFL!!! alle jonges kan het nog belachelijker? |
| Originally posted by JediD4M Maar Marcky vraagt me af en toe eens om eens te gaan, maar de 25ste ga ik zeker, dan zal Jedi daar die gemiddelde leeftijd eens naar boven trekken |
| Originally posted by Jasperovitsj Is er ooit al iemand in de Lamborghieni geweest? Kheb al foto's gezien, en het zag me er eerlijk gezegd een marginale kinderkeet uit... |
| Originally posted by TOR normaal wordt er veel retro gedraaid. |
En nog een bitchslap in zijn gezicht om in belgie te draaien :/
en ja greunenhond is een jeugdhuis.
the oh! is zo'n jumpkot :/
http://www.arise-events.nl/
En een eerste naam op de affiche zou dus al Ozg�r Can zijn! 
| Originally posted by Jasperovitsj http://www.arise-events.nl/ En een eerste naam op de affiche zou dus al Ozg�r Can zijn! |
hier wil ik bijzijn
Yep dit zie ik ook wel helemaal zitten.
| Originally posted by Jasperovitsj Daarmee vrees ik dat het voor onze Mike een serieuze tegenvaller gaat worden... |
?
en hoe was lloret? 
tzal zijn managment zijn denk ik...
| Originally posted by Aur�lie Waarom neemt ie dan in godsnaam zulke boekingen aan ? |
tis eigenlijk enkel voor jasper en jack.
binnenkort funk d' void en benny rodrigues in cafe d' anvers
^ Nice!!
Nu is het wel de vraag wat Funk D'Void gaat draaien. Zijn sets zijn meestal een stuk harder en meer techno dan zijn producties. Maar ik kan me nu niet inbeelden dat hij in Caf� snoeiharde techno gaat draaien, zeker niet op dezelfde avond als Benny Rodrigues...