TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »
Wat is het plan voor vrijdag, zaterdagochtend, jonges ? Hoe doen we het 
edit: lees hier net dat ik dus alleen zal moete rooie om naar nederland te komen, iemand een slaapplaatsje voor vrijdag op zaterdag, ik denk dat ik dagje vroeger kom
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Wat is het plan voor vrijdag, zaterdagochtend, jonges ? Hoe doen we het ![]() |
yep, ik rij ook
maar we zitten al met 5 in de auto :s
Cresto had het ook al gevraagd...
ik denk dat wij rond 11h daar gaan zijn...
op den trekhaak !
Vergeet de zonnecr�me ni he, ik ben nog ni op vakantie vetrokken en mijn neus pelt al 
kzag in de udc nieuwsbrief dat er een wijziging is in de timetable. Kan iemand mij zeggen welke die is 
Heb geen zin om weer volledig de intro van die site te moeten doorlopen.
| Originally posted by djcresto kzag in de udc nieuwsbrief dat er een wijziging is in de timetable. Kan iemand mij zeggen welke die is ![]() Heb geen zin om weer volledig de intro van die site te moeten doorlopen. |
| Originally posted by Freezel Sasha & Digweed worden vervangen door O-zone - Dragostea Din Tei 3 uur lang Nee, enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat Guy Ornadel en Rank 1 omgedraaid zijn |
| Originally posted by Freezel Sasha & Digweed worden vervangen door O-zone - Dragostea Din Tei 3 uur lang |
| Originally posted by Jasperovitsj Damn, en ik had nog zo gehoopt op The Underdog Project Live... |
| Originally posted by Freezel Johan Gielen staat er toch al? |
Originally posted by Jasperovitsj True! Sad, but true... |
| Originally posted by Freezel En het meest belachelijke is, is dat hij na Sasha & Digweed staat op de main |
| Originally posted by Freezel Johan Gielen staat er toch al? |
| Originally posted by eieregooie Etenstijd!!! |
Euhh... als ik het me goed herinner wel... Bij de main hebben ze volgens mij alleen drinken... Er is een uitgebreide eetgelegenheid op het tentenkamp dacht ik, en als ik me niet vergis ook wel wat bij de HQ stage...
Maja, kan ieder jaar anders zijn he 
Enig idee van de prijzen van de food?
| Originally posted by Xilver Enig idee van de prijzen van de food? |
| Originally posted by Jasperovitsj Hopelijk valt het wat mee, kheb geen zin om 5� voor een klein pakje slecht gebakken frieten te betalen... |
Picknickmand meenemen vanaf huis? 
| Originally posted by Freezel Picknickmand meenemen vanaf huis? |
| Originally posted by Bertn ga dan nooit naar rock werchter |

kbegin al zenuwen te krijgen
| Originally posted by djcresto kbegin al zenuwen te krijgen |
dilemma: korte of lange broek? 
| Originally posted by djcresto dilemma: korte of lange broek? |
Wordt erg warm morgen en spijkerbroek gaat zo plakken met dit weer