TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Wel beter, het is toch een soort van spelbederf! |
| Originally posted by Hitman Een soort? De schwalbe is koning spelbederf |
Stelling: Villa BvD of Studio Sportzomer?
Ik zweer bij Studio Sportzomer. Die Mulder zit vaak alleen maar te zeiken (en anders hangt ie ergens) En die twee andere knakkers vind ik ook niet geweldig
Studio Sportzomer!
Jan Mulder zuigt! Kerel loopt alleen maar te zeiken en Barend en van Dorp hebben ook weinig zinnigs te vertellen...
En ze hebben bij Studio Sportzomer elke dag weer een andere gast. ook wel leuk 
Studio Sportzomer is beter. Die Mulder moeten ze een keer in z'n zak schoppen, dan houdt ie misschien z'n bek. Die vent heeft nergens verstand van , hij zit daar alleen maar om overal tegenaan te schoppen
Wel grappig trouwens om Harry Vermeegen weer een keer te zien (Studio Sportzomer)
wie maakt de volgende tussenstand?
whaha
naja ik dan maar 
Jappio 32
Raoel 28
Teknikol 27
Ryo 26
New Wave 26
Dj Bazz 25
TnD 23
High_Nrg 22
moogwai 21
M_Peror 21
Djeebie 20
Trancefool 20
Asperge 18
Cosmic 18
TimeportE 16
basvh2 15
Remy D 12
Snuggle 11
Uiteindelijk komen de echte voetbalkenners wel boven drijven h� raoel 
Studio Sportzomer zeker wel he!!!
Ik moet die Jan Mulder ook niet echt. Studio Sportzomer met gasten als Jack Spijkerman en Harry Vermegen, echt geweldig 
Ben benieuwd wat Nederland gaat doen vanavond, ik hoop wel dat Advocaat de jonkies erin gaat zetten. Ook al twijfelt hij of ze Nedved enzo kunnen stoppen, maar ik geloof daar wel in..
Wat is dit nou weer 
| Originally posted by basvh vette wedstrijd zweden-italia. leuk aantrekkelijk voetbal. lekker aanvallend en een briljante goal van zlatan! |

| Originally posted by Dj Lex Stelling: Villa BvD of Studio Sportzomer? |
| Studio Sportzomer of Villa BvD |
ik vind alle 3 de voetbal programmas wel lachen. zelfs louis vind ik bij sbs zeer ok!
maar de beste is toch studio sportzomer en dan alleen omdat orakel cruijf erzit!
Waarom de Russen zo snel naar huis wilden...kijk zelf maar!
Voor meer spelersvrouwen: http://www.kp.ru/slide/detail/35/
Beetje jammer dat ze geen pasfoto's van hun mannen hebben gebruikt 
Studio Sportzomer voor mij ook. Veel betere kwaliteit dan Villa BVD.
Dat geschreeuw van de heren Mulder, Barend en Van Dorp is vet irritant, om over de slechte grappen nog maar te zwijgen... En het lijkt me niet dat de mensen ge�nteresseerd zijn in de opstellingen van Peter R. de Vries, Daan Schuurmans en zelfs Arjan Erkel
Dat SBS6 programma is alleen interessant als Van Gaal of Blind met dat bord aan de gang gaan. Maar ja, daarna komt die Rene Froger band weer dus kan je weer zappen.
Er is 1 ding wat jullie wellicht niet weten is dat Villa BVD een hele andere opzet heeft dan de andere programmaa's.
Villa BvD is geen 'sport' programma als Studio Sport zomer.
Het is een actualiteiten programma die nu in Portugal is bevestigt en die met hun gasten (wat ze altijd doen) over het EK praten en hun eigen punten hebben die zij ook in Nederland zouden vertellen.
Het heeft dus welzeker een kwaliteit. Je kan deze programma's gewoon niet vergelijken.
Dit even voor de goede orde.
| Originally posted by Djeebie Dat SBS6 programma is alleen interessant als Van Gaal of Blind met dat bord aan de gang gaan. Maar ja, daarna komt die Rene Froger band weer dus kan je weer zappen. |
Peter R de Vries de stoere ajax seizoenskaarthouder
Nu incognito (zonder snor) 
| Originally posted by Djeebie en zelfs Arjan Erkel |
Hebben we nog een beetje vertrouwen in vanavond? Of doen we volgend weekend al niet meer mee...
woee gister de volle 10 punten gehaald!
vanaaf word:
Duitsland - Letland 1-0
Nederland - Tjechi� 0-0
denk ik.

(D) - (LT) 2 - 0
(NL) - (CZ) 3 - 1
Van der Sar
Heitinga Stam Bouma Bronckhorst
Seedorf Cocu Davids
Meijde Nistelrooij Robben
Duitsland - Letland....noch immer 0-0! 
"Schade Deutschland..." 
Dit is heel gunstigg voor Nederland!
Auf widersehen! 
Whaha echt prachtig. Die Duisters vliegen eruit!
Nou ja, die Duitsers hebben alles nog in eigen hand... bij winst op Tsjechie zijn ze sowieso door! Dus Nederland mag straks echt niet verliezen, anders gooien die andere twee het op een akkoordje en kan Nederland naar huis... Gewoon vanavond puntje pakken en dan winnen van Letland (of andersom mag natuurlijk ook
)