TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »

Posted by Zehra on Jun-27-2004 20:34:

quote:
Originally posted by Tom Lont
Altijd leuk om BETA's tegen te komen, hele gezellige mensen Ik zei tegen Perry dat hij er een hele fanatieke fan bij had, Zehra, dat vond ie heel leuk om te horen

*bloos*

leuk je nog gesproken te hebben, Tom!

Posted by SilentEagle on Jun-27-2004 20:59:

quote:
Originally posted by Kaidreas
moet je beter kijken hoor!
zeker bij de perry en markus set, toen er nog niet veel volk was.

Toen stonden er eigenlijk exact twee mensen te dansen, bij Perry. Jij, en ik.

Posted by TOR on Jun-27-2004 21:03:

ik dacht dat de beweging die bij progressive hoort de head nod was?

jullie hebben het verkeerd aangepakt jongens!!

Posted by SilentEagle on Jun-27-2004 21:04:

quote:
Originally posted by TOR
ik dacht dat de dans voor progressive de nod was?

jullie hebben het verkeerd aangepakt jongens!!

Wat de nod betreft - Jasper heeft em echt wel onder de knie - of is dat dan weer de foottap?

Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2004 21:22:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Wat de nod betreft - Jasper heeft em echt wel onder de knie - of is dat dan weer de foottap?

Das een combinatie van beiden eigenlijk, maar daar is wel wat oefening voor nodig, niks voor beginners!

@ Tor: Blue Haze - Spacious (Benz & MD remix), de 3de release op Aurium records, maar vraag me niet wanneer hij uitkomt...

Posted by Freezel on Jun-27-2004 21:30:

quote:
Originally posted by emma
mijn pix staan online

http://globaldjbroadcast.com/galler...album=69&page=1

Official Armada Photographer Freezel Copyrighted

Posted by djcresto on Jun-27-2004 21:40:

miljaar miljaar, kheb wat gemixt blijkbaar

*snik snik*

Posted by pooley on Jun-27-2004 22:33:

mmm ni slecht :/

Posted by Zehra on Jun-27-2004 22:44:

Mijn foto's staan ook online HERE!

Enkele videos en geluidsfragmentjes (right click & save as):
Perry O'Neil - Arise
Perry O'Neil - Arise
Peter Martin - Perfect Wave
Above & Beyond - No One On Earth

Enjoy!

Posted by Xilver on Jun-27-2004 23:00:

Voorwaar, ik zeg u, het was de max.

Leuke mensen ontmoet ook, zeker voor herhaling vatbaar.

Enkel volgende keer zien da'k nachten ervoor wa slaap, want de terugweg was zwaar... boring Nederlandse snelwegen

Posted by pooley on Jun-27-2004 23:12:

volgende keer moet ik erbij zijn ffs !

Posted by Freezel on Jun-28-2004 04:49:

quote:
Originally posted by Zehra
Mijn foto's staan ook online HERE!

Enjoy!

Quality pics

Posted by MaGiK54 on Jun-28-2004 07:42:

Coole pics, Zehra.

lol

Posted by eieregooie on Jun-28-2004 12:05:

Zow... mijn fotootjes zijn ook online inmiddels

KLIK!

Posted by Kaidreas on Jun-28-2004 17:26:

quote:
Toen stonden er eigenlijk exact twee mensen te dansen, bij Perry. Jij, en ik.

hell yeah
vodka red bull brother, we sure know how to party

Posted by Meltoz on Jun-29-2004 16:06:

T�is ondertussen al dinsdag (ben waarschijnlijk weeral de laatste) en begint�t toch wel is tijd te worden da�k hier ok e kleine review doe�

Dag begon eerst met m�n voiture vol te laden, m�n neef Jochen (kerel met sikje op foto�s) gaan halen om 17u15, dan Seb gaan oppikken in Hasselt en dan als laatste m�n schoonbroer Peter zodat we mooi rond 19u konden vertrekken richting Den Haag
Om 21u30 aangekome, ruimschoots op tijd, dus nog wel ff tijd voor iets te verorberen, Mc Do binnen. Maagjes goed gevuld, ma�t rare was da ge moest vrage of ge boven na�t toilet mocht op wa�t sloeg ik weet het nog altijd nie zene :� Hebben de hollanders misschien iets me WC�s of make ze der gewoon misbruik van tijdens�t EK
Enfin iedereen voldaan naar buiten, ff Freezel & Emma e berichtje sturen en telefoontje plegen en afspreken op�t plein waar we nog ff konden meebibberen met de hollanders want er was nog tijd over.
1ste verlenging zat erop dus werd het stillekes aan tijd om af te zakken naar de Asta, ongeveer e 2 minuutjes stappen en we waren gearriveerd. Stonden ondertussen nog een paar andere BeTa�s op ons te wachten met name, Jasper, Zehra, Tom (Xilver) en Wouter� Na ff gecheckt te hebben waar ze stonden met de auto, hebben ze maar wijselijk besloten om deze te gaan verzetten, e goei zaak trouwens Andere BeTa�s ff weg, kwamen der weer andere toe, de avonturiers onder ons, Kevin en Dries� Na wat gelanterfant voor de entree zijn we dan toch maar binnengegaan, stevige kerels aan de inkom en juffies aan de tickets en de jetons. Keet binnen en daar was Perry al bezig met de eerste lekkere sounds door de boxen te sturen! Ondertussen was Freezel druk an�t bellen me�t thuisfront en daarna gejuich en weet�k wa nog allemaal, enfin de hollanders hun d�ja vu gevoel was weg en we konden een rustig avondje tegemoet zonder lange gezichten!
Perry zijn setje was GENIETEN , ni zoveel op bewogen, maar bij Perry sluit ik liever die ogen en handjes in de lucht, hes eb Enfin in�t begin e beetje zitten babbelen met Jochen en Peter, drankje gehaald, wat foto�s geschoten en het vrouwelijk schoon in�t oog gehouden (vooral m�n neefke dan, zul�t da soms wel op de foto�s zien dat er daar ineens Hollandse grieten opstaan, hij was�t toestel toen ff an�t gebruiken ). Zehra wist ons te vertellen dat Markus gearriveerd was en aan de zijkant van de Dj Booth stond, hup iedereen naar ginder voor e fotoshoot en hij wist ons ook te vertellen dat hij van 1 tot 3u ging draaien en na Armin om 6u nog ging afsluiten� Hij ging �t diep houden, want hij houdt wel van diep gaan zei hij Perry was ondertussen zijn laatste half uur in gegaan met Rio Addicts � Crossroads, Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix) en natuurlijk Perry O'Neil � Arise .
Hierna nam Markus Schulz het over, rustig beging, ma toch wel al e eerste hoogtepunt (als er misschien al geen gepasseerd waren) Nikola Gala - Swing 2 Harmony, heerlijke vocals toch die plaat Ging zo verder met nog meer h��rlijke nummers als Michael Burns � Forward, Peter Martin - Perfect Wave, Tilt - The World Doesn�t Know , Roland Klinkenberg vs Holden and Thompson - Bounce @ Nothing, Rank 1 - Breathing (Breaks Dub/Markus Schulz Edit) (blijft er beresterk nummer dit ) en Markus Schulz pres Elevation � Largo� Mooi gevarierd setje, ma moet zeggen dat ik zijn set tijdens de vorige Armada Night (29-04-04, XL Orange Amsterdam) beter vond, ma geen klachten zene, Markus is gewoon e ijzersterke DJ Tijdens zijn set nog ff e babbeltje gedaan met Perry, heel fijn dat ie zich ook gewoon tussen de mensen begaf, zalige kerel, ma had spijtig nie zo�n goed nieuws over Arise, de release van deze toch wel HEERLIJKE plaat zal pas iets zijn voor na de zomervakantie, geduldig wachten dus Bij Markus toch al wat meer bewogen, mocht ook wel, want het was ondertussen al den 1ne door .
Tja, na Markus, kwam dus Armin en�t leek wel of iedereen voor hem gekomen was� Wij kwamen voor het hele pakket en da was ondertussen voorlopig al serieus geslaagd Armin zijn stijl is ondertussen al gekend, maar de laatste tijd toch wa harder an�t gaan, ni speciaal positief, ma ja� De volgende platen kwamen voorbij Sarah Mclachlan - World On Fire (Junkie XL Remix), Audioholics - External Key, Adam White and Andy Moor pres White Room - White Room, Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) VOCALS , DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Original Mix) , Mark Norman - Phantom Manor, Ton TB - Dream Machine (Original Mix), en nog vele andere� Om 6u dacht ik toch wel nu zit het erop, mocht ok wel, want had me volledig gegeven op deze set, nog meer as genoeg energie over van de vorige 2 sets en hierop dus volledig gegaan Die 3 extra platen hoefde er voor mij ni echt meer bij, want ik heb zoiets van Quand c�est trop, c�est trop he, awel en dees was TROP,�
Nog h��l ff tijd (met de nadruk op h��l ff) voor e paar foto�s en dan was hij samen met 2 van die stevige kerels langs achter de pist in� (Chris sorry da�k geen foto van je heb met Armin, ma liet ff m�n neef en schoonbroer voor, want zij hadden nog geen foto met Armin en wij 2 al wel, dus, ma als�t e kleine troost mag zijn, heb er ook gene he ). Ondertussen al 6u30, dus stillekes aan tijd voor de auto op te zoeken en terug richting Bels terug te keren, nadat m�n busje iedereen had afgezet, kon�k om 11u15 voldaan m�ne nest inkruipen

Conclusie:

Heel geslaagde avond met lekkere muziek en uitermate goeds sfeer Zoals iedereen ook al gezegd heeft, waren de hollanders weer heel vriendelijk, dus heel aangenaam voor ons belgen, maar ocharme als zij voor e feestje naar ons komen..
Feestende BeTa�s, echt weer TOP onze belgen
Vloeiende remixen door Perry, heeft echt e naadloos setje neergezet, vond hem echt het beste mixen van de 3, GO PERRY GO

Foto�s zijn er ondertussen ook al, begint ok stillekes aan tijd te worden ni� Alleen moeten ze nog ff in e gallery kome, ze volgen dus nog

Posted by Meltoz on Jun-29-2004 17:10:

Zehra heeft mij ondertussen mooi geholpen met de foto's en HIER zijn ze dan

Wreed merciekes en e duipe buiging voor Zehra

Posted by Freezel on Jun-29-2004 17:21:

Ver reportje Tom En die foto: maakt niet uit, heb er al een aantal

Posted by Nyah on Jun-29-2004 18:02:

Nice reviews en mooie foto's

Posted by Eagle` on Jun-29-2004 21:43:

report van Meltoz geeft de sfeer van het feestje weer al was ik er niet bij

Posted by pooley on Jun-30-2004 09:10:

Tom ge zijt nen tragen !

ma schone report

Posted by Meltoz on Jun-30-2004 09:20:

quote:
Originally posted by pooley
Tom ge zijt nen tragen !

Ga der an werken...

Posted by SilentEagle on Jun-30-2004 09:43:

quote:
Originally posted by eieregooie
Zow... mijn fotootjes zijn ook online inmiddels

KLIK!

Prachtige laserfoto'tjes. Vooral die allereerste van Markus.

Posted by Meltoz on Jun-30-2004 09:47:

quote:
Prachtige laserfoto'tjes. Vooral die allereerste van Markus.

Daar heeft Ei inderdaad weer z'n best beentje voor gezet

Posted by eieregooie on Jun-30-2004 17:55:

Mja, ik geil op lasers denk

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »