TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 21:56:

quote:
Originally posted by Gaby
du kan ju alltid st� och h�nga utanf�r ... nej allts� jag verkligen lider med dig!!! S� du jobbar p� hamngatan?

Jag f�r v�l g�ra det...det �r nog det n�rmaste jag kan komma tiesto p� et par �r

Jag jobbar p� kungsagatan 50...... uppe vid h�torget.....kanske inte 500 meter vem vet

Posted by Gaby on Sep-07-2001 22:06:

Slet ox� me att s�lja hamburgare en g�ng i tiden ...usch! men fy fan va gott!! Jag f�r fortfande inte nog av dom!

X-dream: har du t�mt sent boxen? f�r inte ig�ng ICQ h�r hemma...ska be brorsan fixa ifall han kommer f�rbi om en stund, fast jag ska nog sova egentligen

Varf�r e man inte sjuk en m�ndag? n�� alltid ska det vara p� helger??

Posted by x-dream on Sep-07-2001 22:10:

quote:
x-dream---your box!!!

Den �r inte full......Har inte ett meddelande i min inbox.....Men jag f�r mail hela tiden om att den �r full......Mycket skumt....Det �r lite tr�kigt att det ska bli s�......Med inboxen.....

Posted by Gaby on Sep-07-2001 22:14:

har du kollat SENT boxen?

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 22:22:

quote:
Originally posted by Gaby
Slet ox� me att s�lja hamburgare en g�ng i tiden ...usch!

Tycker att det �r j�vligt kul faktsikt.....har jobbat i snart 1 �r....�lskar det...skitbra arbetskamrater....Jag har flytet inne s� jag beh�ver inte stressa i k�ket...f�r ut 2000:- i handen varje m�nad plus barnbidrag och d� jobbar jag 11 timmar i veckan + att jag �ter d�r gratis med polarna kanske 2 ggr i veckan......fett sjusst...bara man k�nner dom i kassan s� f�r man va man vill n�r man vill
Sen �r det det enda jobbet jag kan ha typ ocks�

Posted by x-dream on Sep-07-2001 22:26:

Skulle aldrig fall mig in i att jobba p� typ mcdonalds eller burger king fy fan vad tr�kigt.....Vad tj�nar man i timmen n�r man jobbar d�r.....

Gaby prova att skicka igen.....Om det g�r.....

Posted by Gaby on Sep-07-2001 22:37:

Det e ett bra st�lle att b�rja jobba p�. slet d�r 2,5 �r...bra pengar n�r man pluggar och s�.
I b�rjan s� var det kul folk men pga av nya chefer s� f�rsvann m�nga roliga och det var bara idioter kvar. J�vligt tr�kigt!

Men jag har fortfarande mardr�mmar om lukten om f�tterna n�r man har strumpbyxor och jobbar d�r,,,fattar inte va lukten kom ifr�n!?

Posted by x-dream on Sep-07-2001 22:42:

Det �r ju sant att det �r en bra inkomst n�r man pluggar....Funkar det att skicka nu eller?

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-07-2001 22:46:

quote:
Originally posted by Jre
Dj_Irish

Helt r�tt!

Den rellades p� Combined Forces Records

Artist: Title: Label:
Vincent De Moor Deflection E.P. Combined Forces Records
CF 015 31-01-2001 12'inch

Tracklist:
Don't Let Go 9:15 -
Believin' In My Mind 6:22 -
Silent Dance 7:54 -
No Hesitation 6:06

Jag har letat efter denna plattan som en d�re!
www.vincentdemoor.com och www.combinedforces.com
har den inte, Jag har �ven kollat alla webshops jag hittat
p� the "World Wide Web" hade stora f�rhoppningar p� Juno men
d�r gick jag ocks� bet.

Jag M�STE ha den plattan

// Jre

Jag fick sj�lv tag p� den fr�n Juno men det var ett tag sedan och d� visste jag inte ens att den l�ten var med ens. Tur kan man nog kalla det. Har du pr�vat http://www.htfr.co.uk ? (Hard To Find Records)

D�r kan man s�ga till dem att f�rs�ka best�lla in den till lagret. De har ett speciellt litet formul�r f�r s�dant. Super smidigt. Det har faktiskt funkat f�r mig f�rut s� med lite tur kanske...

Hoppas du hittar den

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 22:46:

Eftersom jag bara �r 16 s� f�r jag 48:-/tim och 58:-/med OB till�gg...
Duger f�r mig,......
Jaja nu ska jag posta mitt mail jag skickat till Caf� opera HAHA!

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 22:48:

Min polare kom med id�n...det �r mitt sista f�rs�k innan jag tar livet av mig.....lite patetiskt men jag har inget att f�rlora...
Mail till Caf� Opera:

Hej!
Jag heter Kenny Berggren och �r 16 �r.
Jag ska g� rakt p� sak. Antiloop var den f�rsta techno grupp jag lyssnade p� och jag har alltid gillat dom. Nuf�rtiden �r min absoluta favourit DJ, DJ Tiesto. Jag har alltid dr�mt om att f� se honom och ja missade honom f�rra �ret. Jag har n�ts av informationen att Tiesto OCH Antiloop ska spela tillsammans den 21 september hos er. Jag har ocks� h�rt att �ldersgr�nsen �r 23 �r. Jag bor i Sthlm och att missa chansen att f� se en av mina idoler vars musik jag avgudar bara f�r att �ldergr�nsen �r 23 k�nns v�ldigt dumt. D�rf�r g�r jag det sista jag kan f�r att �tminstonde f�rs�ka f� se denna duo. D�rf�r undrar jag, finns det N�GON som hellst m�jlighet f�r mig att f� komma in?
Kommer i s�llskap med folk som �r �ver 23. Finner inget intresse av att g�ra n�got annat �n att njuta av musiken som jag lever f�r. Detta �r bara en chansning men ocks� mitt sista val. Jag �r glad om ni svarar.
Tack p� f�rhand!
Kenny Berggren

Jag r�knar med er om dom f�r f�r sig att sl�ppa in mig...haha det �r ni som �r mitt s�llskap

Posted by x-dream on Sep-07-2001 22:54:

Det �r v�l inte s� att du �r desperat nu mindshooter......Men det �r ett bra f�rs�k iaf du g�r....Hoppas att dom svarar bara....

Posted by Gaby on Sep-07-2001 22:56:

Gud va gulligt!!
Jag hade sl�ppt in dig!
det kanske fixar sig...bara ingen annan g�r samma grej, allts� mailar eller ringer och ber om samma sak...

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 22:59:

quote:
Originally posted by x-dream
Det �r v�l inte s� att du �r desperat nu mindshooter......

N�h fy fan...vad f�r du det ifr�n? Nu f�r du quota lite s� jag f�rst�r....

Posted by fruktsoppa on Sep-07-2001 23:06:

fatta f�rvirrande TA e..

kool med att fixxxa en svensk del av TA..

gotta reprezent!

jag h�nger h�r fr�n o med nu! =)

Posted by Gaby on Sep-07-2001 23:09:

quote:
[i]Originally posted by mindshooter Jag r�knar med er om dom f�r f�r sig att sl�ppa in mig...haha det �r ni som �r mitt s�llskap [/B]

ha ha ha...det e lugnt!

Posted by x-dream on Sep-07-2001 23:09:

quote:
N�h fy fan...vad f�r du det ifr�n? Nu f�r du quota lite s� jag f�rst�r....

Okej f�r v�l b�rja med det da......Jag mena bara att n�r du provar att skicka ett mail till dom alls�.....Men lycka till och hoppas att det g�r v�gen......

Posted by fruktsoppa on Sep-07-2001 23:12:

f�rvirrande

kool med att fixxxa en svensk del av TA..

gotta reprezent!

jag h�nger h�r fr�n o med nu! =)

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 23:16:

quote:
Originally posted by x-dream

Okej f�r v�l b�rja med det da......Jag mena bara att n�r du provar att skicka ett mail till dom alls�.....Men lycka till och hoppas att det g�r v�gen......

hehe jo jag fattade vad du menade...jag var r�tt ironisk....jag �r s� j�vla desperat att jag skulle ge min v�nsta pungkula som sagt....eller �tminst�nde en bit av min nagel

Posted by x-dream on Sep-07-2001 23:19:

quote:
hehe jo jag fattade vad du menade...jag var r�tt ironisk....jag �r s� j�vla desperat att jag skulle ge min v�nsta pungkula som sagt....eller �tminst�nde en bit av min nagel

Okej.....Fattar att det �r jobbigt att inte kunna se sina idoler.....

Posted by fruktsoppa on Sep-07-2001 23:21:

Jester |337 jag e

faan va fett, jag kunde l�t l�sa det du skrev.. h�ftigt det ska bli att bli moderator..

kool jag e. eller vad s�ger du?

Posted by mindshooter on Sep-07-2001 23:25:

Ja.....f�rresten... �r n�n som kan fixa:

* 1 par styltor (eller ett par j�vligt h�ga dojor)
* 1 mask
* 10.000 kr
* 1 AK-4
* 1 rulle silvertejp
* 3 stycken 4 meters rep, kraftiga

*Eller bara ett j�vlgt bra falksleg

Posted by Gaby on Sep-07-2001 23:31:

fruktsoppa...ha ha ha...fan va roligt namn!
vart e du ifr�n?

Posted by x-dream on Sep-07-2001 23:31:

quote:

Fr�gan �r vad du ska med allt detta till.....

Posted by Gaby on Sep-07-2001 23:33:

Sneaker Pimp

quote:
Originally posted by mindshooter

Eller bara ett j�vlgt bra falksleg

satsa p� det...

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »