TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »
2-2!!! 

2-2 = nordic victory
���! h�rligt! jag illar 2-2 b�ttre �n att sverige vunnit med 3-2!
wow...det var n�ra �gat...
2-2
hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! 
NODIC VICTORY!!!! 
BYEBYE ITALIA 

HEHEHEHE
Snacka om fulltr�ff =)
| quote: |
| Originally posted by EsseT 2-2 hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! ![]() NODIC VICTORY!!!! ![]() BYEBYE ITALIA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HEHEHEHE Snacka om fulltr�ff =) |

Det r s� j�vla h�rligt. Fy fan allts�
2-2 hejd� Italien ingen kommer sakna er.
och sen att g� tillbaks till mitt tips i grupperna jag vet det �r skr�mmande hur bra jag �r.
Grupp C
Sverige
Bulgarien
Danmark
Italien
Den grupp d� alla fyra �r bra nog att ta sig vidare
men Sverige �r ett bra lag och kan sl� exakt vem som helst.
Mitt tips �r att Sverige ,Danmark och Italien alla slutar p� 5 po�ng och m�lskillnad avg�r till Sveriges f�rdel med minst antal
/notera det d�r �r inte slutplaceringarna utan hur gruppen lottades
Shit... har just l�st igenom massor p� aftonbladet om EM... Fan kan Italienarna vara s�mre f�rlorare eller ? I think not !!!!
Kan dom inte ta en f�rlust... ger man sig in i leken f�r man leken t�la !!!
ta en titt p� Italienska forumet p� Svenskafans
Fy fan allts� s� d�liga f�rlorare. Bara inse Italien �r inte s� bra. Dom har tv� segrar dom senaste tv� m�sterskapen. Ecuador (2002) och Bulgarien (2004).
ska fan klistra in 2-2 bilden i deras forum..
hmm f�rresten.. vilket forum haha..
Chattade just med en Italiensk tjejkompis som jag har
***ELSA*** s�ger:
it was afaked game
just because we scare all the other teams and it was super to send us home
***ELSA*** s�ger:
it was clear it had been faked since the start......what a cpoincidence 2.2
-=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger:
hahaha
You are hilarious
It was not a fake game... I watched the hole game and I can assure you it was for real
***ELSA*** s�ger:
i watched it too on a cassette
and i saw a lot of hilarious things
***ELSA*** s�ger:
like swedish fans with the 2-2 thing
Can t the italian team take a loss
***ELSA*** s�ger:
we didn+t loose
we nwon yesterday+s match
but they got kicked out...
***ELSA*** s�ger:
anyway sweden and danemark won+t go further
i wonder what u would say if i wrote on the net SPAIN ITALY 2-2 HEJ HEJ SVERIGE
***ELSA*** s�ger:
i don+t think it is so sporty
haha its fun
Cause the media in Italy has been on this hole conspearicy thing all the time.... we are not like that...
You know the swedish word for spit ? spott... the media here call Totti for Spotti
get over it... it�s just a game and we take it seriously.... italia should to
***ELSA*** s�ger:
doesn+t matter you shouldn�t be happy that another team was excluded
above all if u are friends from the other country
it is not sporty
its just fun to see when they make a bird from a freather
***ELSA*** s�ger:
in italy everyone is very close to the national team, it is just a game but for us it i also a tradition
it is like a piece of heart
***ELSA*** s�ger:
yesterday i cried when they were kicked out
and then it came true
I thought we would win with 3-2
its just a game
***ELSA*** s�ger:
but for us it is national tradition
De h�vdar att matchen var uppgjord bara f�r att 1) det �r s� man g�r i Italien, 2) det �r en bra grej att skylla p�. J�vla idioter som tror att den var uppgjord. S� j�vla r�tt att det blev 2-2 s� de kan g� och sk�mmas och vara avundsjuka resten av fotbolls�ret.

hahahhahaha s�g ni videon som va i EM 2004 forumet..
Italian Training Camp
http://www.volkomenkut.com/sites/ek2004/

weeeeeeeeeeeeee, jag s�g ocks� matchen. Faktiskt!
jag, helena och hennes pojkv�n var p� en irl�ndsk pub mitt i amsterdam. p� puben var ox� danska supporters... r�tt m�nga.. vi var bara 4 svenskar.. jag, helly.. & ett par som hejade p� oss. Hur visste de att jag och Helly var svenskar?
Jo... vi hade s�klart gula och bl� fotbollstr�jor p� oss
weeeeeee! I halvlek gick vi ett �rende runt h�rnet och massa folk sa att de hejade p� oss (Sverige) eller s� skrek de Zlatan efter oss.. Moget
Iaf.. inne p� krogen hurrade vi och skrek, f�r vi ville �verr�sta danskarna.. men det beh�vde vi inte g�ra. Det visade sig att d�r �ven fanns en hel dr�s med engelsm�n och de hejade ocks�! p� Sverige.. weeeeeee... senare fick jag h�ra att det var bara f�r att Henrik Larsson spelar/spelade i Celtic. coolt iaf.. vi sj�ng "Henrik Larsson is the king-l�ten" ett flertal ggr. med engelsm�nnen. hoho.. i vilket fall.. Sk�nt att Sverige �r vidare. Zlatan och Larsson �r v�l f�r duktiga
Gillar Allb�ck med! 
| Originally posted by MiB hahahhahaha s�g ni videon som va i EM 2004 forumet.. Italian Training Camp http://www.volkomenkut.com/sites/ek2004/ |
fyyyyy faaaan va skoj 
Originally posted by MiB |
| Originally posted by SteveTranz4ever Chattade just med en Italiensk tjejkompis som jag har ***ELSA*** s�ger: it was afaked game just because we scare all the other teams and it was super to send us home ***ELSA*** s�ger: it was clear it had been faked since the start......what a cpoincidence 2.2 -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: hahaha You are hilarious It was not a fake game... I watched the hole game and I can assure you it was for real ***ELSA*** s�ger: i watched it too on a cassette and i saw a lot of hilarious things ***ELSA*** s�ger: like swedish fans with the 2-2 thing -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: Can t the italian team take a loss ***ELSA*** s�ger: we didn+t loose we nwon yesterday+s match -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: but they got kicked out... ***ELSA*** s�ger: anyway sweden and danemark won+t go further i wonder what u would say if i wrote on the net SPAIN ITALY 2-2 HEJ HEJ SVERIGE ***ELSA*** s�ger: i don+t think it is so sporty -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: haha its fun Cause the media in Italy has been on this hole conspearicy thing all the time.... we are not like that... You know the swedish word for spit ? spott... the media here call Totti for Spotti -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: get over it... it�s just a game and we take it seriously.... italia should to ***ELSA*** s�ger: doesn+t matter you shouldn�t be happy that another team was excluded above all if u are friends from the other country it is not sporty -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: its just fun to see when they make a bird from a freather ***ELSA*** s�ger: in italy everyone is very close to the national team, it is just a game but for us it i also a tradition it is like a piece of heart ***ELSA*** s�ger: yesterday i cried when they were kicked out -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: and then it came true I thought we would win with 3-2 -=2-2 CIAO CIAO ITALIA=- s�ger: its just a game ***ELSA*** s�ger: but for us it is national tradition |
| Originally posted by SWE_TRANCE HAHA! S� j�vla "insn�ade" dom �r d�r nere alts�... Btw, vad h�nder p� v�nsterbacken nu n�r Edamn �r avst�ngd n�sta match? N�gon som har ett kreativt f�rslag? |
| Originally posted by SWE_TRANCE HAHA! S� j�vla "insn�ade" dom �r d�r nere alts�... |
Det �r bara s�ga Italien - Bulgarien var uppgjord. Om ni ser andra m�let s� r�r inte mplisen p� sig Han var mutad. Samma sak ju 
| Originally posted by Kongo_kim Det �r bara s�ga Italien - Bulgarien var uppgjord. Om ni ser andra m�let s� r�r inte mplisen p� sig Han var mutad. Samma sak ju |

| Originally posted by St_Andrew ass� jag tror inte att matchen var uppgjord om n�n nu trodde det ![]() helt j�vla sj�lvklart att den inte var det =) men p� n�tt s�tt kan man ox� f�rst� att italienarna �r j�vligt sura, lite som n�r sverige �kte ut mot vitryssland i OS |
tjat det ska va p� nyheterna.. fan om italien varit bra o vunnit alla sina matcher s� hade dom aldrig suttit i den h�r sitsen.. bra o skylla p� andra n�r man suger..
| Originally posted by St_Andrew ass� jag tror inte att matchen var uppgjord om n�n nu trodde det ![]() helt j�vla sj�lvklart att den inte var det =) men p� n�tt s�tt kan man ox� f�rst� att italienarna �r j�vligt sura, lite som n�r sverige �kte ut mot vitryssland i OS |
haha, det �r ju bara att skratta �t dom... hela grejen har ju varit totalt l�jlig fr�n b�rjan...
och snart �ker tyskland ut ocks�, KONSPIRATION! lettland och holland kom �verens om att spela 3-0... 
f�rv�ntade redan att de skulle vinna. nu hoppas jag bara att sverige klarar