TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Hey broertje van d� dj Lex, je hebt idd een vage nick, maar hij past wel goed bij je slaapgedrag/stoornis |
Was een leuk feestje, maar 't was voor mij toch echt Remy (held van de avond!) en Markus (ook heel behoorlijk, maar toch een paar tracks die ik was kazig vond) op een bootje 
Ik vond de set van Armin niet zo denderend, bovendien vond ik dat die kerel z'n bas veel te ver opengedraaid had... Maar het was toch zeker een geslaagd avondje 
haha, welkom dromertje 
had je beter nog als nick kunnen kiezen voor "broertje dj lex" 
hahaha, dromertje! hoe verzin je het
en Tja, over armin zitten we wel op 1 lijn 
| Originally posted by dromertje haha jah hij is wel toepasselijk he |
| Originally posted by dromertje zal me even snel voorstellen ik ben michel broertje van dj lex IK heb deze kansloze nick dromertje genomen omdat de eerste 25 die ik probeerde bezet waren Trance boeit me niet zo veel meer armin in de asta vond ik al eigenlijk niks dus ging ik meer voor markus. NOu markus draaide echt perfect paar nieuwe onbekende platen voor me die ik tochwel erg goed vond en na flash brothers - amen kon die al niks meer fout doen voor mij. Armin daarentegen vond ik slecht harde trance platen met breaks die johan gielen zelfs niet mooi vind. Maar heb me goed vermaakt want de sfeer was perfect en toch nog wel wat bekenden tegengekomen. VOor mij iig voorlopig even geen armin meer want die heb ik nou wel een beetje gezien. Oh en ik post zo laat omdat ik nog niet kon posten maar jahbeter laat dan nooit |
| Originally posted by rtgr hahaha, dromertje! hoe verzin je het en Tja, over armin zitten we wel op 1 lijn |
| Originally posted by Jappio lol alstie volgende x maar niet weer gaat pissen in de metro |
| Originally posted by Jappio lol alstie volgende x maar niet weer gaat pissen in de metro |
Als je moet dan moet je he 
| Originally posted by dromertje shhhht dalijk krijg mensen een slecht beeld van mij |
| Originally posted by Dj Lex Probeer eerst eens berichten te posten waar een redelijke zinsbouw en spelling in zit |

Nou welkom dan maar he hierzo 
Michel is cool! Cooler nog dan Lex!
| Originally posted by Optimus Michel is cool! Cooler nog dan Lex! |
| Originally posted by dromertje shhhht dalijk krijg mensen een slecht beeld van mij |