TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Klockan är ju bara 0110 men just nu lyssnar jag på radio
23h00 CULTURE DANCE
LIVE @ FORUM DE SAVIGNY
avec Vespa 63, Dj Spoke, Scot Project, Tatana, Angie Dee.
Just nu är det Scot Project som lirar.....
Lyssna är... http://www.radioframboise.ch/#
Klicka på radio uppe i höger hörn....
....
Kom just hem från jobbet....
Nej inte för att jobba men för att använda våra grymma datorer vi har där för att lätt kunna jobba med redigering av min Åre film....
Kul men tids krävande
Natt...
Fan jag kommer nog aldrig att somna efter att ha sett "Ur Dream Grl" s sigh.
Jag kolla runt lite och hamna på denna thread, och fick syn på sighen i fråga...
Fan så osmaklig bild denna person har som sigh
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan jag kommer nog aldrig att somna efter att ha sett "Ur Dream Grl" s sigh. Jag kolla runt lite och hamna på denna thread, och fick syn på sighen i fråga... Fan så osmaklig bild denna person har som sigh |
*kräks*

omg holy shit.....Det var det värsta jag sett.....
öh va?!
Va fan snackar ni om? Det är ju inget där
Har ni tuggat piller eller?
| Originally posted by Dj_ExOn Va fan snackar ni om? Det är ju inget där Har ni tuggat piller eller? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan jag kommer nog aldrig att somna efter att ha sett "Ur Dream Grl" s sigh. Jag kolla runt lite och hamna på denna thread, och fick syn på sighen i fråga... Fan så osmaklig bild denna person har som sigh |
Aha! hehe den är borta nu i allafall.. hahaha hon är nog skruvad
Ja ha å va fan gör man uppe sent igen då ? Kan inte slita mig till sängen för att orka upp i tid till jobbet.
Sista jag gjort nu för kvällen avr att kolla in Miserys nya låt, mycke bra faktiskt. Tycker du också ska kolla in den om du inte redan gjort det här http://www.tranceaddict.com/forums/...4642#post404642
Natti
......zzzzZZZZZzzzz..zzzZZzzz..zzzz....
tihi
(var tvungen
)
De va Loligt...mer.. trött!
Jag e vaken än och har sovit i natt men en kompis till mig är här nu och han har festat i 23 timmar, han e bara här för att låna dushen sen ska han vidare till nästa fest. Hur fan orkar han ? Inga droger här vill jag bara säga.
Själv var jag på Patricia igår. Fan dom kör ju bra trance där på stora golvet. Helskönt... Å mycke brudar...
Nu ska jag till fest i Solna 
Ha de bra alle...
| Originally posted by mindshooter Jo...trance är speciellt.... Fan...igår tänkte jag..att jag INTE ska gå och lägga mig kl 1.00 för att jag sitter och lyssnar på trance.....så efter 00.00 så tänkte jag avsluta typ och precis när jag var klar så såg jag att Silverblue låten äntilgen hade släpts (låten vi väntat på i mer än en månad) och den är så JJÄÄÄÄÄÄÄVLA FEEET! (lägger upp den på min server om cirka 2 timmar).......så då var jag tvungen att lyssna på den 10 ggr och ladda hem mixarna....så jag gick och la mig kl 1.00 som vanligt och gick upp 7.00 som vanligt...jävla vrak....sover i skolan |
| Originally posted by Dj_Activated VAAA har de släppt en ny låt?? va heter den isåfall? |
| Originally posted by reveal vi snackade om "step back", den är ju inte speciellt ny _nu_, men denna tråden har varit med väldigt länge |
blev lite rädd där hehe
nån annan som är uppe fortfarande?
Nog fan e man uppe än men nu ska jag dra mig... Jag hatar bara ericsson för jag fick ett nummer av en brud som var såååå fin och nu får jag ine igång min fucking ericsson lur igen så jag kan ringa hennes nummer...
Go natt
Surt! Jag har varit uppe nu i 26 timmar! Ska nog gå och slagga nu! klockan är 11.15
sitter ju å löser mattegåtor 
Fortfarande vaken? Jag vaknade just 

*gäsp* dax o kolla rulle kanske =))
| Originally posted by King of Clubs Fortfarande vaken? Jag vaknade just ![]() |
Hehehe...Jaa, jag har ju smått oregelbunden dygnsrytm...