TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Nevland, Kone en Vennegoor of Hesselink zorgen dit weekend inderdaad voor de punten... Alleen Ajax (van de topclubs) houdt de 0
Luister nog eens naar je , Jasper.
Gvd, die Vlaar speelt helemaal niet, en Grygera wel gewoon.
Als dat de punten zijn die mij de 10e plaats kosten, dan doe ik je wat.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Luister nog eens naar je , Jasper. Gvd, die Vlaar speelt helemaal niet, en Grygera wel gewoon. Als dat de punten zijn die mij de 10e plaats kosten, dan doe ik je wat. |
scheelt je weer een punt 
)
| quote: |
| Originally posted by Jappio Wees blij dat vlaar niet meedeed scheelt je weer een punt ![]() ik heb ondanks mijn 3 AZ verdedigers nog 51 punten dit weekend; zal plaats 5 of 6 worden denk ik. Hoop natuurlijk 5 want dan krijg je nog zo'n leuke powerball (wel blij dat ik kuijt er nog ingezet heb ) |
| quote: |
User Punten VerrekteZakHooi 1460 Jappio 1340 SnuggLe 1249 INViCTuS 1239 Tim81 1208 TranceFool 1200 qwertyplok 1183 dj_spare 1046 Kolkie 1038 mr.marcello 1032 alexverheij 997 Djeebie 942 ryo-TA 873 spleetoog 802 |
einduitslag 5e en bram 12e. Op naar volgend seizoen
Keurige 5e plaats in de subleague... dit was het eerste jaar dat ik meedeed, volgend jaar zeker weer van de partij! Leuk spel dit!
In het spel (Coach van het Jaar) van het Noordhollands Dagblad heb ik de subleague winnend af weten te sluiten! Maar net buiten de top 1000 gefinisht (van de ruim 15.000 deelnemers)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.