TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]


Posted by Tim81 on May-08-2005 19:31:

Nevland, Kone en Vennegoor of Hesselink zorgen dit weekend inderdaad voor de punten... Alleen Ajax (van de topclubs) houdt de 0


Posted by SnuggLe on May-22-2005 12:44:

Luister nog eens naar je , Jasper.
Gvd, die Vlaar speelt helemaal niet, en Grygera wel gewoon.

Als dat de punten zijn die mij de 10e plaats kosten, dan doe ik je wat.


Posted by Jappio on May-22-2005 17:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Luister nog eens naar je , Jasper.
Gvd, die Vlaar speelt helemaal niet, en Grygera wel gewoon.

Als dat de punten zijn die mij de 10e plaats kosten, dan doe ik je wat.


Wees blij dat vlaar niet meedeed scheelt je weer een punt

ik heb ondanks mijn 3 AZ verdedigers nog 51 punten dit weekend; zal plaats 5 of 6 worden denk ik. Hoop natuurlijk 5 want dan krijg je nog zo'n leuke powerball (wel blij dat ik kuijt er nog ingezet heb )


Posted by SnuggLe on May-22-2005 17:54:

quote:
Originally posted by Jappio
Wees blij dat vlaar niet meedeed scheelt je weer een punt

ik heb ondanks mijn 3 AZ verdedigers nog 51 punten dit weekend; zal plaats 5 of 6 worden denk ik. Hoop natuurlijk 5 want dan krijg je nog zo'n leuke powerball (wel blij dat ik kuijt er nog ingezet heb )


Ik red de 10e plaats sowieso niet.
Geen Kuijt....en dat zijn teveel punten.
Jammer....dan maar geen Playstation 2 spel.

Gelukkig heeft de Graafschap de nacompetitie nog.......!


Posted by Jappio on May-22-2005 21:04:

quote:

User Punten
VerrekteZakHooi 1460
Jappio 1340
SnuggLe 1249
INViCTuS 1239
Tim81 1208
TranceFool 1200
qwertyplok 1183
dj_spare 1046
Kolkie 1038
mr.marcello 1032
alexverheij 997
Djeebie 942
ryo-TA 873
spleetoog 802


eindstand einduitslag 5e en bram 12e. Op naar volgend seizoen


Posted by Tim81 on May-23-2005 17:43:

Keurige 5e plaats in de subleague... dit was het eerste jaar dat ik meedeed, volgend jaar zeker weer van de partij! Leuk spel dit!

In het spel (Coach van het Jaar) van het Noordhollands Dagblad heb ik de subleague winnend af weten te sluiten! Maar net buiten de top 1000 gefinisht (van de ruim 15.000 deelnemers)


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.