TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »
Ik heb "de" oplossing voor jullie problemen !!
HIER
Jullie hebben wat dat betreft wel pech dat er niet concreet meer gemeet word omdat de mensen van het eerste en tweede uur elkaar zolangzamerhand wel kennen en elkaar zonder meeten ook wel weten te vinden. Dat pech kun je trouwens wel tussen aanhalingstekens zetten aangezien je d'r altijd hele rare mensen tegen komt, like ondergetekende bijvoorbeeld
. Maar inderdaad, zooooo herkenbaar, die niet welwillende omgevingen. Tip: gebruik de pm optie 'ns voor mensen in je naaste omgeving (qua woonplaats dus).
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Jullie hebben wat dat betreft wel pech dat er niet concreet meer gemeet word omdat de mensen van het eerste en tweede uur elkaar zolangzamerhand wel kennen en elkaar zonder meeten ook wel weten te vinden. Dat pech kun je trouwens wel tussen aanhalingstekens zetten aangezien je d'r altijd hele rare mensen tegen komt, like ondergetekende bijvoorbeeld . Maar inderdaad, zooooo herkenbaar, die niet welwillende omgevingen. Tip: gebruik de pm optie 'ns voor mensen in je naaste omgeving (qua woonplaats dus). |

Ik snap het niet, zo raarrrrr zijn we nou ook weer niet. Plus veel mensen vergeten dat internet en real life een verschil is. Maarja, their loss
thxz for thetracklist
Maare.....wat was nou dat nummertje van Armin met die panfluiten ergens midden in zijn set geloof ik......
| Originally posted by sanderheijnen2 thxz for thetracklist Maare.....wat was nou dat nummertje van Armin met die panfluiten ergens midden in zijn set geloof ik...... |
| Originally posted by SnuggLe He Kolkie, jij maakt er meteen een datingsite van, dat is ook alweer zoiets ![]() |
. Als ik nou Daveje en Esrem aan elkaar koppel, zou ik daar dan geld voor kunnen vangen als tussenpersoon ofzo
?
Originally posted by Passiva LOL.. anders dans ik eventjes (x 100) te veel! |
Haha 
| Originally posted by kolkiewolkie Mja.. daar zeg je inderdaad wel iets . Als ik nou Daveje en Esrem aan elkaar koppel, zou ik daar dan geld voor kunnen vangen als tussenpersoon ofzo ? |
hahaaha word wel erg blind daterig dan 
Originally posted by Daveje hahaaha word wel erg blind daterig dan ![]() of wil jij sneaky gekoppeld worden? |
en het 2e nummer van Armin,welke was dat? was ook niet space guitar hoor, die ik bedoel
| Originally posted by SnuggLe Kolkie is al jarenlang stiekem verliefd op Supersjinees aka Optimus. Pssssst! |
zal nix verder vertellen!!!
| Originally posted by sanderheijnen2 en het 2e nummer van Armin,welke was dat? was ook niet space guitar hoor, die ik bedoel |
) en daarna kwam dus Space Guitar
| Originally posted by SnuggLe Kolkie is al jarenlang stiekem verliefd op Supersjinees aka Optimus. Pssssst! |
!
.
Weet trouwens vrijwel zeker dat ie Nick Thompson - Spice Fire ook heeft gedraaid..
Was een vet feessie trouwens..
Dit is me eerste post op dit forum trouwens.
Originally posted by Daveje hahaaha word wel erg blind daterig dan ![]() of wil jij sneaky gekoppeld worden? |
Christus Es... niet TE wanhopig nu he! 
Ik stel voor dat we dr koppelen aan HBtje
Heerlijk die oude urls 
deze is leuker

volgens mij is de kabouter nu online op NL forum
| Originally posted by Glaniskanis Christus Es... niet TE wanhopig nu he! ![]() Ik stel voor dat we dr koppelen aan HBtje Heerlijk die oude urls |

Originally posted by kolkiewolkie Edit: ben je donderdag bij Mischa nog van de party? |
| Originally posted by Jimacy Weet trouwens vrijwel zeker dat ie Nick Thompson - Spice Fire ook heeft gedraaid.. Was een vet feessie trouwens.. Dit is me eerste post op dit forum trouwens. |
En als je zin hebt, stel je even voor in deze thread.
glad to see everyone had a great night (obviously).
pix were great, and good job with the tracklisting....
just too bad i cant understand dutch
i can say tho.... KIPPENVEL
mijn foto is nou niet bepaald intressant
ik laat het aan andere forum gebruikers over om hun foto te showen
Originally posted by Daveje mijn foto is nou niet bepaald intressant ik laat het aan andere forum gebruikers over om hun foto te showen |
| Originally posted by kolkiewolkie Edit: ben je donderdag bij Mischa nog van de party? |