TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by MaGiK54 on Dec-09-2004 06:40:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kga morgen voor mezelf een cadeau kopen, een nieuw PS2 spel.
Ik twijfel nog over NFS Underground 2, GTA San Andreas of eentje uit de serie Splinter Cell oid. Iemand wat tips?

Vorige week Medal of Honour uitgespeeld...leuk spel.

San Andreas is het spel waar het meest in zit qua variatie. Je kan een hele storyline met missies volgen. Heb je daar geen zin in dan ga je kansloos rondrijden in de stad waar altijd wel wat te doen is (naar de kapper, BMX'en, hoertje pakken, beschoten worden door andere gangs enz enz enz). NFS Underground is ook een vette game, heb hem alleen op de pc gespeeld en daar zietie er gelikt uit. Je wagen uppimpen is erg cool. Splinter Cell durf ik niks over te zeggen, niet mijn soort spel.

Kijk even op www.ign.com en/of www.gamespy.com voor de reviews van deze games. Wellicht kan dit je keuze makkelijker maken.

Posted by eieregooie on Dec-09-2004 06:43:

NFSU2 is idd erg vet! Alleen ik wasser toch wel een beetje snel klaar mee...

Tijd voor een LAN

Posted by Ding Chavez on Dec-09-2004 07:13:

quote:
Kga morgen voor mezelf een cadeau kopen, een nieuw PS2 spel.
Ik twijfel nog over NFS Underground 2, GTA San Andreas of eentje uit de serie Splinter Cell oid. Iemand wat tips?

Vorige week Medal of Honour uitgespeeld...leuk spel.

Ik denk dat San Andreas de grootste "replay value" heeft. Nasat dat het spel achterlijk groot is en je dus wel ff bezig bent voor je alles gedaan hebt is het denk ik ook een spel dat je na een tijd nog eens uit de kast trekt om weer te spelen.

Posted by MaGiK54 on Dec-09-2004 07:37:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik denk dat San Andreas de grootste "replay value" heeft. Nasat dat het spel achterlijk groot is en je dus wel ff bezig bent voor je alles gedaan hebt is het denk ik ook een spel dat je na een tijd nog eens uit de kast trekt om weer te spelen.

Hier ben ik het mee eens.

Posted by SnuggLe on Dec-09-2004 08:41:

quote:

Thanks Mark/Victor!
Dan wordt het denk ik San Andreas toch!
Issie ergens al wat goedkoper dan 60 euro?

Posted by MaGiK54 on Dec-09-2004 09:22:

Wellicht bij de Mediamarkt, maar dat weet ik niet zeker. Scheelt vaak een paar euro.

Posted by SnuggLe on Dec-09-2004 14:19:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wellicht bij de Mediamarkt, maar dat weet ik niet zeker. Scheelt vaak een paar euro.

56 euro.
Net gekocht, nu gamen

Posted by MaGiK54 on Dec-09-2004 14:44:

quote:
56 euro.
Net gekocht, nu gamen

Lots of phun, homie

Posted by MaGiK54 on Dec-14-2004 07:51:

http://www.telegraaf.nl/i-mail/1641...o_voor_PSP.html

Posted by @win on Dec-14-2004 15:01:

Ik speel nu LOTR: Battle For Middle Earth. Voor mij absoluut de beste RTS-game tot nu toe Heerlijk om met hordes Uruk-Hai dood en verderf te zaaien

Posted by Remy D on Dec-14-2004 15:02:

quote:
Originally posted by @win
Ik speel nu LOTR: Battle For Middle Earth. Voor mij absoluut de beste RTS-game tot nu toe Heerlijk om met hordes Uruk-Hai dood en verderf te zaaien

Die ga ik eerdaags ook zeker spelen, moet alleen ff een nieuwe pc bestellen. En vanaf 14 januari WoW.

Posted by @win on Dec-14-2004 15:11:

quote:
Originally posted by Remy D
Die ga ik eerdaags ook zeker spelen, moet alleen ff een nieuwe pc bestellen. En vanaf 14 januari WoW.

Echt een heerlijk spel

Je kunt de missies btw met twee kampen spelen, good en evil. En het leuke is dat je weer heroes hebt

Posted by moogwai on Dec-15-2004 19:41:

quote:

Deze laat ik nog ff links liggen, anders ga ik mijn tentamens echt niet halen

Posted by MaGiK54 on Dec-16-2004 07:46:

Wooooooooei ik ben nu bezig met spongebob collapse, vet verslavend tetris/collumns - type spel

Posted by TimeportE on Dec-16-2004 09:56:

ik speel nu al bijna iets van 4 jaar counterstrike en het verveelt nog steeds niet! (das pas replay). misschien komt het ook dat mijn clan gesponsored is enzo hehe..

btw half life 2 eunt ook!

Posted by SnuggLe on Dec-16-2004 10:29:

quote:
Echt een heerlijk spel

Je kunt de missies btw met twee kampen spelen, good en evil. En het leuke is dat je weer heroes hebt

Ook voor 2 spelers??? Heb de oude samen met mijn vriendin grijs gespeeld.

Nu bezig met "Dragonball z Bodokai 2", geleend van een vriend van me. Best lachen, een beetje tegen elkaar matten!

Posted by MaGiK54 on Dec-26-2004 03:30:

Funny filmpie over Mario

http://uploads.ungrounded.net/19600...of_a_Peach_.swf

Posted by eieregooie on Dec-26-2004 03:45:

quote:
Not Found
The requested URL /19600...of_a_Peach_.swf was not found on this server.

Apache/1.3.33 Server at uploads.ungrounded.net Port 80

Posted by MaGiK54 on Dec-26-2004 13:15:

http://uploads.ungrounded.net/19600...of_a_Peach_.swf

Deze doet het wel

Posted by SnuggLe on Dec-26-2004 23:30:

Had ik al gezegd dat ik dik San Andreas verslaafd ben? Niet normaal!
Nu voor kerst dat boek erbij gekregen (300 pages fullcolour voor maar 11 euro), en dan morgen weer de hele dag pimpen!

Posted by AirPole on Dec-27-2004 00:32:

Heb San Andreas dus net uitgespeeld

Maar ik blijf spelen, want het blijft relaxed om met je Quadje door het platteland heen te rijden en te genieten van de omgeving

Posted by Ding Chavez on Dec-27-2004 11:00:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Heb San Andreas dus net uitgespeeld

Maar ik blijf spelen, want het blijft relaxed om met je Quadje door het platteland heen te rijden en te genieten van de omgeving

Uitgespeeld of 100% gehaald? Als je em alleen uitgespeeld hebt is er sowieso nog genoeg te spelen

Posted by SnuggLe on Dec-27-2004 11:19:

quote:
Uitgespeeld of 100% gehaald? Als je em alleen uitgespeeld hebt is er sowieso nog genoeg te spelen

Klopt ja Ik heb dat boek voor kerst gekregen. Good luck als je al die oesters en shit nog moet. Tering wat een groot spel.

Ik zit net pas in de Badlands. Vanavond weer verder.

Posted by AirPole on Dec-27-2004 22:37:

@ Snuggle & Ding Chavez:

Om precies te zijn heb ik de verhaallijn uitgespeeld, en ik weet dat je oesters kan zoeken en foto-opdrachten kan gaan doen voor de 100%, maar dat vind ik zo'n onzin! R* had gewooon meer missies er in motte pleuren ipv dat soort zoektochtjes naar nutteloze dingen...Vice City had daar ook al last van....

Ik ga gewoon rondcruisen op me Quad op zoek naar nog meer eastereggs, want ik word nou aardig benieuwd wat die kaart in de Li'l Probe Inn (Las Venturas) nou precies te betekenen heeft: heeft iets met ufo sightings te maken volgens mij.... Er zijn trouwens al wat aardig eastereggs ontdekt, zoals o.a het bordje op de Golden Gate Bridge met de tekst: 'There are no eastereggs up here. Go Away' --> Funny as hell

Owja en rond vliegen met je Jetpack blijft ook aars schoppen!

Lator!

Posted by SnuggLe on Dec-28-2004 18:28:

Dat boek al gezien voor 11 euro?
Dat helpt je om hem te 100percenten....!

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »