TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »
Voor de liefhebbers van thriller/horror/crime films:
Saw
Heb alleen de trailer nog gezien, maar als ik vandaag of morgen tijd heb kijk ik 'm! Lijkt me een erg brute film.
| quote: |
| Originally posted by TimeportE er zijn gewoon meerdere verwijzingen in de oude texten dat alexander zeker wel bi/homo was of iig de neigingen hiernaar had.. |
| Originally posted by Glaniskanis Idd dat wou ik ook replien dat dat niet raar was dat het in de film is verwerkt |
| Originally posted by Tomaz Voor de liefhebbers van thriller/horror/crime films: Saw Heb alleen de trailer nog gezien, maar als ik vandaag of morgen tijd heb kijk ik 'm! Lijkt me een erg brute film. |
Ik vondt garden state wel eigenlijk een beetje op lost in translation lijken, in heel de film gebeurd niet echt veel maar op de een of andere manier bijft die toch heel erg boeiend.
alexi murdoch-orange sky is trouwens ook een relax nummer, staat niet op de soundtrack maar hoor je wel effe in de film.
| Originally posted by SnuggLe Mensen de Soundtrack van Garden State al geluisterd? Ik ben verliefd man! Echt te vet! Superchill, allemaal heerlijke relaxte chillnummers! |
| Originally posted by Three 'O Three Ik heb net die paar nummers die je op de ftp hebt gezet geluisterd en ik ben het met je eens Ben nu de rest aan het binnenhalen. |

| Originally posted by SnuggLe Toch wel? Gelukkig maar ![]() Gisteren ook wel weer een leuke film gezien, die niet in een of andere categorie te vangen is: Big Fish. 4 nominaties gehad voor golden globes dacht ik. Ewan McGreggor (een acteur waar ik een hekel aan hebt) speelt de hoofdrol. Het is een soort van sprookjesverhaal. Het gaat over de relatie tussen een vader en zijn zoon....waarbij de vader een verhalenverteller is. Zeer interessant, heel anders dan alle andere films die ik heb gezien. Wel een aanrader. Wie er ook in meespeelt: Helena Bonham Carter. Juist ja, Marla Singer uit de Fight Club |
Gisteravond Harold and Kumar Go To White Castle gekeken.
Wat een heerlijke one-liners zeg, zelfde domme humor zoals in Dude Where's My Car
| Originally posted by BaRTeZ Gisteravond Harold and Kumar Go To White Castle gekeken. Wat een heerlijke one-liners zeg, zelfde domme humor zoals in Dude Where's My Car |

Maar ik vind 'm wel beter dan Dude Where's My Car
| Originally posted by SnuggLe Gisteren ook wel weer een leuke film gezien, die niet in een of andere categorie te vangen is: Big Fish. 4 nominaties gehad voor golden globes dacht ik. Ewan McGreggor (een acteur waar ik een hekel aan hebt) speelt de hoofdrol. Het is een soort van sprookjesverhaal. Het gaat over de relatie tussen een vader en zijn zoon....waarbij de vader een verhalenverteller is. Zeer interessant, heel anders dan alle andere films die ik heb gezien. Wel een aanrader. |
| Originally posted by magrec Heb hem gezien ja. Goede film zeker in het genre!!! Lekker ranzig maar ook een leuk en verrassend plot! |
hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, en ik heb deze thread ook niet helemaal doorgelezen...
Maar toch wilde ik jullie even zeggen dat jullie allemaal de film
OLDBOY m��ten zien!!!
echt supermooie geniale koreaanse film, stoere actie, een ontknoping waar je u tegen zegt en een supermooie (klassieke) soundtrack!
Gaat over een kerel die 15 jaar zonder reden gevangen zit en daarna 5 dagen de tijd heeft om te achterhalen waarom ie werd vastgehouden. erg indrukwekkend...
dus....ZIEN!!!
| Originally posted by moogwai Bigfish is idd een topfilm. Wat een vet sprookje, heeft me zeker kunnen boeien! Vooral het einde is ook super. |
| Originally posted by ahp2002 Beste film van vorig jaar denk ik, althans meest aangrijpende naar mijn mening. |
| Originally posted by Tomaz Die heb ik dus van 't weekend gekeken, althans een stuk. Viel halverwege in slaap... Heb 'm amper gevolgd, want zou niet eens meer weten wat er psies gebeurd is. Toch maar 's opnieuw kijken dan. |
Salton Sea
had hem al eerder voorbij zien komen geloof ik in dit topic, maar hij is echt wel stoer. Mooi verhaal, duister, maar ook goeie grappen. Topfilm!
The Big Kahuna
Meer een toneelstukfilm eigenlijk, maar echt super geacteerd vooral door Danny DeVito, maar vooral door Kevin Spacey. Echt geweldige oneliners en heel herkenbaar. Toppie, alleen de derde acteur, die het groentje speelt heeft echt een saaie rol vind ik
| Originally posted by ahp2002 Salton Sea had hem al eerder voorbij zien komen geloof ik in dit topic, maar hij is echt wel stoer. Mooi verhaal, duister, maar ook goeie grappen. Topfilm! |
Dodgeball sucks... 
| Originally posted by Tim81 Dodgeball sucks... |
En heeft er iemand Team America World Police al gezien? Volgens mij is dat echt een meesterlijke film!
Eindelijk dan The Terminal gezien, toch leuker dan ik had verwacht 
| Originally posted by Tim81 Dodgeball sucks... |
Gisteren Supersize Me gekeken.
Opzich wel grappig. Kan je zien wat voor rotzooi mensen naar binnen werken.
| Originally posted by Tomaz En heeft er iemand Team America World Police al gezien? Volgens mij is dat echt een meesterlijke film! |
Alleen moet je die humor echt kunnen waarderen...