TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Gaat ff kijken...
Den Haag in de sneeew:
ff wachten picserver is traag 
Was vanmiddag naar Ijmuiden geweest om het grootste nog varende zeilschip ter wereld te zien, de Sedov uit Moermansk, Rusland!! Prachtig schip, echt geweldig! Wat foto's:

Er is natuurlijk weer Sail deze zomer 
Voetbalhumor ten top:
Onze trainer rijdt standaard 80 over de snelweg... maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen om dit seizoen tweemaal tegen dezelfde tegenstander (competitie en nacompetitie) geflitst te worden! Na afloop stonden we hem dan ook met z'n allen op te wachten bij die flitspaal... kan niet missen natuurlijk

| quote: |
| Originally posted by jp Er is natuurlijk weer Sail deze zomer |
allemaal geile kakkerige VWO/Gymnacium sletjes op bootjes.
| Originally posted by New Wave Sneekweek, whoeehoeee allemaal geile kakkerige VWO/Gymnacium sletjes op bootjes. |
| Originally posted by SnuggLe Gymnasium bedoel je. |
| Originally posted by tijs08 Vraagt hij ergens om de taalfouten eruit te halen? Volgensmij niet. Moet je hem lezen? Volgensmij ook niet. Ben je gewoon een zeiksnol? Dacht het wel! |

| Originally posted by SnuggLe Die verwachtte ik al, good one ![]() Ik wilde Tim even in de zeik nemen |

Dan kom je nieteens bij ze in de buurt
Heb van die vage meisjes in de uitzending gehad, heb me kapot gelachen. Echt van de meeste simpele dingen hebben ze geen benul. Alleen van hun studie kunnen ze wat vertellen.
| Originally posted by New Wave Heb van die vage meisjes in de uitzending gehad, heb me kapot gelachen. Echt van de meeste simpele dingen hebben ze geen benul. Alleen van hun studie kunnen ze wat vertellen. |
| Originally posted by SnuggLe Dat idee heb ik altijd bij ICT-ers/computernerds. |
| Originally posted by basd Behalve van PC's weet ik anders ook bij-zon-der veel van slechte TV-series en films. Dus bek houwe |
Goede bas 
Heb net met een vriendin effe rondje Zaanse Schans gelopen 
Holland op z'n mooist 
Heeft een vriendin van me geschoten ![]()
| Originally posted by jp Heeft een vriendin van me geschoten |
Typisch Nederland... Op papier bedenken we overal de mooiste oplossingen voor, maar in de uitvoering ontbreekt hier nog weleens het een en ander aan!
Meer pics please 

Olielamp zonder geest boven Den Haag.

Molen

Dezelfde molen maar dan wat dichterbij.

Bloempje. Helaas een beetje overbelicht op de blaadjes en volgens mij net niet helemaal goed scherp gesteld :/ (groene blaadje links onder en roze rechtsboven zijn scherper..)

Dezelfde bloem. Alleen nu is de achtergrond minder. Had em liever 2/3 zo als op bovenstaande bloem. Maar ja het bloempje zal ondertussen wel verwelkt zijn

Vond de wolken wel cool. Verder niet echt boeiend deze foto 
Beetje raar in deze tijd van t jaar misschien, maar dit was mn laatste 'echte' natuurfoto van dit jaar bij ons in de straat:

wordt je toch met je neus op de feiten gedrukt. onvoorstelbaar eigenlijk...
| Originally posted by John foto's |
Dat zijn typische Canon plaatjes 
Enkele foto's die we even hebben geupload in India:

Een vrouw die haar 'tanden poetst' met een stokje, met het water uit de Ganges.

Mensen die zich wassen in de Ganges

Orccha, een heerlijk klein dorpje met VEEL geweldige tempels.

Een schoolklas die we tegenkwamen in een tempel in Orccha...

Een 'holy man'...

De Taj Mahal!!

Isn't that sweet...

Anke had van aandacht niet te klagen 
| Originally posted by jp Dat zijn typische Canon plaatjes |