TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by Bomar Ik kan ook nog iemand een gratis abonnement voor het idt-magazine cadeau geven. Iemand interesse? Stuur al de bovenstaande gegevens door. |
Ik zou het niet weten, nog nooit gelezen. Dat moet ge eens vragen aan onze noorderburen. Er zullen wel een paar intervieuws met dj's instaan, met wat party-reviews en een hoop gezever over id-t.
Maar ook over games, mode, uitgaan, trends, ....
^oi poepke, kheb men gegevens doorgestuurd via pm e
Pooley en kaidreas zijn er mee weg 
Volgens de ID&T nieuwsbrief zijn al meer dan 2/3 van de kaarten de deur uit.
Straks is het al uitverkocht voordat de line-up bekend is. Ik wil er echt wel bij zijn, maar wacht liever de line-up af.
Sat. April 16 Sunsation / ??? / Netherlands 00:00 - 02:00
Rank 1 is er waarschijnlijk dus wel bij, iemand heeft zich mistypt prolly
| Originally posted by Eagle` Sat. April 16 Sunsation / ??? / Netherlands 00:00 - 02:00 Rank 1 is er waarschijnlijk dus wel bij, iemand heeft zich mistypt prolly |
| Originally posted by Eagle` Sat. April 16 Sunsation / ??? / Netherlands 00:00 - 02:00 Rank 1 is er waarschijnlijk dus wel bij, iemand heeft zich mistypt prolly |
Hoe langer die line up uitblijft, hoe meer ik denk dat die op niets gaat trekken
wie van de beta's heeft er al een ticket?
| Originally posted by djcresto wie van de beta's heeft er al een ticket? |
| Originally posted by Bunz Ik vrees van niet Sunsation blijkt echt te bestaan in het nederlandse fok man, waar blijft die line-up.. |
Bekendmaking line up duurt wel idd heel erg lang.
Zelf heb ik al besloten wss niet te gaan (of de line up moest echt wel meevallen).
De line up voor MayDay Belgium is ondertussen al wel bekend en ik moet zeggen... die is wel VET!!!
Word moeilijk om boven die Mayday line-up te gerake imho :x
das waarschijnlijk ook de reden waarom ze die lineup nu nog langer verborgen houden h�... lineup van mayday zien en denken "omg daar kunnen we ni tegen op, rap nog ff een hype dj of 2 bij boeken" 
Alhoewel het wel onnozel zou zijn, nu die tickets uitverkocht (???) zijn...
trouwens, over PVD en die 30.000 euro van op AIB... ik heb toen naar de crew van AIB gemaild om naar de lineup te vragen, en die hebben mij ZELF gezegd da ze da bedrag hadden geboden, en PVD meer had gekregen om ergens in de states te gaan draaien, dus kdenk da da ergens wel zal kloppen
Waarom zouden ze met een betere line-up dan mayday moeten afkomen, doordat het 2 compleet verschillende concepten zijn is dat toch vrij onmogelijk.
om hunne naam van "worlds leading dance event" te kunnen waarmaken ? 
Ze mogen hun idd eens gaan haasten. Nuja, kheb toch free tickets, dus kan nog zien of'k ga of ni 
en als er dj jean achtigen komen draaien, kunt ge ze altijd doorverkopen aan den een of andere goekopen johnny!
Voor hun eerste sensation in belgi� zullen ze wel een mega zotte dj list hebben ...
| Originally posted by Xilver Ze mogen hun idd eens gaan haasten. Nuja, kheb toch free tickets, dus kan nog zien of'k ga of ni |
Die line up laat wel ERG lang op zich wachten....
| Originally posted by Joker666 Die line up laat wel ERG lang op zich wachten.... |
Idd, mor dan ziede den deze zeker ni