TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Remy hield toch alleen maar van Haardstijl Bieaatsjes? |
Esther's ontdekkingstocht over de paden der liefde
De nieuwste Jasmijn uitgave
| quote: |
| Originally posted by Jappio /me wijst naar remy! ![]() of ging dat over haar zus? |
volgens mij ging het over haar zus ja..
maar wijzen is niet goed..
| quote: |
| Originally posted by New Wave Remy hield toch alleen maar van Haardstijl Bieaatsjes? |
!! Alhoewel ik er nu wel 1 op het oog heb.
Is er nog nieuws op het relatie-vlak? Mensen een kaartje ontvangen of gestuurd misschien? Hier kan je je ei kwijt
De postbode is langs mijn huis gegaan zonder te stoppen...
(who cares?)
Nope
Commerciele gedoe!
Ik heb een heeeeeel lief kaartje van m'n vriendinnetje gehad!
Ze heeft vanavond eerst een tentamen (degene die haar studierooster heeft gemaakt die doe ik wat!) maar daarna kunnen we dan eindelijk samen wat gaan doen...
c r a p
| quote: |
| Originally posted by eieregooie c r a p |
niet eens een rekening.... wat doet men met me! grrr 
ik vindt het absoluut niet vervelend dat ik geen kaartje heb gekregen
maar daar heb ik geen problemen mee. Ik heb wel problemen met de mensen die aan mij vragen; "heb jij een kaartje gekregen, Neeej oHHHH ik wel..." aarghhh
| quote: |
| Originally posted by Original verstuurd of ontvangen? |
| quote: |
| Originally posted by Ezzzzzzy ik vindt |
Helaas geen kaart gehad, en ik maar plek vrijhouden voor die 5 tpg-trucks...
heb wel date gehad met mn ex, en da lijkt de goede kant op te gaan!
In de zin van we komen weer bij elkaar of in de zin van t is ok dat t uit is ben over dr heen?
| quote: |
| Originally posted by Esrem In de zin van we komen weer bij elkaar of in de zin van t is ok dat t uit is ben over dr heen? |
Ok.
Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt en plotseling (zonder een reden aan te kunnen wijzen) krijgt je vriendin twijfels. Ze is 7 jaar ouder dan ik ben, ik ben 20. Zij werkt al jaren, ik zit nog op school. Ze verteld me het vanavond met tranen in haar ogen (ze is een emotiemens tot in den top). Ze houd van me, maar ze weet niet op welke manier. Als partner of als "gewone" vriend of wie weet broertje. Ze heeft zich in dat half jaar heel erg vermaakt met mij en we hebben de grootste lol samen. Maar, Ze heeft in de laatste 3 avonden in de kroeg gezeten bij haar beste vriendin (die daar werkt) en heeft daar zichzelf kunnen afreageren. Maar blijkbaar is het niet genoeg. Ik bedoel, als je aan zo'n relatie begint weet je dat het nog wel even duurt voordat onze levens op 1 lijn liggen. Ik hou van haar, daar is geen twijfel over. Heb in mn hoofd een moeilijke periode achter de rug en zij heeft me daar deels doorheen gesleept. Ik mag van haar de relatie niet zien als "aan zijn eind". Maar ik moet er ook niet vanuit gaan dat er wat de relatie betreft niets aan de hand is.
Vraag maar raak als je iets niet snapt; het is een vaag verhaal zonder alinea's of enters. Maar daar heb ik op dit moment even geen zin in. Ik ben er kapot van.
| quote: |
| Originally posted by Teknikol Ok. Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt en plotseling (zonder een reden aan te kunnen wijzen) krijgt je vriendin twijfels. Ze is 7 jaar ouder dan ik ben, ik ben 20. Zij werkt al jaren, ik zit nog op school. |
Leeftijdsverschil is niks mis mee, zolang jullie er allebij achter staan en alle cliche's en kansloze opmerkingen van je omgeving hebben doorstaan zijn jullie geslaagd voor de grote test. Dat je op een oudere vrouw valt is niks vreemd imo, oudere vrouwen hebben meer levenservaring en zijn wat minder geneigd om vreemd te gaan en richten zich meer op settlen en huisje-boompje-beestje denk ik. Ik ben een type jongen dat daar ook van houdt, ik heb niet zoveel wilde haren en mijn motto is ook doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Maar het punt van jouw vraag is wat nu, en ik kan je misschien adviseren om heel even rust te nemen en ieder apart de gevoelens afspeuren, is het echte liefde of een opvlieging omdat jij een jonge gozer bent. Ze zegt dat ze van je houdt dus dan moet je je niet al te veel zorgen maken, maar ga vooral niet pushen en aandringen, laat het even zo. Het kan misschien even duren voordat jij en zij er uit zijn over jullie gevoelens, maar als het echt goed klikt zou ik zeggen go for it! Je gaf zelf al aan veel voor haar te voelen en haar niet te zien als een goede vriendin maar ook als eventuele partner. Neem goed de tijd gewoon om het te overdenken en heb schijt aan iedereen die zegt dat het niet klopt om met een oudere vrouw om te gaan. Je zal misschien heel veel geouwehoer krijgen, boeiuh, jullie voelen wat voor elkaar.
aaaaaah shitzeg. Ik ben gisteren een heel erg leuk en lief meisje tegen gekomen. Ze is alleen 18 jaar....ik 23. Maar ze is zo lief. Ik ga het gewoon proberen. 
| quote: |
| Originally posted by New Wave aaaaaah shitzeg. Ik ben gisteren een heel erg leuk en lief meisje tegen gekomen. Ze is alleen 18 jaar....ik 23. Maar ze is zo lief. Ik ga het gewoon proberen. |
| quote: |
| Originally posted by basd Als.. dat.. geen.. ****** ***** !! Daar.. moet.. een.. ****** ** !! |

Tederheid is geboden.
| quote: |
| Originally posted by Teknikol Ok. Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt en plotseling (zonder een reden aan te kunnen wijzen) krijgt je vriendin twijfels. Ze is 7 jaar ouder dan ik ben, ik ben 20. Zij werkt al jaren, ik zit nog op school. Ze verteld me het vanavond met tranen in haar ogen (ze is een emotiemens tot in den top). Ze houd van me, maar ze weet niet op welke manier. Als partner of als "gewone" vriend of wie weet broertje. Ze heeft zich in dat half jaar heel erg vermaakt met mij en we hebben de grootste lol samen. Maar, Ze heeft in de laatste 3 avonden in de kroeg gezeten bij haar beste vriendin (die daar werkt) en heeft daar zichzelf kunnen afreageren. Maar blijkbaar is het niet genoeg. Ik bedoel, als je aan zo'n relatie begint weet je dat het nog wel even duurt voordat onze levens op 1 lijn liggen. Ik hou van haar, daar is geen twijfel over. Heb in mn hoofd een moeilijke periode achter de rug en zij heeft me daar deels doorheen gesleept. Ik mag van haar de relatie niet zien als "aan zijn eind". Maar ik moet er ook niet vanuit gaan dat er wat de relatie betreft niets aan de hand is. Vraag maar raak als je iets niet snapt; het is een vaag verhaal zonder alinea's of enters. Maar daar heb ik op dit moment even geen zin in. Ik ben er kapot van. |

| quote: |
Originally posted by New Wave Tederheid is geboden. |
| quote: |
| Originally posted by basd Mijn hemel. Wie ben jij? En vooral, wat heb je met Tim gedaan? P.S.: Vergeet dan niet je kisten thuis te laten. Die dingen zijn zo teder als een stoeptegel. |
Nieuwe kledingstyle, nette schoenen. Tim is een zeer teder en verlegen jongetje geworden.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.