TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »


Posted by Jappio on Jan-05-2005 19:12:

quote:
Originally posted by New Wave
Remy hield toch alleen maar van Haardstijl Bieaatsjes?


Volgens mij alle vrouwen die een standaarduitrusting hebben.


Posted by jp on Jan-05-2005 19:13:

Esther's ontdekkingstocht over de paden der liefde

De nieuwste Jasmijn uitgave


Posted by Remy D on Jan-07-2005 19:58:

quote:
Originally posted by Jappio
/me wijst naar remy!


of ging dat over haar zus?


volgens mij ging het over haar zus ja.. maar wijzen is niet goed..

quote:
Originally posted by New Wave
Remy hield toch alleen maar van Haardstijl Bieaatsjes?


haha nee rukker !! Alhoewel ik er nu wel 1 op het oog heb.


Posted by Cosmic on Feb-14-2005 15:41:

Is er nog nieuws op het relatie-vlak? Mensen een kaartje ontvangen of gestuurd misschien? Hier kan je je ei kwijt

De postbode is langs mijn huis gegaan zonder te stoppen...

(who cares?)


Posted by nwopper on Feb-14-2005 15:44:

Nope


Posted by Tim81 on Feb-14-2005 16:53:

Commerciele gedoe!


Posted by M_Peror on Feb-14-2005 19:16:

Ik heb een heeeeeel lief kaartje van m'n vriendinnetje gehad! Ze heeft vanavond eerst een tentamen (degene die haar studierooster heeft gemaakt die doe ik wat!) maar daarna kunnen we dan eindelijk samen wat gaan doen...


Posted by eieregooie on Feb-14-2005 19:22:

c r a p


Posted by Original on Feb-14-2005 19:38:

quote:
Originally posted by eieregooie
c r a p

verstuurd of ontvangen?


Posted by sndh on Feb-14-2005 20:14:

niet eens een rekening.... wat doet men met me! grrr


Posted by Ezzzzzzy on Feb-14-2005 22:22:

ik vindt het absoluut niet vervelend dat ik geen kaartje heb gekregen maar daar heb ik geen problemen mee. Ik heb wel problemen met de mensen die aan mij vragen; "heb jij een kaartje gekregen, Neeej oHHHH ik wel..." aarghhh


Posted by eieregooie on Feb-15-2005 03:57:

quote:
Originally posted by Original
verstuurd of ontvangen?


lol

Verstuurd per buizenpost


Posted by Dj Lex on Feb-15-2005 15:24:

quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
ik vindt


Brrrrrrrrrr.........


Posted by Phat B on Feb-15-2005 17:50:

Helaas geen kaart gehad, en ik maar plek vrijhouden voor die 5 tpg-trucks...

heb wel date gehad met mn ex, en da lijkt de goede kant op te gaan!


Posted by Esrem on Feb-15-2005 17:53:

In de zin van we komen weer bij elkaar of in de zin van t is ok dat t uit is ben over dr heen?


Posted by Phat B on Feb-15-2005 17:57:

quote:
Originally posted by Esrem
In de zin van we komen weer bij elkaar of in de zin van t is ok dat t uit is ben over dr heen?


in de zin dat t wel weer goed komt...


Posted by Teknikol on Jun-17-2005 23:17:

Ok.

Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt en plotseling (zonder een reden aan te kunnen wijzen) krijgt je vriendin twijfels. Ze is 7 jaar ouder dan ik ben, ik ben 20. Zij werkt al jaren, ik zit nog op school. Ze verteld me het vanavond met tranen in haar ogen (ze is een emotiemens tot in den top). Ze houd van me, maar ze weet niet op welke manier. Als partner of als "gewone" vriend of wie weet broertje. Ze heeft zich in dat half jaar heel erg vermaakt met mij en we hebben de grootste lol samen. Maar, Ze heeft in de laatste 3 avonden in de kroeg gezeten bij haar beste vriendin (die daar werkt) en heeft daar zichzelf kunnen afreageren. Maar blijkbaar is het niet genoeg. Ik bedoel, als je aan zo'n relatie begint weet je dat het nog wel even duurt voordat onze levens op 1 lijn liggen. Ik hou van haar, daar is geen twijfel over. Heb in mn hoofd een moeilijke periode achter de rug en zij heeft me daar deels doorheen gesleept. Ik mag van haar de relatie niet zien als "aan zijn eind". Maar ik moet er ook niet vanuit gaan dat er wat de relatie betreft niets aan de hand is.

Vraag maar raak als je iets niet snapt; het is een vaag verhaal zonder alinea's of enters. Maar daar heb ik op dit moment even geen zin in. Ik ben er kapot van.


Posted by Cosmic on Jun-18-2005 00:25:

quote:
Originally posted by Teknikol
Ok.

Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt en plotseling (zonder een reden aan te kunnen wijzen) krijgt je vriendin twijfels. Ze is 7 jaar ouder dan ik ben, ik ben 20. Zij werkt al jaren, ik zit nog op school.


7 jaar verschil ( en dan vooral tussen een meisje en een jongen in die volgorde) is best veel imo. Ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben, maar het kan er mee te maken hebben.

Succes verder, i know het feelt rot.....


Posted by Chicane on Jun-18-2005 11:09:

Leeftijdsverschil is niks mis mee, zolang jullie er allebij achter staan en alle cliche's en kansloze opmerkingen van je omgeving hebben doorstaan zijn jullie geslaagd voor de grote test. Dat je op een oudere vrouw valt is niks vreemd imo, oudere vrouwen hebben meer levenservaring en zijn wat minder geneigd om vreemd te gaan en richten zich meer op settlen en huisje-boompje-beestje denk ik. Ik ben een type jongen dat daar ook van houdt, ik heb niet zoveel wilde haren en mijn motto is ook doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Maar het punt van jouw vraag is wat nu, en ik kan je misschien adviseren om heel even rust te nemen en ieder apart de gevoelens afspeuren, is het echte liefde of een opvlieging omdat jij een jonge gozer bent. Ze zegt dat ze van je houdt dus dan moet je je niet al te veel zorgen maken, maar ga vooral niet pushen en aandringen, laat het even zo. Het kan misschien even duren voordat jij en zij er uit zijn over jullie gevoelens, maar als het echt goed klikt zou ik zeggen go for it! Je gaf zelf al aan veel voor haar te voelen en haar niet te zien als een goede vriendin maar ook als eventuele partner. Neem goed de tijd gewoon om het te overdenken en heb schijt aan iedereen die zegt dat het niet klopt om met een oudere vrouw om te gaan. Je zal misschien heel veel geouwehoer krijgen, boeiuh, jullie voelen wat voor elkaar.


Posted by New Wave on Jun-19-2005 23:35:

aaaaaah shitzeg. Ik ben gisteren een heel erg leuk en lief meisje tegen gekomen. Ze is alleen 18 jaar....ik 23. Maar ze is zo lief. Ik ga het gewoon proberen.


Posted by basd on Jun-20-2005 08:31:

quote:
Originally posted by New Wave
aaaaaah shitzeg. Ik ben gisteren een heel erg leuk en lief meisje tegen gekomen. Ze is alleen 18 jaar....ik 23. Maar ze is zo lief. Ik ga het gewoon proberen.



Als.. dat.. geen.. ****** ***** !!

Daar.. moet.. een.. ****** ** !!


Posted by New Wave on Jun-20-2005 09:21:

quote:
Originally posted by basd


Als.. dat.. geen.. ****** ***** !!

Daar.. moet.. een.. ****** ** !!



neenee, dit gaat een lange termijn project worden.
Niet meteen er over heen. langzaam opbouwen. Tederheid is geboden.


Posted by DjRV on Jun-20-2005 09:30:

quote:
Originally posted by Teknikol
Ok.

Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt en plotseling (zonder een reden aan te kunnen wijzen) krijgt je vriendin twijfels. Ze is 7 jaar ouder dan ik ben, ik ben 20. Zij werkt al jaren, ik zit nog op school. Ze verteld me het vanavond met tranen in haar ogen (ze is een emotiemens tot in den top). Ze houd van me, maar ze weet niet op welke manier. Als partner of als "gewone" vriend of wie weet broertje. Ze heeft zich in dat half jaar heel erg vermaakt met mij en we hebben de grootste lol samen. Maar, Ze heeft in de laatste 3 avonden in de kroeg gezeten bij haar beste vriendin (die daar werkt) en heeft daar zichzelf kunnen afreageren. Maar blijkbaar is het niet genoeg. Ik bedoel, als je aan zo'n relatie begint weet je dat het nog wel even duurt voordat onze levens op 1 lijn liggen. Ik hou van haar, daar is geen twijfel over. Heb in mn hoofd een moeilijke periode achter de rug en zij heeft me daar deels doorheen gesleept. Ik mag van haar de relatie niet zien als "aan zijn eind". Maar ik moet er ook niet vanuit gaan dat er wat de relatie betreft niets aan de hand is.

Vraag maar raak als je iets niet snapt; het is een vaag verhaal zonder alinea's of enters. Maar daar heb ik op dit moment even geen zin in. Ik ben er kapot van.




Jezus dude,NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT aan beginnen een oudere chick, das echt je ziel verkopen aan de duivel

ff alle gekheid op een stokje. Anja (Donna) en ik zijn al 5 jaar samen en verschillen 12 jaar. Sure we had our ups and downs, maar dat geld voor iedereen denk ik. If the shit is real, keep it real and don't flush it


Posted by basd on Jun-20-2005 10:05:

quote:
Originally posted by New Wave Tederheid is geboden.

Mijn hemel. Wie ben jij? En vooral, wat heb je met Tim gedaan?



P.S.: Vergeet dan niet je kisten thuis te laten. Die dingen zijn zo teder als een stoeptegel.


Posted by New Wave on Jun-20-2005 10:12:

quote:
Originally posted by basd
Mijn hemel. Wie ben jij? En vooral, wat heb je met Tim gedaan?



P.S.: Vergeet dan niet je kisten thuis te laten. Die dingen zijn zo teder als een stoeptegel.


Tim is veranderd. Nieuwe kledingstyle, nette schoenen. Tim is een zeer teder en verlegen jongetje geworden.


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.