TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Partyhardy! on Feb-11-2005 09:23:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ze zijn weer, Shiloh's maandelijkse geniet uurtjes

thanks man! super!

quote:

[edit]godver die kerel weet altijd heerlijk te openen zeg[/edit]

Kerels; Colin & Justin Moreh

Posted by Partyhardy! on Feb-11-2005 09:32:

En dit is zeer interessant maybe voor iemand die een hele toffe stage zoekt als ik niet bijna klaar was zou ik er 100% voor gaan!

Wanted: gepassioneerde muziekfreak (M/V) voor PR-stage Extrema Music

Extrema�s Music-afdeling zoekt een gemotiveerde, enthousiaste en zelfstandige stagiair die in de periode februari-augustus 2005 stage wil komen lopen. We zoeken iemand die affiniteit heeft met onze muziek en op de hoogte is van de huidige ontwikkelingen binnen de dance-scene. Iets voor jou?
Extrema Music

Posted by Ding Chavez on Feb-11-2005 09:52:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Kerels; Colin & Justin Moreh

oops, klopt

Posted by Partyhardy! on Feb-11-2005 13:18:

Smiling Frog Loooooooooooooooooos!

Wat een onwijs te vet geniaal bruut lekker waanzinnig fantastische set weer van Shiloh zeg! Super!

Posted by joesterizor on Feb-11-2005 19:58:

nog mensen naar earth vanavond?

Posted by HiGH_NrG on Feb-11-2005 21:11:

Stond op de gastenlijst, maar er wilde niemand mee...

Posted by Tim81 on Feb-11-2005 21:33:

Ik stond voor vanavond op de gastenlijst bij I AMsterdam (Sharam Jey & Remy, Marco Vargues & Jonas Braun), maar laat het ook schieten... Was eigenlijk wel benieuwd naar die Iraanse DJ uit Duitsland, luister nu naar een setje van hem tijdens ADE.

Posted by Partyhardy! on Feb-12-2005 15:21:

die ID#22 uit die Shiloh set is vet zeg! lekkere drive, echt Sasha plaatje en die Damien Heck - Deep Reveal (Baunder Mix) erna is ook top!

Posted by tango on Feb-12-2005 15:35:

Weer even wat nieuws (volgens mij is het nog niet gepost maar ik ben net terug van een weekje wintersport so dont blame me ):

04.03.2005 - Border Community
Techhouse, Progressive, House, Electro, Brokenbeat, Breakbeat

Finaly !!! Border community "Amsterdams" Residency Kick off in Panama

Line-up:

Superpitcher
James Holden
the MFA

Starts: 23:00
Till: 04:00

Presale: � 14,=
At the door: � 14,=

En dan nog even dit:

Paaspop, Schijndel March 27

13:00 - 15:00 Petter Decks N Effex
15:00 - 16:00 Drillem
16:00 - 16:45 Petter Decks N Effex
16:45 - 17:45 Cane aka Funckarma
17:45 - 18:30 Petter Decks N Effex
18:30 - 20:15 Chicken Lips
20:15 - 21:15 Stijn
21:15 - 22:00 Petter Decks N Effex
22:00 - 23:00 Joris Voorn
23:00 - 01:00 Lady Aida

Dit is in de novalectra tent, daarnaast zal extrema ook nog een area hosten. Klik HIER voor complete programmering. Maar erg veel petter dus, en dit was zijn reactie:

quote:
will be playing everything from northern soul to rave to italo to buggy beats and bc tracks...

Posted by Tim81 on Feb-12-2005 16:44:

Border Community was al geplaatst (eigen thread)... maar zo'n feestje mag best 2x onder de aandacht worden gebracht!

Las nog een interview met Sander Kleinenberg op Partyscene, niet heel boeiend maar toch:

Je hebt net de remix afgerond voor het nieuwe nummer van Usher, �Caught Up�. Tevreden?
Sander: �Ik ben erg tevreden en Usher gelukkig ook. Ik kreeg los materiaal opgestuurd en die jongen kan zingen, man, niet normaal. Verder vind ik het leuk om datgene wat ik van de dansvloer leer los te laten op bepaalde artiesten.�

Je single �The Fruit� is een combi van funky grooves, electro en booty en is uitgebracht als cd-dvd.
Sander: �Het is de eerste dvd 12� Inch en daar ben ik erg trots op. Ik koppel geluid en beeld aan elkaar en wil daar toch graag in mee pionieren. Het is een nieuwe ontwikkeling en het geeft mij veel speelruimte. Daardoor verdien ik ook mijn plaats in de scene. Ik probeer altijd echt iets toe te voegen aan de ontwikkeling van dingen. Ik sta ook altijd open voor nieuwe dingen.�

Je draait dus met beeld en geluid. Dan kunnen VJ�s wel inpakken?
Sander: �Nee hoor. VJ�s zijn ook bij mijn shows onontbeerlijk. Ik werk gewoon veel met ze samen. De toevoeging van beeld op de manier zoals ik het doe is een nieuwe dimensie, die ook nog niet echt onderzocht is. Het stelt artiesten in staat zich zowel in audio als visueel uit te drukken.�

Is dat de toekomst?
Sander: �Ik denk het wel ja. Albums zullen ook veel meer audiovisueel worden. Je staat als artiest dan ook meer in de tijd, want het is belangrijk om met de tijd mee te gaan en niet te blijven steken. Ik ga ook werken aan een album, dat een collage wordt van muziek en geluid, wat weer meer is dan alleen maar plaatjes aan elkaar draaien. Daar wordt het allemaal een stuk persoonlijker door en kun je echt je eigen stempel afgeven.�

Wil het publiek niet gewoon dat Sander lekkere plaatjes komt draaien?
Sander: �Mensen hoeven echt niet pers� de hele tijd naar het beeldscherm te staren hoor en muziek zal altijd het meest overheersend blijven. Dat is hier in Nederland ook altijd zo geweest. Ik ben ook geen purist. Ik ben dj om het volk te vermaken. Als er geen mensen dansen dan kun je wel inpakken. Vroeger was ik er wel meer puristisch mee bezig, maar dat heb ik afgeleerd. Ik heb nu andere wegen ontdekt om mensen te vermaken.�

Je hebt je �Everybody� feesten nu ook over de grens getrokken. Hoe gaat dat?
Sander: �Dat gaat goed. We doen een aantal steden in Europa aan en ik heb nu ook een maandelijkse residency in de Crobar, in New York. Laatst stond rapper P. Diddy ineens bij me in de dj-booth. Hij wilde m�n nummer en zei dat we eens wat samen moesten doen. Ik was trouwens behoorlijk onder de indruk van die enorme bodyguards die hij bij zich had.�

Je hebt in december een dochtertje gekregen. Ben je nu wat minder met muziek bezig?
Sander: �Er gaat heel veel tijd in die kleine zitten, maar dat is erg lekker. Mijn leven is er compleet door geworden. Maar ik ga er nu weer volop tegen aan. Ik ben bezeten van wat ik doe en ben altijd met muziek bezig. Het is een onuitputtelijke bron. Ik probeer ook om nooit hetzelfde te doen en steeds te veranderen. Dan krijg je het beste resultaat.�

Posted by SnuggLe on Feb-13-2005 05:04:

Zooooooo he, wat een koningsavond die Underwater Party van Emerson! Echt he-le-maal super! Een van de betere feesten in het Paard! Superpubliek, supermuziek (Paul Jackson Koning! Maar de rest ook!) en verder supergezellige bekenden!
Gewoon een hele hele vette avond! Veel mensen hebben wat gemist!

Oh: Onno is de Sjanskoning (Lekker belangrijk )
Evelineeeeeee en Renske

En Joep: Mr. Tandarts was er ook Dit keer met zijn vrouw...komisch

Posted by Partyhardy! on Feb-13-2005 08:02:

haha
kom nu pas thuis
Het was echt een super avond! Paul Jackson draaide al meteen heerlijk en Emerson het eerste uur ook heerlijk! daarna werd hij wat minder maar toen gooide hij er o.a. Blur - Song 2 nog in, Woehoe! iedereen los! 16 bits en Stef waren in de kleine zaal ook erg lekker bezig
Gezellige avond, tof publiek en Bram, thanks voor de gastvrijheid Evelineeeeeee!

Posted by HiGH_NrG on Feb-13-2005 10:19:

quote:
haha
kom nu pas thuis
Het was echt een super avond! Paul Jackson draaide al meteen heerlijk en Emerson het eerste uur ook heerlijk! daarna werd hij wat minder maar toen gooide hij er o.a. Blur - Song 2 nog in, Woehoe! iedereen los! 16 bits en Stef waren in de kleine zaal ook erg lekker bezig
Gezellige avond, tof publiek en Bram, thanks voor de gastvrijheid Evelineeeeeee!

Je hebt 'r wel gedopt toch?

Posted by SnuggLe on Feb-13-2005 12:15:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Je hebt 'r wel gedopt toch?

Onno van achter, ik van voor

Nee, het was gewoon een topavond, heel spontaan en leuk publiek!

Posted by emre on Feb-13-2005 16:22:

Nieuwe Zabiela set

Posted by Tim81 on Feb-13-2005 18:57:

Merci!

Posted by Partyhardy! on Feb-13-2005 19:00:

thanks David will check it out!

en verder nog een nieuwtje: op de volgende Deep Records party gaat waarschijnlijk Jimmy van M komen

Posted by emre on Feb-13-2005 19:04:

quote:
en verder nog een nieuwtje: op de volgende Deep Records party gaat waarschijnlijk Jimmy van M komen

Posted by magrec on Feb-13-2005 19:34:

quote:
thanks David will check it out!

Ik ken iemand die hier meer van afweet.
Gaat een speciale avond worden....als het allemaal waar is

Posted by ChooChoo on Feb-13-2005 20:57:

Ben nu net terug van wintersport en k zie dat er weer flink wat nieuws aan setjes is
Ben nu die set van Shiloh aan t luisteren en t begint gelijk al heerlijk met dat eerste nummer!

Posted by SnuggLe on Feb-13-2005 21:19:

quote:
Originally posted by magrec
Ik ken iemand die hier meer van afweet.
Gaat een speciale avond worden....als het allemaal waar is

Ik sprak bij Emerson nog wat mensen die het er ook over hadden ja
Maar het werd maybe uitgesteld ofzo, geen idee....

We zien het wel. Rumours zijn er altijd, maar laten we maar wachten tot het 'echt' wordt.

Weet nu iig wel meer over Digweed

Posted by GrooveCollect. on Feb-13-2005 21:44:

hebbie Onno gesproken, Bram ?

dat gerucht over dat volgende Deep feestje is geen gerucht hoor.
is door de big boss van Deep zelf op me board los gelaten.

Posted by joesterizor on Feb-13-2005 22:23:

quote:
Originally posted by emre
Nieuwe Zabiela set

weer TE vet

Posted by Partyhardy! on Feb-13-2005 23:13:

quote:
Originally posted by joesterizor
weer TE vet

Before You Beat My Box met de Prodigy er door heen!
die tune ervoor is ook erg vet! en die laatste plaat trouwens ook! Heeft iemand een tracklist toevallig?

Posted by Partyhardy! on Feb-13-2005 23:23:

ah gevonden op Gu board=>
James Zabiela live @ Monkey Business, Oslo

01 Aphex Twin - Windowlicker (Kreice Remix)
02 ID
03 Michael Gray - The Weekend (Nic Fanciulli Mix)
04 Darko - Pinx
05 Bizarre Groove - Weightless World (EK Remix)
06 Chable & Fernandez - Before You Beat My Box
07 The Prodigy - Poison (JZ Edit)
08 Lee Coombs - Breakfast of Champions
09 Electrondes - Blackjack (Silvertone)

die laaste track is echt waanzinnig zeg!

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »