TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Is goed op tijd in u bed kruipen kan al veel doen ze 
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic ik ga enkel naar de dokter als het nodig is, voor een simpel griepke blijf ik niet thuis. Ik voel mij flauw, heb wat koppijn, keelpijn, koorts, maar niet in die mate dat ik er voor thuis moet blijven. Dat kan ik mij momenteel op't werk ook niet permiteren, v���l te druk. Anderen hebben mss die luxe, ik dus niet. |

| Originally posted by Devilex Is goed op tijd in u bed kruipen kan al veel doen ze |
| Originally posted by djcresto gij klinkt als een vrouw... ![]() |
| Trouwens iets als een simpel griepje bestaat volgens mij toch niet. Als je echt griep hebt ben je toch serieus geveld? |
). In ieder geval is het voor mij niet voldoende om voor naar de dokter te gaan; de laatste keer dat ik serieus ziek was en het echt nodig was dat ik naar de dokter ging, was in 2003 en toen had ik een infectie in mijn darmkanaal. Als het ECHT nodig is ga ik dus wel| quote: |
| Niet kunnen permiteren om afwezig te zijn wegens ziekte vind ik zever. Iedereen kan ziek worden. Daar kiest ge zelf niet voor. En niemand is onmisbaar. In tegenstelling wat velen ook denken. Als je ziek bent kan je ook andere collega's aansteken. En das dan weer economisch slecht voor het bedrijf. |
. Normaal zou ik mij er dus wel kunnen vinden in hetgeen ge daarover zegt, ... maar ik zou er toch niet voor thuisblijven
Soms is thuisblijven met griep niet alleen interresant voor U, maar het verkleint ook de kans dat het zich door het bedrijf verspreid door U SCHULD!!!! JA DIE VAN U!!!!
Ik kan FCB_Fanatic wel begrijpen, ik ben ook iemand die niet rap naar de dokter gaat. Zo sukkel ik nu ook al twee weken met een verkoudheid. M'n stem is paar dagen weggeweest in het begin, en sindsdien zwaar hoesten, en hese stem. Alhoewel dat al twee weken duurt, voel ik me niet echt slecht, en is het bij momenten ook weer beter, en ben ik dus nog niet bij de dokter geraakt..
Maar bon, heb me voorgenomen dat als het maandag nog niet beter is, ik toch eens even langs ga 
Ik kan het mij niet indenken, echt m�eten gaan werken, ook al zijt ge ziek =\. Dat moet echt afzien zijn, zeker als ge griep hebt. Ik ben op dat gebied nogal principieel (of gewoon ne sissie); ik kies er dan voor om nen dag of 2 (zoals enkele weken geleden) uit te zieken in m'n bed ipv er een week of langer mee rond te lopen. M'n gezondheid vind ik net iets te belangrijk. Maarjah, tis wel makkelijk praten als student natuurlijk...
| Originally posted by Gladius Ik kan het mij niet indenken, echt m�eten gaan werken, ook al zijt ge ziek =\. Dat moet echt afzien zijn, zeker als ge griep hebt. Ik ben op dat gebied nogal principieel (of gewoon ne sissie); ik kies er dan voor om nen dag of 2 (zoals enkele weken geleden) uit te zieken in m'n bed ipv er een week of langer mee rond te lopen. M'n gezondheid vind ik net iets te belangrijk. Maarjah, tis wel makkelijk praten als student natuurlijk... |
Ben ook bij de gelukkigen met een sterk gestel. Laatste 4 jaar een half niet meer ziek geweest. Op de verkoudheden (griepkes
), die ik wel regelmatig heb na. Maar weet perfect wat ik daar moet voor nemen. En ge zijt er ook nie echt ziek van, ge voelt u alleen nie optimaal.
| Originally posted by djcresto Op de verkoudheden (griepkes ), die ik wel regelmatig heb na. Maar weet perfect wat ik daar moet voor nemen. |
| Originally posted by Gladius neusdruppels zekers eh gert? =p |
Scala...
| Originally posted by Devilex Scala... |
Die verdomde "Quiz-resultaten" op Facebook... 
| Originally posted by FenixStyle Die verdomde "Quiz-resultaten" op Facebook... |
joden
jaja ze zeggen altijd die joden, die joden... ma die duitsers.. dat waren ook geen lieverdjes ze 
De presentators van MNM en MNM in't algemeen.
(weeral)
| Originally posted by Real De presentators van MNM en MNM in't algemeen. (weeral) |
| Originally posted by DJ Zetski En dan nog vooral Peter van de Veire, echt een hyperactief kind! |
De nineties-hype.
Zowat de helft van de tracks op de nieuwe Extreme-compilatie zijn ingekorte versies 
| Originally posted by Xilver De nineties-hype. |
Dju ze hebben me door 
| Originally posted by Pumaz Zowat de helft van de tracks op de nieuwe Extreme-compilatie zijn ingekorte versies |
4,5 bladzijden over Kim Clijster in de gazet ...