TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
ik ga maandag ook maar is mijn kaartje halen hihi
Ja ga maandag ook ff een stuk of 10 kaarten halen, als die er nog zijn, anders hebben er een paar pech!

| quote: |
| Originally posted by Cellec Kan er helaas niet bij zijn, mijn zussie viert dr verjaardag! Voor de mensen die wel gaan, have fun !! |
| Originally posted by franzelare er zit op het voordek beneden wel een vetmuur maar daar zit nooit wat in |
Misschien heeft dat te maken met de verwarming 
| Originally posted by dj_spare kaartje binnen!! ook definitief van de partij... schrok me wel wezenloos toen die gast van de FRS in Arnhem zei: 'volgensmij zijn ze uitverkocht'... maar dat was gelukkig niet het geval |
| Originally posted by MaGiK54 Het blijven rukkers he bij de Frs....ik had er eentje die bijdehand deed.....ik kwam met een briefje met alle gegevens over dit feessie aan....was het er ��n die de cursus "hoe maak ik tickets met een ticketboxmachine" had gevolgd. Hij zei erg onvriendelijk: "Ik kan best een kaartje printen zonder je papiertje"............fucking kansloze gewoon daaro...... |
| Originally posted by dj_spare kaartje binnen!! ook definitief van de partij... schrok me wel wezenloos toen die gast van de FRS in Arnhem zei: 'volgensmij zijn ze uitverkocht'... maar dat was gelukkig niet het geval |
| Originally posted by HiGH_NrG Wat een gezeik... Wees blij dat ze kaartjes verkopen bij je in de buurt. |
waarom houdt die gozer niet weer s een armada night in asta, die boot valt daarbij in het niet, asta = heerlijk
| Originally posted by DickieThijssen asta = heerlijk |
hey is this party sold out?
if yes, anyone have 2 extra tickets?
thanks
Het is toch nog niet uitverkocht he
Ik moet morgen nog kaartjes halen!
| Originally posted by Falcon-X hey is this party sold out? if yes, anyone have 2 extra tickets? thanks |
Armada heeft besloten indien het feest uitverkocht zal geraken
dan wordt er extra capaciteit bechikbaar gemaakt.
Hiervoor zal de Ocean Diva aangepast worden d.m.v. een
constructie aan de achterzijde van het schip.

| Originally posted by jp Armada heeft besloten indien het feest uitverkocht zal geraken dan wordt er extra capaciteit bechikbaar gemaakt. Hiervoor zal de Ocean Diva aangepast worden d.m.v. een constructie aan de achterzijde van het schip. |

ok, dat wordt dus zsm kaartjes halen
Heb net mijn kaartjes gehaald en toen ik Armin Only zei wist ze het meteen, hoefde niet eens te zeggen dat het op de Ocean Diva is. Heb er echt zin an. 
zeg poepkes, er zijn dus nog kaarten verkrijgbaar ofwat? want in maastricht waren er naar het schijnt geen meer???
weet iemand waar ik ze misschien kan bestelen? of kan iemand van jullie mij misschien een dienst doen?
via ticketbox zijn geen tickets te verkrijgen ma die werken met een soort guestlist.. ma is dat wel te vertrouwen???
| Originally posted by Kaidreas zeg poepkes, er zijn dus nog kaarten verkrijgbaar ofwat? want in maastricht waren er naar het schijnt geen meer??? |
De Free Record Shop in Congo had ze vanmiddag zo uitgedraaid.. 
@ Iedereen:
Mocht iemand een kaartje over hebben, wil je dan ASAP contact met me opnemen?? Ik ga namelijk met een maat van me, maar een andere maat van me kreeg te horen dat de kaartjes uutverkocht waren...
Aangezien ik wel graag wil dat hij meegaat, zou het fijn zijn als iemand hier een kaartje over heeft en die dan tegen een billijk prijsje wil verkopen aan mij....
Bvd
Groetzels
| Originally posted by TranceZoner @ Iedereen: Mocht iemand een kaartje over hebben, wil je dan ASAP contact met me opnemen?? Ik ga namelijk met een maat van me, maar een andere maat van me kreeg te horen dat de kaartjes uutverkocht waren... Aangezien ik wel graag wil dat hij meegaat, zou het fijn zijn als iemand hier een kaartje over heeft en die dan tegen een billijk prijsje wil verkopen aan mij.... Bvd Groetzels |
Is goed, en BVD!