TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by Nyah LOL, vulgair ist als de string een meter boven een broek uitkomt, ja zehra had daar nog een schone foto van - illusion 16jaar, remember zehra?en wie noemt ge hier een trezebees |

tot aan uw schouders, doe mij peize aan een van die homies op T.E. die zen trainingsbroek praktsch tot onder zen oksels had hange, den artoos weet da nog peisk
| Originally posted by Zehra ge draagt n string... ok. geen probleem dermee maar maak der dan geen show van en dan om de minuut da tot bijna aan u schouders te trekken zal ook wel nie comfortabel zijn I guess... |
foert ik zoek morge wel es na ne stijlevolle foto, den deze ga is gaan pitte toedels ladies
Kvind toch wel dat die griet da mag zene 
Maja, da komt door de mode he, al die tailles worden lager en lager... en ja dan kan die string der wel is komen uitpiepen.
Maar ne string blijft ubersexy 
/guytalk
fr�ke als ge echt de mode volgt zou ge wel weten dat strings uit de mode aant gaan zijn
Maar kheb er ook niets op tegen zolang het nie te vulgair wordt 
String zijn SOOO pass�

"uit aant gaan"
ge ziet ze sinds vorig jaar al zo rondlopen en nu dus nog altijd ...
en uit de mode, ha, whatever 
| Originally posted by pooley en uit de mode, ha, whatever |
dus de line-up staat vast?
mja ben pas terug online (vakantie en probz met pc) en wou een setje uppen 
Sorry kerel, maar ik vrees dat de line-up definitief is nu...:s
We konden echt niet langer wachten om reclame beginnen te maken, en ik heb toch wel al een paar weken geleden gevraagd aan enkele DJ's om ff een demo te sturen of te uppen. En jah, die hebben dat allemaal gedaan v��r de deadline, alleen jij niet...wat verwacht je dat ik doe dan?
En geen nood h�, it zal zeker niet de laatste Beta-party zijn, dus probeer het gewoon volgende keer nog eens. 
| Originally posted by Jasperovitsj Sorry kerel, maar ik vrees dat de line-up definitief is nu...:s We konden echt niet langer wachten om reclame beginnen te maken, en ik heb toch wel al een paar weken geleden gevraagd aan enkele DJ's om ff een demo te sturen of te uppen. En jah, die hebben dat allemaal gedaan v��r de deadline, alleen jij niet...wat verwacht je dat ik doe dan? En geen nood h�, it zal zeker niet de laatste Beta-party zijn, dus probeer het gewoon volgende keer nog eens. |

| Originally posted by teknasia kzal proberen af te komen |
| Originally posted by teknasia dus de line-up staat vast? mja ben pas terug online (vakantie en probz met pc) en wou een setje uppen |
| Originally posted by pooley "uit aant gaan" ge ziet ze sinds vorig jaar al zo rondlopen en nu dus nog altijd ... en uit de mode, ha, whatever |
Grow a brain biatch
ik heb ondertussen al 3 mensen kunnen verleiden om onze beta party op te zoeken 
| Originally posted by Nabistai -16 jarigen: in de mode +16 jarigen: uit de mode Zo simple als datte. Ne string voor 'binnenskamers': no problem, maar sletten zoals op die foto irriteren mij feitelijk mateloos Grow a brain biatch |
De line-up:
21u00 - 22u30
Eclips (Pooley) vs Desperatozz [House/groove]
3494 vs 381 posts
22u30 - 23u30
DJ Sunset (lost_in_trance) [Progressive trance]
745 posts
23u30 - 00u30
Pheatus [TA-productions only]
126 posts
00u30 - 01u30
FredNova
804 posts
01u30 - 03u00
Bax vs Freezel
5451 vs 7723 posts
03u00 - 04u30
TCX vs Vega [trance-classics]
694 vs 4599 posts
04u30 - End
Eagle vs Tiger [uplifting/energetic]
2400 vs 3479 posts
als dit nu geen echte TA line-up is. In totaal hebben de DJ's maar liefst 29896 posts op dit forum gezet!!!

| Originally posted by djcresto als dit nu geen echte TA line-up is. In totaal hebben de DJ's maar liefst 29896 posts op dit forum gezet!!! |
| Originally posted by djcresto In totaal hebben de DJ's maar liefst 29896 posts op dit forum gezet |
omg, den eclips heeft meer posts dan ik!!
| Originally posted by Pumaz Are you bored? |

dankzij pheatus ben ik alsnog op de voorlaatste plek beland qua posts 
wooooooohooooooo
daar ga'k enen op drinken den 2de
hihi 
/offtopic ... ik hou er wel van als meiskes een string dragen ... nujah, ermee te koop lopen hoeft nu ook niet natuurlijk ... maar ik vind et wel nice 
of et nu 'in' is of nie ... i like it 
back off-topic:
Ik vind da anders wel lekker zo lekker sletterig, moet kunnen waarom niet.
| Originally posted by djcresto De line-up: 21u00 - 22u30 Eclips (Pooley) vs Desperatozz [House/groove] 3494 vs 381 posts 22u30 - 23u30 DJ Sunset (lost_in_trance) [Progressive trance] 745 posts 23u30 - 00u30 Pheatus [TA-productions only] 126 posts 00u30 - 01u30 FredNova 804 posts 01u30 - 03u00 Bax vs Freezel 5451 vs 7723 posts 03u00 - 04u30 TCX vs Vega [trance-classics] 694 vs 4599 posts 04u30 - End Eagle vs Tiger [uplifting/energetic] 2400 vs 3479 posts als dit nu geen echte TA line-up is. In totaal hebben de DJ's maar liefst 29896 posts op dit forum gezet!!! |
Ik had geen idee dat Freezel zo'n postwhore is
Gelukkig voor mij mag ik toch met teh winnar tag teamen