TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by SnuggLe on May-25-2005 06:06:

quote:
Originally posted by New Wave
For the white edition in Holland? where did you get this cause ID$T didn't released it yet. It will be released couple minutes before the party. So you know people from ID$T or you just posted bullshit.

LOL Tim.... laat je weer eens beter voorlichten. Niet meteen op post drukken

Posted by MaGiK54 on May-25-2005 07:21:

quote:
Originally posted by New Wave
For the white edition in Holland? where did you get this cause ID$T didn't released it yet. It will be released couple minutes before the party. So you know people from ID$T or you just posted bullshit.

Goedemorgen N.W.......

Posted by ahp2002 on May-25-2005 07:38:

quote:
Originally posted by Gonzo
Armin van Buuren
Laidback Luke
David Guetta
Audio Bulleys(Live)
Marco V
Jean

Behalve Jean zijn het toch best goeie namen hoor. Precies mooi evenwicht tussen trance/techtrance en house/techhouse. Alleen Jean is natuurlijk raar ja, hoewel die soms best een goeie set kan draaien. Dus al met al vind ik de line-up niet eens ZO slecht. David Guetta is cool, Audio Bulley's zijn niet mijn stijl, maar wel redelijk bekende topact aan het worden. Marco V kan echt knallen op zo;n groot feest en Laidback Luke kan goeie catchy housetracks draaien.

Probleem is gewoon de naar elkaar kijk sfeer daaro en die achterlijke dresscode altijd weer. Maar de line-up is best OK.

Posted by New Wave on May-25-2005 09:37:

Owh, gheghe. Kut. Dus toch wel de line-up bekend maken. wat willen die gasten bij ID$T nou steeds met die zinloze achties. Maargoed. Cheap line-up.

Posted by Muppy on May-26-2005 21:41:

euh...zit te kijken op de site van dj montana. in zn agenda staat:

Saturday 09 July 2005
Sensation Black - Amsterdam

wat klopt hier niet?

Posted by MaGiK54 on May-27-2005 08:05:

quote:
Originally posted by Muppy
euh...zit te kijken op de site van dj montana. in zn agenda staat:

Saturday 09 July 2005
Sensation Black - Amsterdam

wat klopt hier niet?

Wellicht draaitie in een VIP ruimte.

Posted by Siesta on May-27-2005 08:18:

misshien mixtie de megamix wel

Posted by HBtje on May-27-2005 08:21:

2 jaar geleden was Sensation Black toch ook techno en hardstyle (herinner me toen nog een set van Michel De Heij en Takkyu Ishino. En tja, Montana draait ook techno...

Posted by Muppy on May-27-2005 13:55:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wellicht draaitie in een VIP ruimte.

hehe da zou kunnen...maar om daar nou speciaal een kaartje voor te kopen...

neuh

Posted by Ultravibe! on May-27-2005 18:56:

Montana vind ik nog best wel zeer oke hoor. Als ze die op White hadden gezet ipv die clown zou dat een reden zijn om iets minder wasted te zijn om half zes dan.

Posted by Bass on May-29-2005 18:23:

hi i'm from england and we recently bought tickets for sensation black from ticketbox.nl we bought them as soon as they went on sale and received normal looking tickets. however my friend ordered some about 3-4 weeks ago, and received credit-card style tickets with barcodes on them. now i look at id-t.com and see this message:

"Illegale Sensation-bandjes te koop

Op veel internet sites worden momenteel illegale Sensation-bandjes aangeboden.
ID&T wil iedereen waarschuwen hier vooral niet op in te gaan.

Allereerst is er nog niet bekend of er tijdens Sensation gebruik gemaakt zal worden van bandjes. Wellicht dat er dit jaar voor een ander systeem gekozen wordt. Dat betekent dat er op dit moment nog helemaal geen bandjes besteld zijn, laat staan dat ze al te koop kunnen worden aangeboden via internet.
De enige manier om de Amsterdam ArenA binnen te komen tijdens Sensation, is met een offici�le entreekaart.
Als je een kaart hebt gekocht via een van de offici�le verkoopkanalen is er niets aan de hand. Er worden ook een groot aantal kaarten aangeboden die wel via TicketOnline gekocht zijn, maar waarvan de barcodes geblokkeerd zijn. Heb je dus een kaart verkregen via bijvoorbeeld Marktplaats, dan is er een grote kans dat je alsnog de ArenA niet binnenkomt.

Kort samengevat:

- Je komt alleen binnen met een offici�le entreekaart met geldige barcode.
- Een bandje geeft beslist geen toegang.
- Een kaart met een geblokkeerde barcode geeft ook geen toegang.
- Heb je een kaart gekocht anders dan via de offici�le verkoopkanalen, dan loop je het risico dat je de toegang geweigerd wordt.

ID&T is niet aansprakelijk voor geleden schades voortgekomen uit illegale kaartverkoop."

which is saying something about illegal tickets. does anyone know if normal tickets will be OK? thanks

Posted by jp on May-29-2005 18:32:

quote:
however my friend ordered some about 3-4 weeks ago, and received credit-card style tickets with barcodes on them

Last year VIP tickets were 'creditcards'

A barcode is needed to get through the gates

As long as your friend bought his ticket from an official selling point there shouldn't be a problem

BTW they're talking about fake whristbands

Posted by Bass on May-29-2005 18:44:

ahhhhh ok thanks alot. i was just worried because we are supposed to be VIP as well, but we have normal paper tickets...?

Posted by jp on May-29-2005 18:52:

Depends on where you get them. ID&T itself gives away creditcards to it's guests, Ticketbox uses paper

Posted by Bass on May-29-2005 18:54:

ah ok just checked with my mate we actually got ours from ticketonline which is mentioned in that warning.

"Also a large number of cards is offered which is, however, bought by
means of TicketOnline, but of which the bar codes are blocked. "

the barcodes on our tickets are clearly visible... is ticketonline a bad source for tickets?

Posted by jp on May-29-2005 18:59:

Ticketonline is ID&T's official partner. Don't worry.

The only problem is black market Ticketonline tickets.

Posted by SiLveR_NrGy_985 on Jun-03-2005 07:25:

IS anyone on HEre staying at a Hostel? i know i will be, im from NY and this is gonna b my first time in Amsterdam... i cant wait !! its gonna b sick !!!

Posted by MaGiK54 on Jun-03-2005 15:21:

Jan Vayne zal ook op Sensation zijn samen met Armin voor de theme. Armin vertelde dit net op TMF.

Posted by jp on Jun-08-2005 13:08:

kaartje verkocht voor 70 euro

Posted by Remy D on Jun-09-2005 16:43:

ik ga trouwens naar Black

Posted by SnuggLe on Jun-10-2005 05:57:

Ik misschien ineens naar White
We zullen zien

Posted by TranceFool on Jun-10-2005 07:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik misschien ineens naar White
We zullen zien

Je hebt zeker ineens ook met je slaapzak voor het postkantoor gelegen 2 maanden geleden

Posted by SnuggLe on Jun-10-2005 08:02:

quote:
Originally posted by TranceFool
Je hebt zeker ineens ook met je slaapzak voor het postkantoor gelegen 2 maanden geleden

Ja ik werd wakker met een schrale aars, op de kop in een prullenbak en 2 Sensation White kaartjes in mijn neus

Nee maar foto's maken is misschien het plan, kan ik mijn nieuwe EOS350D uitproberen. Dat gaat op Sensation perfect, aangezien ze daar genoeg licht hebben. Dus we zullen zien! Betalen doe ik niet nee, die ID&T boycot geldt nog steeds..

Posted by SnuggLe on Jun-16-2005 06:04:

quote:
Ja ik werd wakker met een schrale aars, op de kop in een prullenbak en 2 Sensation White kaartjes in mijn neus

Nee maar foto's maken is misschien het plan, kan ik mijn nieuwe EOS350D uitproberen. Dat gaat op Sensation perfect, aangezien ze daar genoeg licht hebben. Dus we zullen zien! Betalen doe ik niet nee, die ID&T boycot geldt nog steeds..

En ik quote mezelf maar even hiervoor, het is gelukt
SnuggLe gaat voor het eerst in zijn leven naar Sensation
Heb er zin in

Posted by HiGH_NrG on Jun-17-2005 10:53:

quote:
En ik quote mezelf maar even hiervoor, het is gelukt
SnuggLe gaat voor het eerst in zijn leven naar Sensation
Heb er zin in

Ik kan ook nog via de gastenlijst daarheen, maar denk niet dat het een superplan is na AWFS...

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »