TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1manager 2005
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by jp Beter een paar plantjes als kinderen. Wiet jankt niet en je hoeft geen poepluiers te verschonen. En: wiet levert geld op, kinderen kosten geld |
Ik denk dat Trulli zeer licht begonnen is. Aangezien ze altijd net niet mee kunnen met Mclaren en Renault denk ik dat ze op pitstops en snelheid niet vooraan zullen staan. Montoya stond 2 vrije trainingen goed, volgens mij is hij helemaal vol. Lange stint waardoor hij kan wegrijden van d erest. Hij heeft daar jarenlang indycar gereden en kent het uit zijn duimpje. Ik hoop voor meelf dat het Mclaren lukt om zeer goed te scoren.
| Originally posted by New Wave Ik denk dat .... |
| Originally posted by SnuggLe Denken moet je aan een ezel overlaten |
Wordt nog leuk vanavond met die Michelin banden.
Als MS wint, staat hij straks 3e met 34 punten. Barichello klimt naar de 4e plaats met 31 punten.
Ferrari krijgt er 18 punten bij en klimt van de 5e naar een gedeelde 2e plaats met 63 punten
Wie zei dat MS dit jaar geen wereldkampioen meer kon worden? 
Toch nog 162 punten. 
net geen 200 
benieuwd of iemand iets van Ferrari heeft, hehe
vind het eigenlijk jammer dat ze elkaar niet uit de wedstrijd gebonjourd hebben, dat zou voor een leuk podium hebben gezorgd 
Wat een aanfluiting zeg gisteren.....enige hoop was dat die Amerikanen zouden gaan rellen, dan hadden we nog enige sensatie gehad, maar helaas....
226 als ik geen hoofdrekenfoutje gemaakt heb
. Ik had namelijk voor het weekend ralfie eruit geknikkerd en Albers (83 punten) teruggekocht zodat ik Alonso als 'eerste' rijder (23 punten
) kon kopen
.
196, zonder albers of ook maar iemand die reedt. Toch erg jammer, dit is een topscore voor alleen de kwalificatie.
Wat een aanfluiting deze race zeg.
| Originally posted by SnuggLe 196, zonder albers of ook maar iemand die reedt. Toch erg jammer, dit is een topscore voor alleen de kwalificatie. Wat een aanfluiting deze race zeg. |
k had maar 20 punten minder dan vorige week 
Michelin stelt toeschouwers schadeloos
PARIJS - Michelin heeft aangeboden de ruim 100.000 toeschouwers bij de Grand Prix van de Verenigde Staten schadeloos te stellen door hun de prijs van de tickets te vergoeden. De Franse bandenproducent had het verkeerde materiaal meegenomen naar Indianapolis en adviseerde zijn formule-1-klanten de bolides in de pits te laten uit angst voor ongevallen. Slechts zes wagens gingen van start.
Door dit financi�le gebaar van hun leverancier naar de Amerikaanse raceliefhebbers hopen de zeven Michelin-teams op clementie van de internationale autosportfederatie (FIA). Deze stelt de affaire woensdag aan de kaak.
Voorzitter Max Mosley sloot in de aanloop naar het verhoor een schorsing van een of twee GP-wedstrijden wegens 'werkweigering' echter niet uit. " Maar er zijn ook nog andere mogelijkheden: puntenaftrek, een geldboete of een berisping", zei Mosley.
Die gasten lopen te prutsen. Laat doie teams nou maar racen want anders is het binnekort over met de formule 1. lijkt wel of ze elkaar alleen maar gaan tegenwerken.
Dan hebben we het wel over 20 miljoen dollar 
Stel dat een derde daadwerkelijk z'n kaartje van 200 dollar inwisselt dan nog is dat 4 miljoen Euro.
578 punten oid.
Iedereen zal er wel veel hebben.
En weer die KUTMONGOOL van een Montoya die er uit ging.
| Originally posted by SnuggLe 578 punten oid. Iedereen zal er wel veel hebben. En weer die KUTMONGOOL van een Montoya die er uit ging. |
620 
idd jammer van Montoya, anders lagen de scores nog hoger
hopelijk heb ik nu genoeg centen om Trulli in te wisselen voor Alonso.
| Originally posted by SnuggLe 578 punten oid. Iedereen zal er wel veel hebben. En weer die KUTMONGOOL van een Montoya die er uit ging. |
| Originally posted by Jappio heb er 580 |
Zelfde team?
| Originally posted by Jappio heb er 580 |
Lol.