TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by marciemarcs on Mar-20-2005 12:01:

En ik ben er ook bij!

Aanwezig:
Asperge
AversusZ
dj pdv
Dj_Spare
Eieregooie
HardKiller
Jappio
Marciemarcs
MorrisWest
Original
Remy D
Roos22

Posted by dj pdv on Mar-20-2005 12:08:

quote:
Originally posted by Jappio
haha ze was goed dronken volgens mij. Mn pa vertelde dat hij er om 6 uur had gebeld, ze vertelde dat ze 2 straten weg was, en een uur later was ze er nog niet hehe

Whahaha meen je dat nou. Nou het verbaast me niets nee ze had inderdaad aardig wat op.

Posted by emma on Mar-20-2005 12:58:

die tour die Tiesto achteraf door Nederland gaat doen, krijgen de tiesto forummembers daar ook een voordeel bij ?

Posted by Asperge on Mar-20-2005 14:58:

quote:
Originally posted by emma
die tour die Tiesto achteraf door Nederland gaat doen, krijgen de tiesto forummembers daar ook een voordeel bij ?

Ik hoop het

Posted by AversusZ on Mar-20-2005 19:31:

echt gaaf je mag weer nummers gaan aanvragen voor een special request uurtje. Nummers moet alleen wel van de ISOS CD's komen maar hier staat genoeg heerljks tussen

Posted by eieregooie on Mar-20-2005 19:36:

quote:
Originally posted by AversusZ
echt gaaf je mag weer nummers gaan aanvragen voor een special request uurtje. Nummers moet alleen wel van de ISOS CD's komen maar hier staat genoeg heerljks tussen

Dat wordt een lekker uurtje dan

Posted by Tim81 on Mar-20-2005 19:41:

quote:
Originally posted by AversusZ

Mag je die bij de draaitafels aan komen vragen?!

Posted by dj pdv on Mar-20-2005 19:46:

Nou ik weer al welke nummers ik wil horen Mindcircus en southern sun

Posted by Original on Mar-20-2005 20:07:

Doe mij maar Cass & Slide - Perception (Vocal) en Lange - I Believe (Dj Tandu Remix)

Posted by subtrance on Mar-20-2005 20:20:

zojuist 2 kaartjes gekocht....

heb er al erg veel zin in om tiesto weer eens te zien en in de hmh moet dat helemaal top zijn...
hoop alleen wel dat dat hele alleen voor forummembers idee wel een beetje zijn werk doet. Niet dat ik dalijk alsnog tussen de Breezahs sta....

Posted by Tim81 on Mar-20-2005 20:28:

het is in ieder geval nog niet uitverkocht, dus dat scheelt al! De echte fans hebben nu wel een kaartje... Als het van de week nog niet 'sold out' is, dan zal het wel via reguliere verkoop gaan! Maar nu heeft tenminste iedereen die heen wil de kans gehad om een ticket te bemachtigen!

Posted by Asperge on Mar-20-2005 21:50:

quote:

Hello everybody,

Tiësto wants to play another hour of your favorites on april 29th in the Heineken Music Hall on his ISOS 4 forum release party. But this time, he will only accept tracks from his ISOS compilations. So this will be the topic in which we gather all your requests. This topic closes on the 22nd april. Tiësto will play the most requested tracks in that special hour.

Regards,
BHC

Zoals hierboven al staat aangegeven

Erg goed initiatief imo

Ik heb gestemd op Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)

Posted by subtrance on Mar-20-2005 22:22:

quote:
Originally posted by Tim81
het is in ieder geval nog niet uitverkocht, dus dat scheelt al! De echte fans hebben nu wel een kaartje... Als het van de week nog niet 'sold out' is, dan zal het wel via reguliere verkoop gaan! Maar nu heeft tenminste iedereen die heen wil de kans gehad om een ticket te bemachtigen!

ja klopt, ik weet dat het naief is maar stiekem hoop ik een lekker intiem feestje a la 2000...Dat zal het nooit meer worden maar ik vind dit toch een goed initiatief!

Posted by Esrem on Mar-20-2005 23:47:

quote:
Originally posted by dj pdv
Nou ik weer al welke nummers ik wil horen Mindcircus en southern sun

Die wil ik ook altijd weer!! En ik vind Andain - Beautiful things daar ook bij horen...staat jammer genoeg alleen niet op ISOS

Posted by MennoB on Mar-21-2005 07:12:

Ik vind dat je Nyana CD2 ook als een ISOS mag beschouwen!!

Posted by Muppy on Mar-21-2005 08:23:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind dat je Nyana CD2 ook als een ISOS mag beschouwen!!

ja daar ben ik het wel mee eens...

alleen zaltijs dat zo niet zien

Posted by Matthijs on Mar-21-2005 10:21:

quote:
Originally posted by emma

Lijkt me niet, nu heeft tiësto het exploitatierecht zelf in handen omdat hij 'zelf' de HMH afhuurt, terwijl bij een clubtour de clubs de kaartverkoop doen omdat zij tiësto inhuren. En die discotheken willen gewoon op een zo makkelijk mogelijke manier zo veel mogelijk kaarten verkopen, dus dat zal denk ik niet via 't forum gaan.

Posted by subtrance on Mar-21-2005 11:13:

ik heb zojuist gevote voor dj hooligan - hear you now (grand chillas remix)....

daar had verder nog niemand op gestemd en mij leek het eigenlijk de ideale afsluiter van het feest met mischien nog 1 beuker erachteraan als toegift!

Posted by arjoderoon on Mar-22-2005 09:14:

bt - dreaming (lucid's 12"club mix) (van isos2)

Posted by Daveje on Mar-23-2005 12:10:

rui da silva - touch me...

Posted by Matthijs on Mar-23-2005 13:59:

quote:
Originally posted by Daveje
rui da silva - touch me...

+1, blijft een geweldige plaat

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-23-2005 20:33:

quote:
Originally posted by Matthijs
+1, blijft een geweldige plaat

Ja als nog wat meer mensen op die plaat stemmen gaat de HMH daar zeker op los! Helaas is op deze plaat nog iets te weinig gestemt.

Posted by Asperge on Mar-24-2005 08:49:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ja als nog wat meer mensen op die plaat stemmen gaat de HMH daar zeker op los! Helaas is op deze plaat nog iets te weinig gestemt.

Ff allemaal extra accountjes aanmaken dan maar

Posted by Asperge on Mar-24-2005 08:49:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe

Ff allemaal extra accountjes aanmaken dan maar

Posted by Matthijs on Mar-24-2005 08:52:

Kaartjes zijn besteld!

Aanwezig:
Asperge
AversusZ
dj pdv
Dj_Spare
Eieregooie
HardKiller
Jappio
Marciemarcs