TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »

Posted by Jerro on Aug-04-2005 12:48:

zeker dat k fotos ga trekke
san siro is normaal vr maandag, op mn verjaardag
mjah, daar dinge van fossa dei leoni enzo kope
sjieke foto trouwens, langs welke kant waart ge erop gerede?

Posted by Gladius on Aug-04-2005 14:45:

langs Bedoin, de langste en moeilijkste kant (21km).
was wel fun, maar hard afzien, zeker met zone zware fiets als de mijne.
pas op in dat bos, daar is het echt ferm stijl (ik haalde toen 8-9 km/u). En daarna ziet ge den top al wel liggen in de verte, maar dan is het nog lang hoor, en hoogstwaarschijnlijk veel wind.
go gettem! =p

Posted by Jakhira on Aug-04-2005 15:45:

Zoals het er nu uitziet zit ik met nieuwjaar in Californi�

Posted by Zehra on Aug-04-2005 18:38:

quote:
Originally posted by Gladius
pas op in dat bos, daar is het echt ferm stijl (ik haalde toen 8-9 km/u). En daarna ziet ge den top al wel liggen in de verte, maar dan is het nog lang hoor, en hoogstwaarschijnlijk veel wind.
go gettem! =p

Ferm stijl precies idd, gezien de versnelling die ge rondtrapt daar op de foto

Posted by Jasperovitsj on Aug-04-2005 18:45:

^ Dat was ik dus

Posted by Jerro on Aug-04-2005 18:51:

quote:
go gettem! =p

bedoin ga ik ook doen
is de zwaarste, ma nie de langste

Posted by Nyah on Aug-04-2005 19:42:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Dat was ik dus

sja, ik dacht al: wtf zegt zehra hier nu

Posted by Gladius on Aug-04-2005 21:16:

quote:
Originally posted by Zehra
Ferm stijl precies idd, gezien de versnelling die ge rondtrapt daar op de foto

bwa da bedriegt ook ze, twas de enige manier om nog vooruit te komen

Posted by Jasperovitsj on Aug-04-2005 21:22:

Dat kan ik geloven
I envy you though, kwil ook al jaren zo'n berg beklimmen per fiets, maar dat komt er nooit van

Posted by cyberia on Aug-04-2005 21:31:

kzou da ook is graag willen proberen,zo een gans colleken doen,kzou dan wel meer met m'n fietsie moeten gaan rijden vrees ik

anders moeten we een beta-wielerploeg opstarten,gladius kan ons dan gangmaken op de ventoux en kunnen we met zeventig man gaan koersen op het jaagpad tussen Gent en A'pen

Posted by Kaidreas on Aug-04-2005 21:53:

^ik wel anders eerst de konijnenberg is uitproberen voor ik zo'ne gust oprij

Posted by Gladius on Aug-04-2005 22:10:

ik rijd af en toe met de fiets mss, maar klimmen kan ik eigenlijk helemaal niet hoor. ik had toen net die fiets, en van training voor die reis was niets in huis gekomen... Alles wat ge nodig hebt is wat karakter & dus doorzettingsvermogen. gewoon een kwestie van uw afziengrenzen te verleggen. Da's bij het lopen trouwens juist hetzelfde vind ik.
lol cyberia. ik zal als waterdrager spelen ok? =)

Posted by Jasperovitsj on Aug-05-2005 00:40:

Kvind da anders geen slecht idee, met een paar Beta's die willen samen is zo'n fietstocht ondernemen, en liefst zelfs zo'n beklimming van een legendarische col.
Ik heb dat altijd al gewillen, maar het ontbrak me altijd aan gezelschap dat zoiets zag zitten. Ik heb ne goeie fiets, ik heb de conditie, ik heb genoeg vrije tijd om een paar dagen vrij te maken, dus I'm always up for it!

Dus moesten er Beta's dat zien zitten om eventueel tegen volgende zomer ofzo zo'n weekendje fietsen mee te doen, laat het zeker weten, dan kunnen we wel iets organiseren

Posted by Gladius on Aug-05-2005 08:44:

I'm in!

Posted by Bunz on Aug-05-2005 08:55:

sounds nice

kvond et altijd leuk om op vakantie in oostenrijk zo ne col te doen. wel altijd massas afgezien ma da neemk er graag bij

helaas is men conditie dees jaar enorm gedaald, kmoet daar es werk van make

Posted by cyberia on Aug-05-2005 10:15:

quote:
I'm in!

ah tuurlijk gij wordt waterdrager lol

ik zie da idee ook wel zitten,ma dan wel met het fietsie van m'n broer,die is wa lichter

Posted by Jakhira on Aug-05-2005 10:41:

quote:
Originally posted by Jakhira
Zoals het er nu uitziet zit ik met nieuwjaar in Californi?

Ondertussen wordt het oktober

Posted by TOR on Aug-07-2005 16:37:

ik zie die fietsweek anders ook wel zitten

mn koersfiets is een vrij zwaar model, maar dat moet wel lukken.. heb al altijd al zoiets willen doen

Posted by lemon squash on Aug-08-2005 09:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvind da anders geen slecht idee, met een paar Beta's die willen samen is zo'n fietstocht ondernemen, en liefst zelfs zo'n beklimming van een legendarische col.
Ik heb dat altijd al gewillen, maar het ontbrak me altijd aan gezelschap dat zoiets zag zitten. Ik heb ne goeie fiets, ik heb de conditie, ik heb genoeg vrije tijd om een paar dagen vrij te maken, dus I'm always up for it!

Dus moesten er Beta's dat zien zitten om eventueel tegen volgende zomer ofzo zo'n weekendje fietsen mee te doen, laat het zeker weten, dan kunnen we wel iets organiseren

nice idea, kunt mssch nog zorgen voor BETA fietstruitjes en op de top van de col een BETAvlag planten

Posted by Jasperovitsj on Aug-08-2005 12:24:

En wanneer ziet iedereen dat gebeuren eigenlijk?
Ik had meer het idee om dat pas volgende zomer te doen, aangezien ik nu met vakantie en 2de zit vastzit tot half september, en daarna nog moet werken...

Posted by Gladius on Aug-08-2005 14:46:

jah idd, volgende zomer, of in de lente ofzow (dan ist ook nog goed qua temperatuur).
en voor meerdere dagen zie ik zeker zitten, zoals kevin zegt, een week moet toch superleuk zijn =)

Posted by Jasperovitsj on Aug-08-2005 14:57:

Yeah, een paar dagen is zeker te doen I guess
En we hoeven ook niet t� ver te gaan zoeken h�, genoeg schone colletjes in Frankrijk?

Posted by CygnusX on Aug-08-2005 22:59:

Net terug van Athene, twas een heerlijke vakantie Toch wel een speciaal volkje die Grieken. Alles was er super (weer, eten, gastvrijheid, openbaar vervoer, Akropolis, feta, ...), behalve de McDonalds (bijna bestolen daar + ziek van het eten). De pix volgen nog.

Posted by Gladius on Aug-08-2005 23:03:

wie gaat er nu ook in de McDonalds eten in het buitenland
fetakaas is lekkerrrr btw!
wb!

Posted by Jasperovitsj on Aug-08-2005 23:13:

quote:

fetakaas is lekkerrrr btw!

peynir (turkse variant van feta) > feta

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »