TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
zeker dat k fotos ga trekke 
san siro is normaal vr maandag, op mn verjaardag
mjah, daar dinge van fossa dei leoni enzo kope
sjieke foto trouwens, langs welke kant waart ge erop gerede?
langs Bedoin, de langste en moeilijkste kant (21km).
was wel fun, maar hard afzien, zeker met zone zware fiets als de mijne.
pas op in dat bos, daar is het echt ferm stijl (ik haalde toen 8-9 km/u). En daarna ziet ge den top al wel liggen in de verte, maar dan is het nog lang hoor, en hoogstwaarschijnlijk veel wind.
go gettem! =p
Zoals het er nu uitziet zit ik met nieuwjaar in Californi� 
| quote: |
| Originally posted by Gladius langs Bedoin, de langste en moeilijkste kant (21km). was wel fun, maar hard afzien, zeker met zone zware fiets als de mijne. pas op in dat bos, daar is het echt ferm stijl (ik haalde toen 8-9 km/u). En daarna ziet ge den top al wel liggen in de verte, maar dan is het nog lang hoor, en hoogstwaarschijnlijk veel wind. go gettem! =p |
^ Dat was ik dus 
| Originally posted by Gladius langs Bedoin, de langste en moeilijkste kant (21km). was wel fun, maar hard afzien, zeker met zone zware fiets als de mijne. pas op in dat bos, daar is het echt ferm stijl (ik haalde toen 8-9 km/u). En daarna ziet ge den top al wel liggen in de verte, maar dan is het nog lang hoor, en hoogstwaarschijnlijk veel wind. go gettem! =p |

| Originally posted by Jasperovitsj ^ Dat was ik dus |
| Originally posted by Zehra Ferm stijl precies idd, gezien de versnelling die ge rondtrapt daar op de foto |
Dat kan ik geloven 
I envy you though, kwil ook al jaren zo'n berg beklimmen per fiets, maar dat komt er nooit van 
kzou da ook is graag willen proberen,zo een gans colleken doen,kzou dan wel meer met m'n fietsie moeten gaan rijden vrees ik
anders moeten we een beta-wielerploeg opstarten,gladius kan ons dan gangmaken op de ventoux
en kunnen we met zeventig man gaan koersen op het jaagpad tussen Gent en A'pen
^ik wel anders eerst de konijnenberg is uitproberen voor ik zo'ne gust oprij
ik rijd af en toe met de fiets mss, maar klimmen kan ik eigenlijk helemaal niet hoor. ik had toen net die fiets, en van training voor die reis was niets in huis gekomen... Alles wat ge nodig hebt is wat karakter & dus doorzettingsvermogen. gewoon een kwestie van uw afziengrenzen te verleggen. Da's bij het lopen trouwens juist hetzelfde vind ik.
lol cyberia. ik zal als waterdrager spelen ok? =)
Kvind da anders geen slecht idee, met een paar Beta's die willen samen is zo'n fietstocht ondernemen, en liefst zelfs zo'n beklimming van een legendarische col. 
Ik heb dat altijd al gewillen, maar het ontbrak me altijd aan gezelschap dat zoiets zag zitten. Ik heb ne goeie fiets, ik heb de conditie, ik heb genoeg vrije tijd om een paar dagen vrij te maken, dus I'm always up for it! 
Dus moesten er Beta's dat zien zitten om eventueel tegen volgende zomer ofzo zo'n weekendje fietsen mee te doen, laat het zeker weten, dan kunnen we wel iets organiseren 
I'm in!
sounds nice
kvond et altijd leuk om op vakantie in oostenrijk zo ne col te doen. wel altijd massas afgezien ma da neemk er graag bij 
helaas is men conditie dees jaar enorm gedaald, kmoet daar es werk van make 
| Originally posted by Gladius I'm in! |
lol
| Originally posted by Jakhira Zoals het er nu uitziet zit ik met nieuwjaar in Californi? |
ik zie die fietsweek anders ook wel zitten 
mn koersfiets is een vrij zwaar model, maar dat moet wel lukken.. heb al altijd al zoiets willen doen
| Originally posted by Jasperovitsj Kvind da anders geen slecht idee, met een paar Beta's die willen samen is zo'n fietstocht ondernemen, en liefst zelfs zo'n beklimming van een legendarische col. ![]() Ik heb dat altijd al gewillen, maar het ontbrak me altijd aan gezelschap dat zoiets zag zitten. Ik heb ne goeie fiets, ik heb de conditie, ik heb genoeg vrije tijd om een paar dagen vrij te maken, dus I'm always up for it! ![]() Dus moesten er Beta's dat zien zitten om eventueel tegen volgende zomer ofzo zo'n weekendje fietsen mee te doen, laat het zeker weten, dan kunnen we wel iets organiseren |
En wanneer ziet iedereen dat gebeuren eigenlijk? 
Ik had meer het idee om dat pas volgende zomer te doen, aangezien ik nu met vakantie en 2de zit vastzit tot half september, en daarna nog moet werken...
jah idd, volgende zomer, of in de lente ofzow (dan ist ook nog goed qua temperatuur).
en voor meerdere dagen zie ik zeker zitten, zoals kevin zegt, een week moet toch superleuk zijn =)
Yeah, een paar dagen is zeker te doen I guess 
En we hoeven ook niet t� ver te gaan zoeken h�, genoeg schone colletjes in Frankrijk?
Net terug van Athene, twas een heerlijke vakantie
Toch wel een speciaal volkje die Grieken. Alles was er super (weer, eten, gastvrijheid, openbaar vervoer, Akropolis, feta, ...), behalve de McDonalds (bijna bestolen daar + ziek van het eten). De pix volgen nog.
wie gaat er nu ook in de McDonalds eten in het buitenland 
fetakaas is lekkerrrr btw!
wb!
| Originally posted by Gladius fetakaas is lekkerrrr btw! |