TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Appreciation Thread
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
De titel van het nieuwe M.I.K.E. artiestenalbum is bekend: The Perfect Blend . Volgens zijn site omt het uit in "early 2006", en de komende weken kom er meer nieuws. 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj De titel van het nieuwe M.I.K.E. artiestenalbum is bekend: The Perfect Blend . Volgens zijn site omt het uit in "early 2006", en de komende weken kom er meer nieuws. |
Zolang Fuego Caliente er maar niet opstaat.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd! Ik had er eerst m'n twijfels over omdat Mike precies toch niet meer zo goed bezig was, maar zijn recente producties en dan vooral die tracks uit het album die tijdens Asot gedraaid zijn hebben m'n verwachtingen toch weer heel hoog gelegd! 
| Originally posted by Jasperovitsj Zolang Fuego Caliente er maar niet opstaat. |
| Originally posted by Push2005 Dat doet me eraan denken: Ik wil ook nog een paar nieuwe Electric Movements en Active Sights |
massive motion 
Hehe, kheb weer m'n hele M.I.K.E. map in Winamp geopend. 
Toch raar dat net zijn muziek mij keer op keer kippenvel blijft bezorgen 
ik zou graag nog eens een nieuwe massive plastic boy track horen van hem...
| Originally posted by Bertn ik zou graag nog eens een nieuwe massive plastic boy track horen van hem... |
| Originally posted by Jasperovitsj De titel van het nieuwe M.I.K.E. artiestenalbum is bekend: The Perfect Blend . Volgens zijn site omt het uit in "early 2006", en de komende weken kom er meer nieuws. |
| Originally posted by TOR lol dat was al langer bekend Fuego Caliente staat er sowieso op, net als Intruder.. het wordt een dubbel-cd. |
waarom zou een artiestenalbum mixed zijn? 
| Originally posted by TOR waarom zou een artiestenalbum mixed zijn? |
'Its a Plastic World' was ook zo, 1ste disc unmixed, 2de mixed 
dan zal "The Perfect Blend" ook wel zo zijn. E�n gewone unmixed cd en een mixed cd
| Originally posted by Synthesia 'Its a Plastic World' was ook zo, 1ste disc unmixed, 2de mixed |
Gareth Emery - Between Dreams
Gareth Emery vs Jon O'Bir - Escapade
en ongeveer al het oudere overige werk van deze knaap, op Bouncebackability na.

| Originally posted by Vishnu Gareth Emery - Between Dreams Gareth Emery vs Jon O'Bir - Escapade en ongeveer al het oudere overige werk van deze knaap, op Bouncebackability na. |
Wat vinden jullie van Lars Hohler - Can You feel?
nieuwste flipplaat:
Alfa - Sacrosant !!!!!!!!!!!!
super
, gevonden vie Tiesto 5hr set in Heineken music hall,
Push zal ze dan wel kennen, wa vinde ervan ?
ideaal voor tijdens 't leren 
| Originally posted by Gladius +1, zijn nieuwere dinges zijn zeker minder. btw, GTR - Mistral > * ik weet niet of Dj Orkidea - Requiem (dj orkidea's rhythm mix) al wat bekendheid verworven heeft ondertussen. ik vind het iig een prachtige plaat. |
| Niklas has already ear-pricked the trance masses with his strong discography of dancefloor delights. In 2006, it gets better! Upcoming tracks including 'Ice Beach� on Armada, [b]as well as a collaboration with German producers Hammer & Funabashi[b]. Plus, there�s a brand new follow up under the Arcane guise with his producer pal, Anders Mikkelsen. |
mistral is idd nog steeds een van de zotste platen die er zijn 
Wie o wie kent Dreamweaver - Liquid:mm (nog)?..
Plaat werd gereleased bij Bonzai in 2001 als ik me niet vergis. Ne maat van me heeft het (eerder toevallig) op vinyl, heb het pas nog eens gehoord en all i can say is
...
Tevergeefs de internetstores afgeschuimd op zoek naar een sample, en zelfs op Discogs heb ik hem niet teruggevonden. Een vergeten parel, at least imo.
| Originally posted by Vishnu Wie o wie kent Dreamweaver - Liquid:mm (nog)?.. Plaat werd gereleased bij Bonzai in 2001 als ik me niet vergis. Ne maat van me heeft het (eerder toevallig) op vinyl, heb het pas nog eens gehoord en all i can say is ...Tevergeefs de internetstores afgeschuimd op zoek naar een sample, en zelfs op Discogs heb ik hem niet teruggevonden. Een vergeten parel, at least imo. |
staat nu op se