TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »
je moet wel de spatie er tussenuit halen
http://s38.yousendit.com/ [deze spatie] d.aspx?id=14Q0CDQOHSMUF3QSEOHBSA1GJ3
dan doet ie het
| quote: |
| Originally posted by Original je moet wel de spatie er tussenuit halen http://s38.yousendit.com/ [deze spatie] d.aspx?id=14Q0CDQOHSMUF3QSEOHBSA1GJ3 dan doet ie het |
Je hebt me erg blij gemaakt
vrijdag ff bieren samen
| Originally posted by Remy D ja hij doet het ik drukte op die link en deed daarna die code erachter en daarom pakte hij hem dus niet. Maar nu gelukkig wel. Je hebt me erg blij gemaakt vrijdag ff bieren samen |
Op het forum van ukta de preview van ISOS 4 staatie ook...
01. Solar Stone ft Jes - Like A Waterfall (In Search Of Sunrise Edit)
02. Tonedepth & Soultan - Moments
03. Amhet Ertenu - Why (In Search Of Sunrise Edit)
04. Jase From Outta Space - Do What You Want (Max Graham Afterhours In Montreal Remix)
05. Wighnomy Bros. - Wurz + Blosse
06. Coca + Villa - La Noche
Ben nu ook de preview aan het checken! Klinkt erg goed 
Heb em ook 2x geluisterd nu, vind dat stuk erg goed, echte isos style..
Vind het wel een beetje gek dat La Noche erop staat, die track had ik vorig jaar al op mn zomercdtje staan en is meer dan een jaar oud 
Maar ben wel benieuwd naar de rest, hoop niet dat het kwantiteit boven kwaliteit is....
| Originally posted by Original here you go: http://s38.yousendit.com/ d.aspx?id=14Q0CDQOHSMUF3QSEOHBSA1GJ3 dat word een feestje de 29e!! |
| Originally posted by TranceZoner Hij doet het niet meer |
Thnx man 
Editje: eerste track klinkt zeer lekker imo 
Amhet Ertenu - Why (In Search Of Sunrise Edit)
Heerlijke plaat 
| Originally posted by sndh Moments is idd Roads, alleen is de breakdown van key veranderd en zijn de vocals eruit geknipt...en hij is wat ingekort |
| Originally posted by MennoB Dat inkorten hebben ze waarschijnlijk pas gedaan nadat hij de cd had gemixt, omdat de gehele mix anders niet zou passen op cd Vind de break wel mooier dan Roads.. Hopen dat deze op een van de samplers komt te staan! |
Ik ben benieuwd wat ik van cd2 ga vinden, want individueel vind ik de meeste tracks niet echt geweldig. Sands Of Time, Evolution, Beyond, Only One, Gravity, etc.. redelijke tracks, maar ook niet meer dan dat. Maar misschien dat ze in een strakke mix beter tot hun recht komen.
| Originally posted by moogwai Ik ben benieuwd wat ik van cd2 ga vinden, want individueel vind ik de meeste tracks niet echt geweldig. Sands Of Time, Evolution, Beyond, Only One, Gravity, etc.. redelijke tracks, maar ook niet meer dan dat. Maar misschien dat ze in een strakke mix beter tot hun recht komen. |
ik vind die mix echt waanzinnig RUK, maar heb bij ISOS meestal dat ik ze steeds vetter gaan vinden. Dus ik wacht lekker op de CD, en gooi em dan wel in de auto.
Vanmiddag besteld 
Coca and Villa - La Noche

hij is binnen hoor,weliswaar eerst de mp3, cd komt later wel, als ik em goed vind 
Hij is dus al op het net....oke , de zoektocht kan beginnen
.
Relaxed, nu kan ik m de hele avond luisteren op me werk

| Originally posted by SaBi Hij is dus al op het net....oke , de zoektocht kan beginnen . |
| Originally posted by Muppy x1 |
Hmm, download nu de torrent 
En ja, ik heb hem ook netjes besteld hoor 
ISOS 1 t/m 3 zijn per stuk nu € 11,99 bij de Frs dus als iemand nog een deeltje origineel mist, dan is dit wel een koopie..