TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »

Posted by franzelare on Jul-14-2005 19:52:

hallo lieve kijkbuis kinderen!

ik ben opzoek naar een kaartje voor extrema en vroeg mij af of iemand nog wat weet?

het zit zo:
ik zou foto's gaan maken op sensation duitsland.
nu was er geen bevestiging mail met toegangscode van ID&T dus heeft Qar even nagevraagd ......
en ik sta dus niet op de perslijst
(ben blij dat ik daar nu achter ben gekomen en niet als ik daar voor de deur sta)

dus nu heb ik niets te doen het weekend
en wil graag met mijn vriendjes en vriendinnetjes naar extrema!

wie weet nog iemand die een kaartje over heeft, of als je wat hoort, denk heeeeel hard aan mij.

Posted by Glaniskanis on Jul-14-2005 20:30:

Whaaa ik ook
hoorde dat ik dit weekend toch erheen kan... wil nu dus ook graag een ticket nog hebben

Posted by Three 'O Three on Jul-14-2005 21:45:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Toch had een Ferry Corsten bijvoorbeeld niet misstaan op de Mainstage.

Sorry, maar dan snap je wat mij betreft het Extrema-gevoel toch niet helemaal. Ferry draait goed, maar hoort tot��l niet thuis op extrema.

Posted by Dj Lex on Jul-14-2005 22:30:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Sorry, maar dan snap je wat mij betreft het Extrema-gevoel toch niet helemaal. Ferry draait goed, maar hoort tot��l niet thuis op extrema.

!eenschhh! Ferry past er totaal niet tussen! Ga dan maar lekker zaterdag GRATIS naar het strand aan de Maas (ja Rdam ja) om Ferry te zien!

Hooi, oi en tabee

Posted by tijs08 on Jul-14-2005 23:00:

Ben het zeker eens met bovenstaande posts dat Ferry niet thuis hoort op extrema... maar moet toch even de boel ontkrachtne... in 2003 stond Ferry gewoon op de line-up...

Er is afgelopen jaren veel veranderd in trance-land en zeker bij extrema... tegenwoordig zou Fery dus zeker niet meer op het festival passen. Blij toe! Want er zijn maar weinig festivals waar zoveel verschillende stijlen aan bod komen die eigenlijk op alle andere festivals in de minderheid zijn... extrema fucking rules!

Posted by SnuggLe on Jul-15-2005 05:51:

quote:
Originally posted by tijs08
extrema fucking rules!

I second that.

Maar ik heb een raar voorgevoel,ik heb een flauw vermoeden dat er morgen iets met de gastenlijst bij Partyscene niet helemaal klopt. Heb een raar onderbuikgevoel. Maarja, we zullen het mrogen zien

Posted by franzelare on Jul-15-2005 06:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
I second that.

Maar ik heb een raar voorgevoel,ik heb een flauw vermoeden dat er morgen iets met de gastenlijst bij Partyscene niet helemaal klopt. Heb een raar onderbuikgevoel. Maarja, we zullen het mrogen zien

hoop dat je er gewoon op staat!
vorig jaar zou ik er op staan maar stond er niet op.... gelukkig herkende de meid achter de balie me van flock en mocht ik toch doorlopen

Posted by franzelare on Jul-15-2005 06:32:

oh en als er nog iemand een kaartje heeft!

Posted by SaBi on Jul-15-2005 06:49:

quote:
Originally posted by franzelare
oh en als er nog iemand een kaartje heeft!

misschien hier ?

Posted by basd on Jul-15-2005 06:57:

Of hier?

Posted by basvh on Jul-15-2005 08:29:

Hoe laat begint dit feestje en hoe laat eindigt het?

Posted by franzelare on Jul-15-2005 08:32:

quote:
Originally posted by basd
Of hier?

nog een paar kaartjes stinkt!
vooral met al die false zelf dedrukte kaarten van de laatste tijd
als het flokkers zijn dan koop ik wel want dan weet ik waar zo wonen als het kaartje fals blijkt te zijn

maar marktplaats of iemand die een hoop kaarten heeft.... dat stinkt!

Posted by Original on Jul-15-2005 08:33:

quote:
Originally posted by basvh
Hoe laat begint dit feestje en hoe laat eindigt het?

10.00 tot 23.00

Posted by basvh on Jul-15-2005 08:39:

Ok thenks, geen idee wat ik moet verwachten. zal voor mij denk vooral tech-house/techno worden en afsluiter main want dat hoort bij een festival!

Posted by basd on Jul-15-2005 09:29:

quote:
Originally posted by basvh
Ok thenks, geen idee wat ik moet verwachten. zal voor mij denk vooral tech-house/techno worden en afsluiter main want dat hoort bij een festival!

Behalve als je afhankelijk bent van het OV

Maar goed, dat mag de pret niet drukken.. Ga me evengoed prima vermaken denk ik. Zal je vast nog wel tegen komen in de techno / tech-house, Bas. Daar ben ik ook voornamelijk te vinden. Misschien alleen op het einde even naar Digweed om de rest van TA even te begroeten.

Zinzinzin!

Posted by basvh on Jul-15-2005 09:45:

quote:
Originally posted by basd
Behalve als je afhankelijk bent van het OV

Den Bosch-Best is maar 19min met de trein en dan pendelbus. maar dat zal ook niet lang duren.

Begin er nu wel zin in te krijgen, top weertje!

Posted by tango on Jul-15-2005 10:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tango (?)

Ben erbij Bram Maar echt klote van digweed en howells, die 2 wilde ik eigenlijk allebei zien. Denk dat ik ook maar op de main af ga sluiten bij Guetta. Voor de rest zal het wel beetje pendelen zijn tussen future funk en prog area....

Ben dinsdag naar aquabest geweest en heb het festival terrein even kunnen bekijken vanuit de strandtent aan de overkant. Er stonden al een aantal tenten. Future funk stond weer relaxed in het water en de mainstage tegen het water aan. De techno tent was erg groot in vergelijking met de prog tent als ik het me goed herriner..

Tot morgen!

Posted by basd on Jul-15-2005 11:23:

quote:
Originally posted by tango
De techno tent was erg groot in vergelijking met de prog tent als ik het me goed herriner..

Was vorig jaar ook zo, in de techno had je echt alle ruimte.. Heerlijk!

Posted by magrec on Jul-15-2005 11:24:

Ik meende dat ik had gelezen dat ze progressive tent wel groter wilden maken dit jaar.

Posted by basd on Jul-15-2005 11:29:

quote:
Originally posted by magrec
Ik meende dat ik had gelezen dat ze progressive tent wel groter wilden maken dit jaar.

Verwachten ze nog hardere regen dan?

Posted by dj_spare on Jul-15-2005 11:57:

btw zijn er kluisjes aanwezig? denk t wel he, dan kan ik mijn hele reserve kloffie meenemen

Posted by Tim81 on Jul-15-2005 11:58:

Op de plattegrond op de website van Extrema Outdoor zie ik dat er inderdaad kluisjes aanwezig zijn!

Posted by franzelare on Jul-15-2005 12:32:

locker zijn er zeker wel!

Posted by Tim81 on Jul-15-2005 13:10:

Franzelare laat je nog even weten of je mijn kaartje overneemt, dan kunnen we wat afspreken... Glaniskanis heeft namelijk ook interesse en via Marktplaats wordt er inmiddels al 65 euro geboden!

Posted by franzelare on Jul-15-2005 13:15:

jep, heb interesse, pb je zo

neem wel aan dat hij echt is he

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »