TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »
hallo lieve kijkbuis kinderen!
ik ben opzoek naar een kaartje voor extrema en vroeg mij af of iemand nog wat weet?
het zit zo:
ik zou foto's gaan maken op sensation duitsland.
nu was er geen bevestiging mail met toegangscode van ID&T dus heeft Qar even nagevraagd ......
en ik sta dus niet op de perslijst
(ben blij dat ik daar nu achter ben gekomen en niet als ik daar voor de deur sta)
dus nu heb ik niets te doen het weekend
en wil graag met mijn vriendjes en vriendinnetjes naar extrema!
wie weet nog iemand die een kaartje over heeft, of als je wat hoort, denk heeeeel hard aan mij.
Whaaa ik ook
hoorde dat ik dit weekend toch erheen kan... wil nu dus ook graag een ticket nog hebben

| quote: |
| Originally posted by Ultravibe! Toch had een Ferry Corsten bijvoorbeeld niet misstaan op de Mainstage. |
| Originally posted by Three 'O Three Sorry, maar dan snap je wat mij betreft het Extrema-gevoel toch niet helemaal. Ferry draait goed, maar hoort tot��l niet thuis op extrema. |
Ben het zeker eens met bovenstaande posts dat Ferry niet thuis hoort op extrema... maar moet toch even de boel ontkrachtne... in 2003 stond Ferry gewoon op de line-up...
Er is afgelopen jaren veel veranderd in trance-land en zeker bij extrema... tegenwoordig zou Fery dus zeker niet meer op het festival passen. Blij toe! Want er zijn maar weinig festivals waar zoveel verschillende stijlen aan bod komen die eigenlijk op alle andere festivals in de minderheid zijn... extrema fucking rules! 
| Originally posted by tijs08 extrema fucking rules! |

| Originally posted by SnuggLe I second that. ![]() Maar ik heb een raar voorgevoel,ik heb een flauw vermoeden dat er morgen iets met de gastenlijst bij Partyscene niet helemaal klopt. Heb een raar onderbuikgevoel. Maarja, we zullen het mrogen zien |
oh en als er nog iemand een kaartje heeft!
| Originally posted by franzelare oh en als er nog iemand een kaartje heeft! |
Hoe laat begint dit feestje en hoe laat eindigt het?
| Originally posted by basd Of hier? |
| Originally posted by basvh Hoe laat begint dit feestje en hoe laat eindigt het? |
Ok thenks, geen idee wat ik moet verwachten. zal voor mij denk vooral tech-house/techno worden en afsluiter main want dat hoort bij een festival!
| Originally posted by basvh Ok thenks, geen idee wat ik moet verwachten. zal voor mij denk vooral tech-house/techno worden en afsluiter main want dat hoort bij een festival! |

| Originally posted by basd Behalve als je afhankelijk bent van het OV ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Tango (?) |
Maar echt klote van digweed en howells, die 2 wilde ik eigenlijk allebei zien. Denk dat ik ook maar op de main af ga sluiten bij Guetta. Voor de rest zal het wel beetje pendelen zijn tussen future funk en prog area....
| Originally posted by tango De techno tent was erg groot in vergelijking met de prog tent als ik het me goed herriner.. |
Ik meende dat ik had gelezen dat ze progressive tent wel groter wilden maken dit jaar.
| Originally posted by magrec Ik meende dat ik had gelezen dat ze progressive tent wel groter wilden maken dit jaar. |
btw zijn er kluisjes aanwezig? denk t wel he, dan kan ik mijn hele reserve kloffie meenemen 
Op de plattegrond op de website van Extrema Outdoor zie ik dat er inderdaad kluisjes aanwezig zijn!
locker zijn er zeker wel!
Franzelare laat je nog even weten of je mijn kaartje overneemt, dan kunnen we wat afspreken... Glaniskanis heeft namelijk ook interesse en via Marktplaats wordt er inmiddels al 65 euro geboden!
jep, heb interesse, pb je zo
neem wel aan dat hij echt is he