TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Thnx Ei en Simon voor de heerlijke (letterlijk) pre-party en JP voor 't zwangere-walvis-concert |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Enneh... Esmeralda, komt er al weer geluid uit? |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror en JP voor 't zwangere-walvis-concert ![]() |
Respect Teh skilzz

Bedankt voor de bedankjes trouwens... En ik neem aan dat ik ook wel voor Simon spreek als ik zeg dat het erg leuk was jullie over de vloer te hebben 
Een enkeling begon er nog over... Een bijdrage van �4,= voor t eten en drinken mag, maar hoeft niet... PM me maar voor rekening details als je wilt doneren, maar een colaatje of 2 op t volgende feestje mag natuurlijk ook 
bedankt voor het bedanken van de bedankjes trouwens
en zet me maar op de donor lijst
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Een enkeling begon er nog over... Een bijdrage van �4,= voor t eten en drinken mag, maar hoeft niet... PM me maar voor rekening details als je wilt doneren, maar een colaatje of 2 op t volgende feestje mag natuurlijk ook |
tracklist please>????????
| quote: |
| Originally posted by yaman tracklist please>???????? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie JP, jij lekkere pijpslet... ![]() Sexy hoor ![]() Pre-party-pics dus *KLIK* |
haha hoe jolijn ook kijkt op deze foto
citeer gedachte: "wat een ongelooflijke sukkel ben jij
"

ziet er gezellig uit mensen! alweer een armin solo gemist 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta ziet er gezellig uit mensen! alweer een armin solo gemist |
Maar wel een leuke avond.
*thread closed*

hee jp wat doen we nu met die alliance?
Dat is een goede vraag. Ten eerste zullen we ons als vereninging in moeten schrijven bij de KVK. Een dagelijks bestuur is vereist, bestaande uit een voorzitter en penningmeester. Tevens is het nog niet helemaal duidelijk wat het doel van de alliance wordt. Gezien deze vraagstukken lijkt het me handig binnenkort een oprichtingsvergadering te houden 
mijn foto's staan op pf:
http://partyflock.nl/gallery/39326.html
Wat een heldenset van Perry zeg!!!
Echt genoten.
Leuke foto's! Heb me ook er goed vermaakt in de Ardennen, maar toch altijd jammer dat je zo'n feestje moet missen.
| quote: |
| Originally posted by franzelare mijn foto's staan op pf: http://partyflock.nl/gallery/39326.html |
| quote: |
| Originally posted by jp Dat is een goede vraag. Ten eerste zullen we ons als vereninging in moeten schrijven bij de KVK. Een dagelijks bestuur is vereist, bestaande uit een voorzitter en penningmeester. Tevens is het nog niet helemaal duidelijk wat het doel van de alliance wordt. Gezien deze vraagstukken lijkt het me handig binnenkort een oprichtingsvergadering te houden |
Huh?
Ow, ik dacht dat 't om een pro-Esmeralda alliance ging 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Huh? Ow, ik dacht dat 't om een pro-Esmeralda alliance ging |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Huh? Ow, ik dacht dat 't om een pro-Esmeralda alliance ging |
nou ze is nu wel volledig hersteld helaas dus geen esmeralda meer
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.