TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]


Posted by Roger on Jun-04-2005 19:43:

quote:
Originally posted by M_Peror
Thnx Ei en Simon voor de heerlijke (letterlijk) pre-party en JP voor 't zwangere-walvis-concert




quote:
Originally posted by M_Peror
Enneh... Esmeralda, komt er al weer geluid uit?


ja confirmed


Posted by eieregooie on Jun-04-2005 19:45:

quote:
Originally posted by M_Peror
en JP voor 't zwangere-walvis-concert


lol


Posted by Roger on Jun-04-2005 20:12:

Respect Teh skilzz


Posted by eieregooie on Jun-04-2005 21:11:

Bedankt voor de bedankjes trouwens... En ik neem aan dat ik ook wel voor Simon spreek als ik zeg dat het erg leuk was jullie over de vloer te hebben

Een enkeling begon er nog over... Een bijdrage van �4,= voor t eten en drinken mag, maar hoeft niet... PM me maar voor rekening details als je wilt doneren, maar een colaatje of 2 op t volgende feestje mag natuurlijk ook


Posted by Roger on Jun-04-2005 21:19:

bedankt voor het bedanken van de bedankjes trouwens

en zet me maar op de donor lijst


Posted by MaGiK54 on Jun-04-2005 22:11:

quote:
Originally posted by eieregooie

Een enkeling begon er nog over... Een bijdrage van �4,= voor t eten en drinken mag, maar hoeft niet... PM me maar voor rekening details als je wilt doneren, maar een colaatje of 2 op t volgende feestje mag natuurlijk ook



Geef me maar een PM......want als iedereen je 2 cola gaat geven op het volgende feest dan heb je aardig wat weg te drinken.....

Is Simon nou al kaal btw.....


Posted by yaman on Jun-04-2005 22:57:

tracklist please>????????


Posted by MaGiK54 on Jun-05-2005 11:13:

quote:
Originally posted by yaman
tracklist please>????????



Sorry we didn't had our notebook and a pen with us.........


Posted by Asperge on Jun-05-2005 11:22:

quote:
Originally posted by eieregooie

JP, jij lekkere pijpslet...




Sexy hoor



Pre-party-pics dus *KLIK*


Dat jullie naar JP kijken op deze foto


Posted by Roger on Jun-05-2005 11:37:

haha hoe jolijn ook kijkt op deze foto

citeer gedachte: "wat een ongelooflijke sukkel ben jij"


Posted by Siesta on Jun-05-2005 11:40:

ziet er gezellig uit mensen! alweer een armin solo gemist


Posted by MaGiK54 on Jun-05-2005 11:42:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ziet er gezellig uit mensen! alweer een armin solo gemist



Armin heeft maar 2 en een kwartier gedraaid.....dus je hebt geen solo gemist Maar wel een leuke avond.


Posted by jp on Jun-05-2005 13:35:

*thread closed*


Posted by Roger on Jun-05-2005 14:30:

hee jp wat doen we nu met die alliance?


Posted by jp on Jun-05-2005 14:54:

Dat is een goede vraag. Ten eerste zullen we ons als vereninging in moeten schrijven bij de KVK. Een dagelijks bestuur is vereist, bestaande uit een voorzitter en penningmeester. Tevens is het nog niet helemaal duidelijk wat het doel van de alliance wordt. Gezien deze vraagstukken lijkt het me handig binnenkort een oprichtingsvergadering te houden


Posted by franzelare on Jun-05-2005 16:33:

mijn foto's staan op pf:

http://partyflock.nl/gallery/39326.html


Posted by Lynxx on Jun-06-2005 14:37:

Wat een heldenset van Perry zeg!!!
Echt genoten.


Posted by moogwai on Jun-06-2005 14:45:

Leuke foto's! Heb me ook er goed vermaakt in de Ardennen, maar toch altijd jammer dat je zo'n feestje moet missen.


Posted by Frank-HH on Jun-06-2005 18:20:

quote:
Originally posted by franzelare
mijn foto's staan op pf:

http://partyflock.nl/gallery/39326.html


...nice pics!!


it was a very nice party!!


Posted by SnuggLe on Jun-06-2005 19:06:

quote:
Originally posted by jp
Dat is een goede vraag. Ten eerste zullen we ons als vereninging in moeten schrijven bij de KVK. Een dagelijks bestuur is vereist, bestaande uit een voorzitter en penningmeester. Tevens is het nog niet helemaal duidelijk wat het doel van de alliance wordt. Gezien deze vraagstukken lijkt het me handig binnenkort een oprichtingsvergadering te houden


Goh, origineel, de Anti-SnuggLe alliance

Achterhaald....

Das te veel eer voor me. Ach gossie.....


Posted by eieregooie on Jun-07-2005 01:58:

Huh?

Ow, ik dacht dat 't om een pro-Esmeralda alliance ging


Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 05:19:

quote:
Originally posted by eieregooie
Huh?

Ow, ik dacht dat 't om een pro-Esmeralda alliance ging



Waar kan ik me aanmelden

Egg me paraplu ligt nog bij Simon thuis......lots of phun with it....tis een blauwe.....


Posted by M_Peror on Jun-07-2005 06:46:

quote:
Originally posted by eieregooie
Huh?

Ow, ik dacht dat 't om een pro-Esmeralda alliance ging

Moet ze wel een persvoorlichter / PR-expert (m/v) inhuren want zelf campagne voeren zal nog wat lastig gaan


Posted by Roger on Jun-07-2005 18:17:




nou ze is nu wel volledig hersteld helaas dus geen esmeralda meer


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.