TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by jp ik denk dat het wel goed zit |
| Originally posted by jp Je mag het gewoon helemaal niet in je bloed hebben in ( D ) |
| Originally posted by robin Hier in nederland kunnen ze je toch niets maken, ongeacht wat voor vage zooi je allemaal nog in je bloed heb zitten (zolang je tijdens de test niet onder invloed bent)? |
| Originally posted by robin Hier in nederland kunnen ze je toch niets maken, ongeacht wat voor vage zooi je allemaal nog in je bloed heb zitten (zolang je tijdens de test niet onder invloed bent)? |
ow jp, wat zijn we het geweldig eens....
daarom roken wij ook geen wiet in de auto... nur am Raststatte... 

het gaat inderdaad om de interactie met de agent(en) in kwestie.... netjes en beleefd (lees nuchter) blijven is de beste optie...
en inderdaad... de meeste blowers weten dat ze onder invloed zijn.. de meeste drinkers roepen juist: kan nog best...losers!!!!
(en ja, ik ben ook wel eens met ��n oog dicht naar huis gereden... daar ga je w�l van nadenken...(was ook voor het laatst... heeeeeeel lang geledn:-))
GHB en rijden is ehm ja eh nou probeer het eens

i'd rather not, but thanx...
ghb zelfs nog nooit geprobeerd...... (nooit tegengekomen... (in tegenstelling tot de meest gangbare)
ervaring? enlighten me pls.... is het wat? hoorde dat de kick wat lang laat wachten en sommigen dus maar een tweede portie nemen..? (met alle gevolgen van dien...(sukkels));D
Als je teveel neemt... dat wil je NIET meemaken
Ik vind het zielige troep. Het is alsof je dronken bent maar ook weer niet. Goede dosering is moeilijk. Als je weet hoe ze het maken hoef je het al niet eens meer te probren. Bah. Gatver. Chemische bende
| Originally posted by jp Als je teveel neemt... dat wil je NIET meemaken Bah. Gatver. Chemische bende |
:S
Drugs is so 1996....
| Originally posted by MaGiK54 Drugs is so 1996.... |
On-topic 
| Originally posted by ZZandirt huh! *schrikt wakker* wou je zeggen dat het nu anno '97 niet meer kan dan... zzzzzzz |
jah... lullig h�? dat de LP w��r niet doorgaat......
Sasha is een zuig DJ
| Originally posted by jp Sasha is een zuig DJ |
Internet was toch gratis in Ibis ???
Of course
Hoeveel pc's
ben bang dat wij wel op jullie zullen neerkijken jp&magik

volgens mij zitten wij ergens op de 33e verdieping ofzo...
2 geloof ik. er zit nooit iemand achter 
| Originally posted by jp Als je weet hoe ze het maken hoef je het al niet eens meer te probren. Bah. Gatver. Chemische bende |
GBL en GOOTSTEENONTSTOPPER aan de kook brengen en laten reageren 
h2so4?
hou het liver bij een dikke snuif N2O 

Slagroomspuitjunk