TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Aviator! Blev positivt �verraskad, riktigt, riktigt bra film!
jag s�g Alexander ig�r .. st�ngde av efter 1.40 ...
| quote: |
| Originally posted by lonne En av Hollywoods mest v�lbetalda sk�disar, s� specielllt underskattad �r han inte. ![]() Anyway, han var helt ok i filmer som Seven, Tru Romance, Snatch mfl. Nuf�rtiden g�r han mest skit tycker jag. ( syftar framf�rallt p� Troya & Oceans 11 & 12 etc ) |
du f�r _INTE_ gl�mma Fight Club
s� bra film
| Originally posted by Aendy Aviator! Blev positivt �verraskad, riktigt, riktigt bra film! |
| Originally posted by lonne En av Hollywoods mest v�lbetalda sk�disar, s� specielllt underskattad �r han inte. ![]() Anyway, han var helt ok i filmer som Seven, Tru Romance, Snatch mfl. Nuf�rtiden g�r han mest skit tycker jag. ( syftar framf�rallt p� Troya & Oceans 11 & 12 etc ) |

| Originally posted by Kvicket Vafan... Oceans filmerna �r ju sk�na som fan ![]() I �vrigt s� kan jag av nya filmer rekommendera "Man on fire" som var riktigt bra, Denzel �r alltid bra. Masdj�vlar �veraskade mig v�ldigt �t det positiva h�llet, mycket mer allvarlig �n vad jag trodde den skulle vara. Collateral var bra �ven den, tycker dock att Man on fire var b�ttre... National Treasure �r den v�rsta skiten man just nu kan l�gga pengarna p�. Garden State var en riktigt bra film, v�ldigt imponerad av Zach Braff som b�de regisserar och g�r huvudrollen. Film �r b�st p� bio |
Kan h�lla med om att "Man on fire" var riktigt bra
"Garden State" �r Inte min typ av film, �t skogen f�r flummig.
"Collateral" var helt okej...
Filmer som �r bra f�r mig �r oftast s�dana som ber�r mig p� ett eller annat vis, om jag inte blir skraj av en skr�ckis s� �r den inte bra... detta �r ingen regel men oftast blir de s�. The Grudge... visst var den bra och jag r�s flera g�nger men den var inte s� l�skig som alla tjejer f�r det att l�ta... en pojke som trillat ner i puderdosan & inte f�tt sk�lja ur halsen med ett glas vatten, undra p� att han knarrar med r�sten 
Intelligenta filmer �r oftast bra, d�r man inte kan lista ut n�sta steg eller tom. slutet, hur uppl�sningen blir.
"The Usual Suspects" �r riktigt bra film och exempel p� ett slut man inte riktigt kan ana... "-Who is Keyser Soze"
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan h�lla med om att "Man on fire" var riktigt bra "Garden State" �r Inte min typ av film, �t skogen f�r flummig. "Collateral" var helt okej... Filmer som �r bra f�r mig �r oftast s�dana som ber�r mig p� ett eller annat vis, om jag inte blir skraj av en skr�ckis s� �r den inte bra... detta �r ingen regel men oftast blir de s�. The Grudge... visst var den bra och jag r�s flera g�nger men den var inte s� l�skig som alla tjejer f�r det att l�ta... en pojke som trillat ner i puderdosan & inte f�tt sk�lja ur halsen med ett glas vatten, undra p� att han knarrar med r�sten ![]() Intelligenta filmer �r oftast bra, d�r man inte kan lista ut n�sta steg eller tom. slutet, hur uppl�sningen blir. "The Usual Suspects" �r riktigt bra film och exempel p� ett slut man inte riktigt kan ana... "-Who is Keyser Soze" |
| Originally posted by Kvicket I �vrigt s� kan jag av nya filmer rekommendera "Man on fire" som var riktigt bra, Denzel �r alltid bra. |
| Originally posted by Aendy M�ste tyv�rr l�gga in mitt veto, Denzel �r aldrig bra men tyv�rr f�r han bra filmer att jobba med. |
gillar faktiskt inte heller denzel.. vet inte riktigt varf�r.. men neee
Jag d�remot har alltid gillar denzel..haha. 
S�g the woods man med Kevin Bacon i huvudrollen ig�r. Riktigt bra film!
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan h�lla med om att "Man on fire" var riktigt bra "Garden State" �r Inte min typ av film, �t skogen f�r flummig. "Collateral" var helt okej... Filmer som �r bra f�r mig �r oftast s�dana som ber�r mig p� ett eller annat vis, om jag inte blir skraj av en skr�ckis s� �r den inte bra... detta �r ingen regel men oftast blir de s�. The Grudge... visst var den bra och jag r�s flera g�nger men den var inte s� l�skig som alla tjejer f�r det att l�ta... en pojke som trillat ner i puderdosan & inte f�tt sk�lja ur halsen med ett glas vatten, undra p� att han knarrar med r�sten ![]() Intelligenta filmer �r oftast bra, d�r man inte kan lista ut n�sta steg eller tom. slutet, hur uppl�sningen blir. "The Usual Suspects" �r riktigt bra film och exempel p� ett slut man inte riktigt kan ana... "-Who is Keyser Soze" |
S�g The Grudge i m�ndags. Visst �r den l�skig, men mot slutet tyckte jag att det sp�rade ur lite och jag fann mig snarare lite sm�tt irriterad.
Ganska klassisk skr�ckfilm, inte speciellt. Typisk skr�ckismusik och tafatta m�nniskor som �ker p� r�d�ng av �vernaturliga ting. F�r ett medelbetyg av mig. 
Tycker inte den �r n�got att ha.
En film som var riktigt rolig var d�remot "Familjen �r v�rre"...
(meet the fockers)
V�ldigt l�ttsinnig film som inte g�r p� djupet p� n�got s�tt, � andra sidan har den inte dem ambitionerna heller. Humor helt enkelt.
http://hub.noblehost.com/modules.php?name=Movie_Game
jag satte 23 p� f�rsta f�rs�ket 
va o s�g "meet the fockers" i l�rdags.. mycket b�ttre �n den f�rsta och en hel rolig film.. inte dne roligaste jag har sett direkt.. men kul.. hehe 
"the grudge" s�g jag f�r n�n dagsen och jag tyckte den va ganska bra.... jag brukar oftast inte bli speciellt r�dd (blev inte r�dd n�r jag s�g denna heller visserligen) n�r jag kollar p� skr�ckfilm.. men jag hoppade till en del g�nger faktiskt.. s� blev ganska n�jd.. haha
kollade p� "old boy" ig�r.. hade aldrig h�rt talas om.. men 2 kompisar sa att den verka ball s� drog o kolla p� den med den ena av dem... och mjoo.. den va la lite ball.. men som dem flesta japanska filmer s� va den ju lite halvt r�rig typ..... men helt klart �ckligare film �n allas kr�ckfilmer jag har sett allts�.. och d� inte hela filmen i sig.. utan en del scener..... usch.. hahahaha
| Originally posted by jofawe http://hub.noblehost.com/modules.php?name=Movie_Game jag satte 23 p� f�rsta f�rs�ket |

23 vid forsta forsoket 
| Originally posted by Dj_Irish 23 vid forsta forsoket |

11 r�tt bara.. kan fler.. men kommer bara inte ih�g namnen.. �r v�rdel�s n�r det kommer till namn.. hel jobbigt
tror inte n�n har sagt det innan, men "life of brian" �r definitivt en av dom b�sta filmerna genom tiderna...
| Originally posted by St_Andrew tror inte n�n har sagt det innan, men "life of brian" �r definitivt en av dom b�sta filmerna genom tiderna... |
| Originally posted by St_Andrew tror inte n�n har sagt det innan, men "life of brian" �r definitivt en av dom b�sta filmerna genom tiderna... |