TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by @win on Jul-05-2005 22:25:

Downloading

Maar bedoel je nu met maandag aanstaande maandag al?

Posted by Djeebie on Jul-05-2005 22:38:

Ik heb ze allemaal binnen. Lekkere snelheid hoor Zo op het eerste gehoor hebben Asperge, nwopper en ik vier verschillende setjes qua stijl te beluisteren

Posted by @win on Jul-05-2005 22:57:

Ik heb de setjes even snel doorgeskipt, maar helaas zit daar geen echte tranceset bij Ik moet zelf een beuqset beoordelen, nou dat wordt wat!

Posted by Roger on Jul-06-2005 05:23:

ah wtf ik heb 4 sets met alleen maar trainwrecks

Posted by Roger on Jul-06-2005 05:23:

Posted by nwopper on Jul-06-2005 05:39:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik heb ze allemaal binnen. Lekkere snelheid hoor Zo op het eerste gehoor hebben Asperge, nwopper en ik vier verschillende setjes qua stijl te beluisteren

Ik ga ze vanavond downloaden! Ben benieuwd! Altijd leuk, een beetje afwisseling!

Posted by Phortje on Jul-06-2005 06:55:

quote:
Originally posted by @win
Downloading

Maar bedoel je nu met maandag aanstaande maandag al?

Ja, na 't weekend dus
Is dat te kortdag? Wat stel je dan voor?

Posted by Asperge on Jul-06-2005 07:26:

Ja na het weekend is best vind ik, hoe moeilijk kan het zijn om die setjes ff te luisteren in 4 dagen...

Posted by moogwai on Jul-06-2005 08:03:

Heb de setjes ook zo binnen!

Posted by @win on Jul-06-2005 08:48:

quote:
Originally posted by Phortje
Ja, na 't weekend dus
Is dat te kortdag? Wat stel je dan voor?

Nee prima, dan zal ik er even vaart achter zetten

Posted by TranceFool on Jul-06-2005 10:15:

En hoe weten de Dj's welk nummer ze zijn? Wel zo makkelijk als er straks feedback wordt gegeven

Posted by Fkwebeman on Jul-06-2005 10:21:

Heren mijn bankrekening nummer is op te vragen via PM, hoe meer geld, hoe hoger de extra punten bij 'bijzonderheden'

enfin, ff opzoeken waarop er nou ook nog maar exact beoordeeld diende te worden en dan gaan we los, ff 2x luisteren en dan wat tussen de sets skippen. Hoor al veel relaxte prog, moet wel te doen zijn dus

Posted by Bailey on Jul-06-2005 10:37:

Sorry gasten, deze contest is mij helemaal ontschoten. Ben een tijdje niet thuis geweest, dus ook niet TA gechecked. Anyway my apologies voor mijn vergeetachtigheid.

Juryleden succes!

Posted by eieregooie on Jul-06-2005 10:50:

quote:
Originally posted by TranceFool
En hoe weten de Dj's welk nummer ze zijn? Wel zo makkelijk als er straks feedback wordt gegeven

Niet, dat weet je pas als je eruit vliegt... Daag...

Posted by TranceFool on Jul-06-2005 10:54:

quote:
Originally posted by eieregooie
Niet, dat weet je pas als je eruit vliegt... Daag...

haha, wat is dat nou weer voor onzin, dan weet je dus tussentijds niet (mocht je doorgaan) hoe jouw mix beoordeeld is?

Posted by Phortje on Jul-06-2005 10:55:

quote:
Originally posted by TranceFool
haha, wat is dat nou weer voor onzin, dan weet je dus tussentijds niet (mocht je doorgaan) hoe jouw mix beoordeeld is?

Je weet straks of je mix door is of niet
Als de DJs hun nummer weten kunnen de juryleden dat ook te weten komen. Alles is blind.

Posted by Glaniskanis on Jul-06-2005 11:00:

Ik ben vrijwel niet thuis geweest dus ik had geen tijd meer om een goeie mix in elkaar te draaien
Had eerder vorige week wel een mixtestje gedaan die ik dan maar heb ingeleverd maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik verder kom dan de 1e ronde

Posted by New Wave on Jul-06-2005 11:01:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik ben vrijwel niet thuis geweest dus ik had geen tijd meer om een goeie mix in elkaar te draaien
Had eerder vorige week wel een mixtestje gedaan die ik dan maar heb ingeleverd maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik verder kom dan de 1e ronde

Wat een kutsmoes kerel, je kan er gewoon geen reet van.

Posted by Glaniskanis on Jul-06-2005 11:09:

Posted by BooMBooM on Jul-06-2005 11:27:

Ik geef mezelf ook niet veel kans met de mix die ik heb geupload.. mag zeker geen nieuwe uppen

Posted by Asperge on Jul-06-2005 13:46:

Wat loopt iedereen nou te miepen ik ga niet door

Posted by Djeebie on Jul-06-2005 15:10:

Precies. Ik vind de kwaliteit van de mixen die wij moeten beoordelen best wel hoog

Hoe zit het nu trouwens met de beoordelingscriteria? Ik vond deze punten in de oude thread:

Mix-Technisch
Opbouw/Verhaal
Orginaliteit/Verniewing
Platenkeus

En ik dacht dat we punten gaven op een schaal van 1-10, maar in de openingspost van deze thread staat 5 punten voor de nummer 1, 4 voor de nummer 2, drie voor de nummer 3 enz.

[EDIT]Of ik snap hem nu en wordt bedoeld dat aan de hand van de beoordeling van de juryleden (dus op een schaal van 1-10) punten worden toegekend zoals in de openingspost.[/EDIT]

Posted by SnuggLe on Jul-06-2005 17:56:

Tis wel duidelijk voor mij en de BoumaBros welke 2 van onze poule doorgaan. Keuze is tot nu toe eenduidig. Kijken wat Kaidras erover zegt, en nu alles nog een keer goed luisteren.

Posted by SnuggLe on Jul-06-2005 18:04:

quote:
Originally posted by Djeebie

[EDIT]Of ik snap hem nu en wordt bedoeld dat aan de hand van de beoordeling van de juryleden (dus op een schaal van 1-10) punten worden toegekend zoals in de openingspost.[/EDIT]

Lijkt mij niet perse te hoeven.
Wij overleggen met de juryleden onder elkaar, en kijken welke 2 er bovenuit springen.

want ander krijg je zoiets:

Jurylid a en b vinden beiden mix 3 beter dan 4.

Maar de puntentelling is dit:

Jurylid a) 1: een 6 2: een 5
Jurylid b) 1: een 6 2: een 5

Maar dan komt jurylid c)

Jurylid c 1: een 7 2: een 9

Kijk, dan heeft Jurylid c ineens meer gewicht.

Oftewel, cijfers zeggen niet alles. Nu in ieder geval nog niet. Bij de laatste 4 mixen kan het wel, omdat dan de wet ' van de grote getallen' geld.

Posted by moogwai on Jul-06-2005 19:12:

Alle mixen die ik heb zijn wel aardig. Eentje is absoluut niet mijn smaak, maar wel erg speciaal en dus absoluut niet kansloos!

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »