TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Downloading
Maar bedoel je nu met maandag aanstaande maandag al? 
Ik heb ze allemaal binnen. Lekkere snelheid hoor
Zo op het eerste gehoor hebben Asperge, nwopper en ik vier verschillende setjes qua stijl te beluisteren 
Ik heb de setjes even snel doorgeskipt, maar helaas zit daar geen echte tranceset bij
Ik moet zelf een beuqset beoordelen, nou dat wordt wat! 
ah wtf ik heb 4 sets met alleen maar trainwrecks 

| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik heb ze allemaal binnen. Lekkere snelheid hoor Zo op het eerste gehoor hebben Asperge, nwopper en ik vier verschillende setjes qua stijl te beluisteren |
| Originally posted by @win Downloading Maar bedoel je nu met maandag aanstaande maandag al? |

Ja na het weekend is best vind ik, hoe moeilijk kan het zijn om die setjes ff te luisteren in 4 dagen...
Heb de setjes ook zo binnen!
| Originally posted by Phortje Ja, na 't weekend dus ![]() Is dat te kortdag? Wat stel je dan voor? |
En hoe weten de Dj's welk nummer ze zijn? Wel zo makkelijk als er straks feedback wordt gegeven 
Heren mijn bankrekening nummer is op te vragen via PM, hoe meer geld, hoe hoger de extra punten bij 'bijzonderheden' 
enfin, ff opzoeken waarop er nou ook nog maar exact beoordeeld diende te worden en dan gaan we los, ff 2x luisteren en dan wat tussen de sets skippen. Hoor al veel relaxte prog, moet wel te doen zijn dus 
Sorry gasten, deze contest is mij helemaal ontschoten.
Ben een tijdje niet thuis geweest, dus ook niet TA gechecked. Anyway my apologies voor mijn vergeetachtigheid.
Juryleden succes!
| Originally posted by TranceFool En hoe weten de Dj's welk nummer ze zijn? Wel zo makkelijk als er straks feedback wordt gegeven |
| Originally posted by eieregooie Niet, dat weet je pas als je eruit vliegt... Daag... |
| Originally posted by TranceFool haha, wat is dat nou weer voor onzin, dan weet je dus tussentijds niet (mocht je doorgaan) hoe jouw mix beoordeeld is? |

Ik ben vrijwel niet thuis geweest dus ik had geen tijd meer om een goeie mix in elkaar te draaien
Had eerder vorige week wel een mixtestje gedaan die ik dan maar heb ingeleverd maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik verder kom dan de 1e ronde 
| Originally posted by Glaniskanis Ik ben vrijwel niet thuis geweest dus ik had geen tijd meer om een goeie mix in elkaar te draaien Had eerder vorige week wel een mixtestje gedaan die ik dan maar heb ingeleverd maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik verder kom dan de 1e ronde |

Ik geef mezelf ook niet veel kans met de mix die ik heb geupload.. mag zeker geen nieuwe uppen 
Wat loopt iedereen nou te miepen ik ga niet door
Precies. Ik vind de kwaliteit van de mixen die wij moeten beoordelen best wel hoog 
Hoe zit het nu trouwens met de beoordelingscriteria? Ik vond deze punten in de oude thread:
Mix-Technisch
Opbouw/Verhaal
Orginaliteit/Verniewing
Platenkeus
En ik dacht dat we punten gaven op een schaal van 1-10, maar in de openingspost van deze thread staat 5 punten voor de nummer 1, 4 voor de nummer 2, drie voor de nummer 3 enz.
[EDIT]Of ik snap hem nu en wordt bedoeld dat aan de hand van de beoordeling van de juryleden (dus op een schaal van 1-10) punten worden toegekend zoals in de openingspost.[/EDIT]
Tis wel duidelijk voor mij en de BoumaBros welke 2 van onze poule doorgaan. Keuze is tot nu toe eenduidig. Kijken wat Kaidras erover zegt, en nu alles nog een keer goed luisteren.
| Originally posted by Djeebie [EDIT]Of ik snap hem nu en wordt bedoeld dat aan de hand van de beoordeling van de juryleden (dus op een schaal van 1-10) punten worden toegekend zoals in de openingspost.[/EDIT] |
1: een 7 2: een 9
Alle mixen die ik heb zijn wel aardig. Eentje is absoluut niet mijn smaak, maar wel erg speciaal en dus absoluut niet kansloos!