TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
^ Dat hangt af van sabam en de drank h�, niet van mijn overredingskracht
Als we geen extra sabam moeten betalen bovenop de huurprijs en er is wat te verdienen op de drank, dan kunnen we gratis inkom behouden zonder verlies te lijden. Als we niks op de drank kunnen krijgen en inkom is de enige bron van inkomsten, dan kunnen we het vanzelfsprekend niet gratis houden. 
Ik ben volledig te vinden voor Musicaf�! Lijkt me een leuke plaats (doet me zelfs beetje denken aan de rector?). En die huur valt mee. Misschien best eens vragen hoeveel man er precies binnen kan/mag. Ge weet nooit dat er 1000 man komt opdagen
.
Vlug effe berekenen:
125� - club
125� - caf� (moet je erbij nemen, dus ik veronderstel betalen ervoor)
25� - opkuis
------
Totaal: 275�
Blijft in feite nog 25� over voor affiches. Nuja, zoals beloofd wil ik gerust wat bijleggen
, maar natuurlijk geen 300� h�
Dus er zal wel nog wat meer sponsoring gezocht moeten worden vrees ik. Brooklyn is waarschijnlijk al opnieuw een optie? Trouwens, Lolo, zouden we niet wat sponsoring kunnen verkrijgen van uw platenfirma? Al�, we kunnen uw CD en logo van Banshee/Bonza� bijvoorbeeld vermelden op affiche? Goed idee?
Andere sponsors: ik heb zo zitten denken voor het geval we niet echt veel meer sponsors vinden -> Stel dat we de party zo goed als gratis kunnen houden, dan kunnen we bijvoorbeeld symbolisch 1 a 2� vragen. Met dit geld kunnen we dan onze affiches eventueel terugbetalen aan iemand die het kan voorschieten (misschien wel riskant, niet?) en zullen we wel nog wat overhebben voor een volgende party. En dit zonder de 'winsten' van de drank bij te rekenen. Nouja, gewoon effe terzijde
.
Hoeveel affiches zouden we trouwens laten drukken? Zal het wel een succes zijn om die affiches in Leuven te verspreiden als het bv in het weekend plaatsvind?
Het zou trouwens ook leuk zijn moesten we enkele buitenlandse bekende TA's in de line-up kunnen plaatsen. (ik denk bv aan Leon
, Solid Slide, Airbase,... ). We hebben natuurlijk wel al 2 BN'ers (bekende Nederlanders), Bax en Freezel
.
Trouwens, goed idee van AW ivm VZW. Wanneer beginnen we daaraan? 
Kheb wel wat ervaring met oprichten van een 'bedrijfke', dus ge moet maar aan m'n mouw trekken als ge wat info nodig hebt 
Qua DJ's moeten we ook nog niet te hard van stapel lopen, zeker nie voor we een locatie of datum hebben. 
En ik heb niets tegen nederlanders, maar ik ben van mening dat we ons best eerst kunnen focussen op de bekende belgen? Er zijn/waren al contacten met Airwave en Estuera in Juli, dus ik zou dan ook voorstellen om hen terug te vragen voor deze party. En ik zou het ook houden bij die 2 dj's als grote namen. Als we er dan nog bekende nederlanders bijnemen schiet er geen draaitijd mee over voor de Beta's zelf, en ik dacht toch dat het toch ook nog steeds de bedoeling was om onze eigen mensen ook een kans te geven? 
Trouwens, budgettair is dat nu ook niet haalbaar. 
Leon Bollier bijvoorbeeld wil gratis draaien (wat echt super is!
), maar natuurlijk mits betaling van de vervoersonkosten en een hotel. Das logisch dat hij dat vraagt, maar dat kunnen we met ons huidig budget echt niet aan spijtig genoeg.
Maar as I said, DJ's, promotie en sponsoring is iets voor later, eerst locatie en datum vinden 
Tuurlijk
Ge hebt gelijk.
Kzat al weer teveel te dromen 
Maar Airwave en Estuera zouden tuurlijk Z.O.T. nice zijn! En dan offcourse eerst onze eigen DJ's
.
musiccafe is echt de moeite waard !! er worden vaak technofeestjes gehouden tijdens fataal, maar ook gewoon hdr-fuiven zoals deze week
meestal veel te druk door een te kleine zaal, maar voor de betas zal da nog wel meevallen denk ik
wel spijtig dat we dat niet door de week kunnen organiseren, ik zou anders echt wel veel volk kunnen meenemen
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Leon Bolier bijvoorbeeld wil gratis draaien (wat echt super is! ), maar natuurlijk mits betaling van de vervoersonkosten en een hotel. Das logisch dat hij dat vraagt, maar dat kunnen we met ons huidig budget echt niet aan spijtig genoeg. |
eh ja zoals ik naar iemand had ge pmt: als het maar gezellig is. Dat hotel kan er dan nog wel af als er een andere slaapplek wordt geregeld
kosten van reizen zullen niet zo hoog zijn toch... kijk maar even.
| Originally posted by LeonB eh ja zoals ik naar iemand had ge pmt: als het maar gezellig is. Dat hotel kan er dan nog wel af als er een andere slaapplek wordt geregeld kosten van reizen zullen niet zo hoog zijn toch... kijk maar even. |
Alhoewel je nog een stukkie verder woont dan ik.
| Originally posted by LeonB eh ja zoals ik naar iemand had ge pmt: als het maar gezellig is. Dat hotel kan er dan nog wel af als er een andere slaapplek wordt geregeld kosten van reizen zullen niet zo hoog zijn toch... kijk maar even. |
Een superlocatie om in de toekomst eens over na te denken, als dit al financieel haalbaar zou zijn...
http://www.grotten-van-kanne.be/nl/
Zijn in het verleden al fantastische feestjes georganiseerd. Ik heb er James Holden nog aant werk gezien zo'n 3,5 jaar geleden...
Grtz,
Stijn
Grotten van Kanne feesten in het verleden
GrottenParty � Caves of Pleasure 21 mei 2005
Sins in a Cave � Roman Cave Sins An Ancient & Historical Party Experience [F] 23 april 2005
Sins in a Cave � Roman Cave Sins An Ancient & Historical Party Experience [F] 22 april 2005
Sins in a Cave II � the Underground Party Adventure [F] 16 oktober 2004
Caves of Joy 26 juni 2004
Sins in a Cave [F] 17 april 2004
Caves of Joy 20 maart 2004
A Quarter Century 17 januari 2004
Caves of Joy 27 december 2003
Caves of Joy 27 september 2003
Caves of Joy � Hotkitchen 24 mei 2003
| Originally posted by Pheatus Trouwens, goed idee van AW ivm VZW. Wanneer beginnen we daaraan? ![]() Kheb wel wat ervaring met oprichten van een 'bedrijfke', dus ge moet maar aan m'n mouw trekken als ge wat info nodig hebt |
Some things are moving here...
Zet Airwave op de affiche en volk a volont�
Ik zou zeggen aan de Paintshoppers, kruip maar achter de comuter voor 'n affiche (eventueel enkel electronisch).
| Originally posted by djcresto Vzw oprichting is echt niets voor ons. We hebben zo weinig activiteiten dat het echt niet de moeite is. Een VOF oprichten is nog veel eenvoudiger dan een vzw. Met een vzw heb je ook een groot aantal verplichtingen: publicatie oprichtingsacte in staatsblad (kost ook geld), voeren van een dubbele boekhouding, organisatie van algemene ledenvergadering en dergelijke. |
| Originally posted by diddi Ik zou zeggen aan de Paintshoppers, kruip maar achter de comuter voor 'n affiche (eventueel enkel electronisch). |
). Khad hem gemaakt volgens specificaties van een drukkerij, dus hij kan zonder probleem gebruikt worden om effectief te drukken. Of toch liever een compleet andere??
Post ze nog is aub.
| Originally posted by Pheatus Ik stel voor dat we ongeveer dezelfde affiche gebruiken? Die is toch enkel digitaal gebruikt geweest (as far is I know ). Khad hem gemaakt volgens specificaties van een drukkerij, dus hij kan zonder probleem gebruikt worden om effectief te drukken. Of toch liever een compleet andere?? |

Sjoer, is mooie flyer. 
Eerst een zaal vastleggen! 
hey!!!
heb de post niet echt gevolgd maar hebben jullie al een locatie?
en wat is jullie voornaamste zorg, winst maken of gewoon zorgen dat je geen verlies maakt?
nu ik vanaf zaterdag resident ben in the move in zottegem hebben ze mij laten weten dat ik zelf ook thema avonden mag organiseren
ik krijg dus gratis the move ter beschikking, enkel de opbrengst van de drank is voor de uitbaters
dus jullie zouden dan ( tenzij je inkom vraagt) geen winst hebben maar ook totaal geen onkosten...
nu ja het hoeft totaal niet maar moesten jullie interesse hebben...
weet wel niet precies hoe het dan met die andere resident dj's zit of die dan ook moeten draaien of die gewoon een avondje vrij nemen
Interesting, very interesting 
Je mag altijd informeren achter de details en eventuele vrije data! 
Maar hoor ook zeker dan hoe het zit met de andere DJ's en eventuele verplichtingen vanuit The Move zelf. We willen echt volledige vrijheid in onze keuze van DJ's, en ook best geen inmenging van de club zelf in het verloop of de organisatie van het feestje.
En betekent inkom vragen ook dat we sabam moeten betalen, of hoeven we ons daar geen zorgen om te maken? Want als we dat niet hoeven te betalen kunnen we gerust 2 of 3 euro inkom vragen om wat etra budget te kunnen krijgen voor een volgende party...
Zijn er trouwens ergens foto's te vinden van die keet? Want www.themoveclub.be werkt hier ni echt 
http://www.swingfabriek.be/
vroeger was het swingfabriek maar het volledige concept is anders nu dus op de tekst en info en zo moet je niet letten dat klopt nietmeer, er staan wel nog foto's op
't is nu wel zaterdag nog maar mijn eerste keer dat ik er moet draaien dus alle details ken ik zelf ook nog niet, maar ik zal de mogelijkheden nog es navragen...
Thanks! 
Dat ziet er best wel leuk uit, en ook de ideale grootte... Alleen precies wel weinig belichting?
Anyway, als je er voor de eerste keer bent gaan draaien, laat dan weten of het iets is voor een BETA party of niet! 
Het zit er echt wel aan te komen 
Super.
Het werd tijd h�