TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Boonen is eruit gestapt, na die zoveelste val van gisteren 
kut h�,was wel te verwachten als je hem gister zag stappen.3 keer vallen in 6 dagen tijd,kan ni zonder gevolgen blijven h�.
Ma gelijk'em zegt hij heeft al 2 dromen gerealiseerd dit jaar,hij moet nog wa voor de volgende jaren houden
Knap hoe hij ondanks die miserie voor de camera's altijd blijft grappen,al bij al heeft hij een mooie tour achter de rug,ook al is hij niet tot in parijs geraakt,respect Tom!
^toch jammer, maar denk dat er veel ter plekke zouden gestopt zijn na die val gisteren.
Dus zeker respect.
Geluk (dat anderen vallen of dat hij niet meer valt) zal ook wel eens aan zijn kant staan.
De natie zal in rouw zijn...
Maar hij heeft nog zo veel jaren Tour voor de boeg, dat groen krijgt hij zeker nog te pakken 
En de strijd voor groen wordt nu wel terug spannend 
dikke shit da boonen uit de tour is 
alle hoop vandaag bij Axel !
Wordt Boonen nu geschrapt of kan hij nog winnen als die anderen nu geen punten meer halen?
Geschrapt of course 
gewoon een dagje zonder groene trui in't peleton,het is eens iet anders
Anyway,ne fransman op de 14 de juillet,ze zullen daar content zijn in frankrijk,eindelijk is een Frans succesje.Ksnap nie goe wat de bedoeling van Merckx was,rijden voor de 2de plaats ofzo?Hij zegt wel dat hij geen man is van 2 keer te reageren,ma als je ziet dat hij nog genoeg kracht heeft om een paar keer in de slotkilometers nog t evertrekken had hij evengoed kunnen meejumpen en dan waren ze met 2 weg.Afin ja het mocht niet wezen.
Ne keer benieuwd ofda credit agricole morgen ne keer gaat rijden voor een massasprint
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Noem er dan maar eens wat? Ik heb er deze Tour nog geen gezien die er van weg kunnen rijden, bergop. Als die van Discovery niet zo'n strak tempo zouden rijden, dan zouden er van alle kanten aanvallen komen op Armstrong. Door dat snelle tempo vinden er velen moeilijk hun ritme en blazen ze zichzelf op waardoor ze moeten lossen. Anderen vinden het ritme dat ze wel kunnen blijven trappen, met als gevolg dat ze met achterstand binnenkomen. Dat, en de steilere bergen in de Tour in vergelijking met de andere grote rondes, zijn volgens mij de hoofdredenen waarom er zoveel goeie klimmers niet meekunnen in de Tour. |
| Originally posted by Eagle` Rasmussen, om maar iets te zeggen En zoals phor zei idd zien ni steiler gewoon veel langer |
neem nu gistere da tempo van discovery lag echt ni hoog zenne ..
^^ idd ze schijten gewoon in hun broek van de schrik, ze zijn al lang blij da ze er nog aanhangen.
| Originally posted by Phortastic ^^ idd ze schijten gewoon in hun broek van de schrik, ze zijn al lang blij da ze er nog aanhangen. |
Exit Valverde 
Weeral een tegenstander van Armstrong met pech 
McEwen� 
Yep McEwen met glans gewonnen!Schitterend werk van de ploeg gelijk hij zei.Rodriguez vertrok wel van ver,amai!
hehe lampre was gestaft en moest meewerken,chance eigenlijk want van credit agricole en cofidis(zoals te verwachten) was er niet veel medewerking
van CA zou'k het nog kunnen begrijpen want zij hebben de groene trui al,ma O'grady heeft wel punten vandoen en was vandaag ook wel sneller dan hushovdt.
morgen pyrenee�n,j���j
Robbie!! 
Ugh, Ullrich haalt Vino weeral in
Volgens mij werkt Ullrich stiekem voor Armstrong.
Ullrich is een vuile deserteur, maar blijft toch populair in Duitsland.
Vino weeral ingehaald door een teammate, Kl�den deze keer
Ze zullen denken dat hij in een ander team zit, met zijn niet-T.Mobile-truitje.
| Originally posted by CygnusX Vino weeral ingehaald door een teammate, Kl�den deze keer Ze zullen denken dat hij in een ander team zit, met zijn niet-T.Mobile-truitje. |
Vino zal volgens mij volgend jaar echt niet meer bij T-Mobile blijven, zo'n smeerlapperij van z'nploeggenoten (of ploegleider?)
Wel puntjes gepakt met de Georg vandaag! 
Mooie rit, mooie acties van T-Mobile en Basso. Armstrong nog steeds beter als de rest maar toch niet meer die buitengewone superieuriteit zoals andere jaren. Anders had hij iedereen er los afgereden en de rit gepakt.
Ik zie die acties zoals vandaag van Ullrich wel graag. Niet nadenken, niet rekenen, gewoon alle krachten opdoen om dan op het einde er tekort te komen. Maakt het aangenaam om te kijken. Denk niet dat die ooit nog een de tour gaat winnen
.
Basso is de man voor de komende jaren
amai ik kijk uit naar den tour volgend jaar