TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Clearthought Ska vi b�rja m f�rslag p� st�lle d� kanske? St�llen som ligger n�ra �r ju Karmen och Kvarnen, Kellys (hm alla p� K ) Bullwinkles och sen vet jag inte ifall London/Paris finns kvar (tror d hette s�, ligger i samma byggnad som Mondo) Sen finns det ett r�tt mysigt st�lle p� G�tgatsbacken mitt emot S:t Patrick's ungef�r minns inte namnet men dom k�rde lite house d�r sist. Ali's Bar(sveav�gen) finns ju ocks� hehe ![]() Vad s�ger ni? |

Tror som ni andra att man inte ska r�kna med att alla p� listan �r p� att f�rfesta 
Jag, fisken, cham, marey o staz kommer f�rfesta med lite andra i en lokal p� min g�rd s� vi kan inte komma p� n�got annat.
Runt 22 t�nkte vi dock dra till S�derhof som ligger n�stan exakt utanf�r s�dra station, �len g�r p� 29 sp�nn s� det kan vara ett tips.
jag � s�llskap ska ju vara i s�dert�lje p� f�rfest.. fast blir det n�tt st�rre s� kommer vi sj�lvklart dit =)
(edit)
R�knade om lite i leden och s�g att vi �r 18 i mitt crew... best�mm en krog s� k�r vi d�r!
Bullwinkles kan vi l�tt fixa trance p�, en fd bartender �r med i mitt crew :P
(Edit)
Bullwinkles G�R det k�ra trance p�.. redan fixat..
| Originally posted by Pjox Inte f�r att jag ska komma och v�ldj�sta dig men blir lite nyfiken, vart i h�gersten? ![]() (Nyfiken p� om du bor n�ra mig eller inte allt f�r n�ra ) |
| Originally posted by jofawe (Edit) Bullwinkles G�R det k�ra trance p�.. redan fixat.. |
| Originally posted by St_Andrew K�r vi p� det d� eller? |
L�ter grymt det
Jag �r d�r 
N�gra mer som �r p�? 
Hur ser det ut med parkeringar i n�rheten?
| Originally posted by jofawe N�gra mer som �r p�? ![]() Hur ser det ut med parkeringar i n�rheten? |
�sch d� jag har tagit bilen till de senaste festerna, finns massa gator att parkera p�, det �r ju gratis parkering �verallt eftersom de e s�pass sent 
Bra d� spikar vi det. Bullwinkles it is.
Att vi har en insider d�r �r ju det roliga, fanns ju en del djs p� f�rfestlistan s� det l�r ju kunna bli bra, ni f�r ta med musiken 
Alla andra tar med saft o bullar 
edit: f�r alla out-of-towners (samt norrm�nnen), bullwinkles ligger ett stenkast ifr�n GK och mittemot McDonald's
| Originally posted by Clearthought Bra d� spikar vi det. Bullwinkles it is. Att vi har en insider d�r �r ju det roliga, fanns ju en del djs p� f�rfestlistan s� det l�r ju kunna bli bra, ni f�r ta med musiken ![]() Alla andra tar med saft o bullar ![]() edit: f�r alla out-of-towners (samt norrm�nnen), bullwinkles ligger ett stenkast ifr�n GK och mittemot McDonald's |

| Originally posted by SteveTranz4ever Har inte h�ngt med riktigt men jag �r p�... Vad �r det h�r om DJs som ska ta med sig CDs att lira p� ? Urs�kta men jag �r lite sjuk � lat ![]() Hur m�nga kommer ? Ifa detta blir som en officiell f�rfest s� kan jag n�mna det f�r fler... Har ju kontakt med MB killarna som �r sugna p� att komma p� n�n f�rfest � s�ga hej... Och vem vet vem dom kanske drar med sig... ![]() (OBS! Kanske kanske kanske x 1000) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Och vem vet vem dom kanske drar med sig... ![]() (OBS! Kanske kanske kanske x 1000) |

| Originally posted by Laszlo WHAT THE FUCK ![]() Jag m�ste sluta spionera i denna tr�den - kommer att sluta med att jag tar sj�lvmord f�r att jag inte kan �ka... |
Wohoooo
Ang�ende Bullwinkles s� ska ja f�rbi imorgon o kolla hur l�nge vi f�r k�ra trance o s�, men d g�r s�kert bra, dessutom har dom billig �l sprit
Joffsan-Parkering p� s�der e enklast o hitta uppe vid mosken, gratis ocks�, annars s� k�r man p� d�r bakom dne d�r stora byggnaden, vis �s� sporthall typ!
H�r av mig mer imorrn n�r ja vart o pratat med dom
Puss o kram p� er alla
//Selma

....chansen till att ta med egna skivor finns s�kert, men att dj'a kommer aldrig g� f�r att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e s� glada med en fr�mmande d�r inne
| Originally posted by Laszlo WHAT THE FUCK ![]() Jag m�ste sluta spionera i denna tr�den - kommer att sluta med att jag tar sj�lvmord f�r att jag inte kan �ka... |
| Originally posted by xPROXYx Wohoooo Ang�ende Bullwinkles s� .... |
| Originally posted by xPROXYx Wohoooo Ang�ende Bullwinkles s� ska ja f�rbi imorgon o kolla hur l�nge vi f�r k�ra trance o s�, men d g�r s�kert bra, dessutom har dom billig �l sprit ![]() Joffsan-Parkering p� s�der e enklast o hitta uppe vid mosken, gratis ocks�, annars s� k�r man p� d�r bakom dne d�r stora byggnaden, vis �s� sporthall typ! H�r av mig mer imorrn n�r ja vart o pratat med dom Puss o kram p� er alla //Selma ![]() ....chansen till att ta med egna skivor finns s�kert, men att dj'a kommer aldrig g� f�r att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e s� glada med en fr�mmande d�r inne |
annars s� fixar det sig garanterat
| Originally posted by anuga Bullwinkles it is! Nu ska jag bara hitta ett hotel �t mig och flickan f�r resten av helgen |
(kanske allts�) Ligger ca 200 m fr�n G�ta K�llare ox�
ser ingen direkt anledning att sl�pa med mig skivorna om dom �nd� inte f�r spelas, l�r v�l ha dom i bilen �nd� kanske...
Men de ser ju ut att bli en officiell TA-f�rfest p� bullwinkles iaf
(sn�lla s�g dock att han som spelar d�r kan mixa n�gorlunda s� jag slipper g� i taket kr�sen som jag �r n�r folk radiomixar
)
[edit]
| Originally posted by xPROXYx ....chansen till att ta med egna skivor finns s�kert, men att dj'a kommer aldrig g� f�r att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e s� glada med en fr�mmande d�r inne |
N�r ska man ta och glida dit d�?
Steve- jag tror dom har bytt ut den, dom �ppnar klockan 4 s� ja ska dit d� o kolla med dom om dvd o allt det d�r ni vill ja ska kolla=)
Vizay- dom har sina crappiga DJ's som jobbat d�r i �ratal typ,och om d kommer n�n ny s� stor den gamla DJ'n breve:P
BTW vilken tid ska ja s�ga att folket kommer b�rja dyka upp?
och is�fall vem drar med sig skivor?
Vet iaf att makcan(bartendern) har ISOS skivan och lite andra trance skivor.
EN DAG KVAR F�R I HELVETTE
Vi �r ett g�ng p� runt 20 pers som kommer f�rfesta lite hos mig innan vi drar vidare runt 22, t�nkte dyka upp p� GK runt 23 eller n�ge s�nt... Kommer det vara n�gra kvar p� Bullwinkle runt 22.15 och fram�t?