TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »

Posted by diddi on Jan-24-2006 21:05:

Mannen, heb ondertussen de mix opgenomen, maar de kwaliteit is er erg hard op achteruit gegaan. Ik heb ze opgenomen met CoolEdit, ma de bassen zijn helemaal weg. Heeft iemand een suggestie qua programma om op te nemen? Thanx

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2006 23:07:

Adobe Audition misschien?
Trail versies zijn overal te verkrijgen...

Posted by Sh!fty on Jan-25-2006 00:33:

Behold, my arse.

tegen dat die mix af is, is de muziek al oud

Posted by Dj LPG on Jan-25-2006 19:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Adobe Audition misschien?
Trail versies zijn overal te verkrijgen...

da s gewoon de opvolger van CoolEdit eh... maar er zitten idd wel wat meer functies in die de mix weer wat kunnen bijwerken
Btw, jammer da k ni meegedaan heb

Posted by Belgian Bonzai on Jan-27-2006 23:29:

quote:
Originally posted by Dj LPG
Btw, jammer da k ni meegedaan heb

Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft...

Posted by Dj LPG on Jan-28-2006 09:33:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft...

ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk

Posted by Belgian Bonzai on Jan-28-2006 11:46:

quote:
ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk

U R N

Posted by Dj LPG on Jan-28-2006 12:37:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
U R N

thx dude Ik hoor dan wel wanneer diddi klaar is zeker?

Posted by diddi on Jan-30-2006 15:48:

Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op ��n of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen

Su6 ermee

Posted by Dj LPG on Jan-30-2006 15:57:

quote:
Originally posted by diddi
Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op ��n of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen

Su6 ermee

krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo?

Posted by Belgian Bonzai on Jan-30-2006 16:19:

quote:
krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo?
On their way.
Diddi, no hard feelings ze man, merci voor te proberen

Posted by Dj LPG on Jan-30-2006 22:31:

hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje fucked up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk

Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke

Posted by Push2005 on Jan-30-2006 22:34:

Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen , belgium's finest

Posted by Dj LPG on Jan-30-2006 22:39:

quote:
Originally posted by Push2005
Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen , belgium's finest

oh sjit had da dan gezegd... Dan was ik alvast begonnen met intensation of oe noemt da ook weer

edit: binne 2min staat het in mp3

Posted by diddi on Feb-01-2006 13:35:

quote:
hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje fucked up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk

Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke

lolz, de beatmatching lukt nog wel, ma de kwaliteit was al niet top. En dan nog eens opnemen via mijn pc = BETA mix om zeep. Had ni veel zin om mijn kaart nog eens te bestuderen. Kwou er ��n insteken van Cloud 69...

Posted by Moondust on Feb-01-2006 16:28:

'k vond het al raar toen ik die mix opnam haperde er niks en vertragen is ook maar strange 't is nen nieuwe technics zou raar zijn moest die vanzelf vertragen

Posted by Dj LPG on Feb-01-2006 21:41:

quote:
Originally posted by Moondust
'k vond het al raar toen ik die mix opnam haperde er niks en vertragen is ook maar strange 't is nen nieuwe technics zou raar zijn moest die vanzelf vertragen

t is maar heel even op het einde hoor, alsof je je vinger er even tegenhield ofzo dunno... oftewel zuig ik volkomen

Posted by Push2005 on Feb-01-2006 23:10:

Klinkt eigenlijk wel nice totnutoe

Jammer van de baslijn int begin!

Ik ga de mijnen er int weekend inmixen

quote:
t is maar heel even op het einde hoor, alsof je je vinger er even tegenhield ofzo dunno... oftewel zuig ik volkomen

edit: ik hoorde het ook net

Posted by Moondust on Feb-02-2006 12:24:

op welke minuut staat da?
zal nog es luisteren

Posted by Belgian Bonzai on Feb-02-2006 12:27:

quote:
Jammer van de baslijn int begin!

Daar weet ik wel nog weg mee, als de volgende trax beginnen te degraderen, dan wordt het al ingewikkelder.

Posted by Push2005 on Feb-07-2006 16:57:

Miljaar, Moondust, die track da gij daar hebt ingestoken
Ook die van Jasper vinnek vrij sterk

(da belgisch werk das voor mij bijna allemaal onbekend )

Ik doe de mijnen zondag of maandag

Posted by Jasperovitsj on Feb-07-2006 16:59:

quote:

Ook die van Jasper vinnek vrij sterk

Ei heeft zelfs door zo vroeg in te mixen het sterkste stuk uit de track weggelaten

Posted by The_G0dfather on Feb-08-2006 12:17:

hoe lang is ie al ?

Posted by eieregooie on Feb-09-2006 16:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ei heeft zelfs door zo vroeg in te mixen het sterkste stuk uit de track weggelaten

Sorry

Posted by Real on Mar-02-2006 00:20:

Euh,

what up with teh mix?

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »