TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
Mannen, heb ondertussen de mix opgenomen, maar de kwaliteit is er erg hard op achteruit gegaan. Ik heb ze opgenomen met CoolEdit, ma de bassen zijn helemaal weg. Heeft iemand een suggestie qua programma om op te nemen? Thanx
Adobe Audition misschien? 
Trail versies zijn overal te verkrijgen...
tegen dat die mix af is, is de muziek al oud
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Adobe Audition misschien? ![]() Trail versies zijn overal te verkrijgen... |
| Originally posted by Dj LPG Btw, jammer da k ni meegedaan heb |
| Originally posted by Belgian Bonzai Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft... |
Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk
| Originally posted by Dj LPG ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk |
| Originally posted by Belgian Bonzai U R N |
Ik hoor dan wel wanneer diddi klaar is zeker?
Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op ��n of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen
Su6 ermee
| Originally posted by diddi Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op ��n of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen Su6 ermee |
| Originally posted by Dj LPG krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo? |
hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje fucked up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje
Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk
Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke
Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen
, belgium's finest
| Originally posted by Push2005 Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen , belgium's finest |

| Originally posted by Dj LPG hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje fucked up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook... Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke |
'k vond het al raar toen ik die mix opnam haperde er niks en vertragen is ook maar strange 't is nen nieuwe technics zou raar zijn moest die vanzelf vertragen
| Originally posted by Moondust 'k vond het al raar toen ik die mix opnam haperde er niks en vertragen is ook maar strange 't is nen nieuwe technics zou raar zijn moest die vanzelf vertragen |
Klinkt eigenlijk wel nice totnutoe
Jammer van de baslijn int begin!
Ik ga de mijnen er int weekend inmixen 
| Originally posted by Dj LPG t is maar heel even op het einde hoor, alsof je je vinger er even tegenhield ofzo dunno... oftewel zuig ik volkomen |
op welke minuut staat da?
zal nog es luisteren
| Originally posted by Push2005 Jammer van de baslijn int begin! |
Miljaar, Moondust, die track da gij daar hebt ingestoken
Ook die van Jasper vinnek vrij sterk
(da belgisch werk das voor mij bijna allemaal onbekend
)
Ik doe de mijnen zondag of maandag 
| Originally posted by Push2005 Ook die van Jasper vinnek vrij sterk |
hoe lang is ie al ?
| Originally posted by Jasperovitsj Ei heeft zelfs door zo vroeg in te mixen het sterkste stuk uit de track weggelaten |
Euh,
what up with teh mix?