TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
| quote: |
| Originally posted by dj Zevan Mijn winamp naamgeving begint raar te doen playlist -> rechtermuisknop, view file info dan komt ge in de ID3tag editor, ik vink de 2 tags (v1 & v2) altijd uit dan geef ik de mp3 bijvoorbeeld de volgende naam Jacob Todd - Somehow (Drifting 4-4 Mix).mp3 als ik deze dan open in winamp, staat id de playlist als naam Jacob Todd - 4 Mix) hoe kan ik in de playlist de rest van die naam krijgen? thx |
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG volgens mij probeer je die naam in te geven in de v1 tag en is die misschien te lang? Probeer het eens met de v2 tag, daar kan je veel langere titels ingeven enzow... |
nope, beide tags zijn uitgevinkt, zodat je in principe de naam moet krijgen zoals je ze in verkenner ziet staan
Daar is denk ik nie veel aan te doen; onder preferences (ctrl-p normaal) kunt ge een format ingeven waarmee ie automatisch artist en title uit de bestandsnaam puurt, als daar -'en instaan is da miserie, omdat ie alles arachter als de titel beschouwt.
Mss kun je in dat vakje wel die optie deactiveren, even kijken...
Ja, bij 'winamp preferences' en dan onder 'general preferences' en daaronder 'Titles', kunt ge 'use advanced title formatting when possible' uitvinken.
gevonden
fel bedankt voor de snelle en correcte hulp
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Keb een prob: ik speel mn Sopranos DVD's met Windows Media Player af, en ik wil een screenshot van een bepaalde sc�ne nemen om als bureaubladachtergrond in te stellen. Hoe doe ik dit, want in MSPaint bolt het al ni |
Sorry dak nu pas antwoord diddi ma keb het al gevonden
CyberLink Power DVD en BSPlayer hebbe als feature da ge een snapshot kunt nemen 
Ne kameraad van mij zn stroomkabelke van zn externe HD is defect. Waar kunt ge zo eentje kopen? 
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Ne kameraad van mij zn stroomkabelke van zn externe HD is defect. Waar kunt ge zo eentje kopen? |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Sorry dak nu pas antwoord diddi ma keb het al gevonden CyberLink Power DVD en BSPlayer hebbe als feature da ge een snapshot kunt nemen |
| quote: |
Ne kameraad van mij zn stroomkabelke van zn externe HD is defect. Waar kunt ge zo eentje kopen? |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Ne kameraad van mij zn stroomkabelke van zn externe HD is defect. Waar kunt ge zo eentje kopen? |
.
).
Transfusion merci.
Probleemke, weet iemand welke ports 'geforward' moeten worden om Remote Desktop Assistance in Windows te gebruiken?
Q. What port does Remote Desktop use? Does everything go over port 3389?
A. Port 3389 is the only port you need to open. Windows will attempt to stream sound through User Datagram Protocol (UDP) first. If no port is available for UDP, sound will stream through a virtual channel in Remote Desktop Protocol, which uses port 3389.
^Yeps port 3889 staat bij de Firewall exceptions list ze...maar toch doet hij het niet...mss verkeerd geforward op de router alhoewel alles ziet der goed uit. Trigger port: 3889, dan geforward naar lokaal ip...nog keer wat prutsen
Synthesia,
tis poort 3389, niet 3889
Greetz
mijn ouders hebben thuis een nieuwe pc gekocht om digitaal te kunnen monteren. Daarom bestelde mijn pa er een 1394-poort erbij (of een getal dat er op lijkt). Dat zou hetzelfde moeten zijn als een Firewire poort.
Nu, ik heb ook zo'n firewire poort op mijn laptop, en daarop bleek onze videocamera perfect aansluitbaar. Maar op die nieuwe desktop zit precies een ander soort ingang, waardoor dat kabelke niet meer past.
Bestaan er verschillende soorten Firewire of zo? of waaraan kan dit liggen?
| quote: |
FireWire (I-link, IEEE 1394) Digitale Video Camera's beschikken over een aansluiting voor de computer. Apple(ontwikkelaars) noemde dit FireWire en Sony kwam met I-link. Ze bedoelen allemaal hetzelfde het heet officieel IEEE 1394. Er zijn 2 soorten aansluitingen de 4-polige korte blokje en de 6-polige is de langste en6 polige breder. 4 polig houdt in alleen 4 data polen en bij de 6 polige zijn er nog 2 voedingspolen bijgevoegd. Volgens de IEEE 1394 standaard is de kabel goed voor 400 Megabits per seconde over 4,5 meter. Langere kabels kunnen indien ze beter zijn afgeschermd of door de bitrate te verlagen. Digitale Video gebruikers de signaaloverdracht van b.v. Sony camcorders is maar 100 Megabit per seconde. Kan je dus langere kabels gebruiken JAWEL. Er zijn mensen die bij 100 Megabit met een standaardkabel de 20 meter hebben gehaald. Voor het aansluiten van 2 camera's wordt een kabel met twee 4-polige aansluitingen gebruikt en voor het aansluiten van de camera op de computer meestal een een 4-6. Er zijn uitzonderingen. De eerste DVD recorders zijn ook al met FireWire geintroduceerd en zal een consumenten tegenhanger van DVI en HDMI worden. HDNI en DVI worden min of meer door de industrie gepromoot i.v.m. met allerlei op te leggen beperkingen die meegestuurd kunnen worden. Op dit moment kunnen we kabels leveren in de maximale lengte van 10 meter. |
Ja soz typo...okis het werkt
(maar niet via msn, gewoon via Remote Desktop in Windows)...
Hoe kan ik nu ports openen op Symantec Client Firewall (b.v. voor ftp'ke)?
Bij Program Control (Firewall config) ftp proggie toegevoegd maar werkt niet...
@Bertn: yeps 2 verschillende Firewire 400 soorten (400Mbps):
6-pin:
4-pin:

en een Firewire 800 poort, 12-pin:

Okee heb het gevonden, moet namelijk de allowed ip adressen ook toevoegen...
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Ja soz typo...okis het werkt (maar niet via msn, gewoon via Remote Desktop in Windows)...Hoe kan ik nu ports openen op Symantec Client Firewall (b.v. voor ftp'ke)? Bij Program Control (Firewall config) ftp proggie toegevoegd maar werkt niet... |
ha, dan zit er thuis een 6-pin in hun pc wschl... bestaan er van die tussenstukjes waarmee je een 4pin kabel kan verbinden met een 6pin pc ingang?
| quote: |
| Originally posted by Bertn ha, dan zit er thuis een 6-pin in hun pc wschl... bestaan er van die tussenstukjes waarmee je een 4pin kabel kan verbinden met een 6pin pc ingang? |
Welk programma gebruiken jullie om Cue files op Cd te zetten zodat ik in mn opgenomen mix van track kan veranderen? Vroeger lukte dit perfect met Nero, maar de laatste tijd is het geen enkele keer meer gelukt.. Loopt steeds vast aan 5%.
De cue-files zelf maar ik met DirectMp3Cut.
Alvast bedankt!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.