TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Posted by Donna on Feb-11-2002 20:07:

mja hij stond idd bij de deur de tmf-manne te annoyen:P

Posted by eXos on Feb-12-2002 11:53:

quote:
Originally posted by Donna
mja hij stond idd bij de deur de tmf-manne te annoyen:P

Ik zie: "Ik ben het nieuwe gezicht van 2002" met zulke doppe in m'n knar

Posted by Ruben_Dubbink on Feb-12-2002 17:51:

heb deze thread niet echt gevolgd, het kan dus een beetje uit de toom vallen:

zat net te kijken op djmixes2k voor die set van Tiesto,
tranceaddict wordt daar ook nog aangehaald.......wie heeft d'r allemaal geholpen met het compleet maken van de tracklist?

GreetZ RubDub

hier het stukje:

The djmixes2k webmaster - 02.12.02
Part 2 of the amazing Tiesto set is ready. It's hard to imagine but this part is infact even better than part 1 :-) Modem links split in smaller files as requested. Thanks to the good people from the forum at Tranceaddict for the updated tracklists! 3 excellent new sets coming up next, after part 3 of Tiesto of course.

Posted by -TAIS- on Aug-13-2002 12:40:

DD van 28 sept. is in ieder geval niet in de HMH, want dan staat St. Germain daar al geprogrammeerd. Ben benieuwd of Ti�sto misschien weer solo wil gaan en nu proberen Ahoy vol te krijgen (leek hem wel wat, als 1e dj Ahoy vol krijgen, dat zei hij in een interview na de DD van afgelopen keer)

Posted by eXos on Aug-13-2002 13:09:

quote:
Originally posted by -TAIS-
DD van 28 sept. is in ieder geval niet in de HMH, want dan staat St. Germain daar al geprogrammeerd. Ben benieuwd of Ti�sto misschien weer solo wil gaan en nu proberen Ahoy vol te krijgen (leek hem wel wat, als 1e dj Ahoy vol krijgen, dat zei hij in een interview na de DD van afgelopen keer)

Dutch Dimension staat geplanned op zaterdag 23 november 2002 in de Heineken Music Hall.

Zie hier

Geen Dank

Posted by Opti on Aug-13-2002 13:17:

organisator Extrema?

dat was toch Mojo ism met ID&T..?

en waar heeft ze dat vandaan, wl ik wel weten

Posted by -TAIS- on Aug-13-2002 13:29:

Lijkt mij erg vaag dit. Op de DD site staat dat de volgende is op 28 sept... En de organisator Extrema is al helemaal vaag, want de vorige was toch georganiseerd door Lift Off?

Posted by Opti on Aug-13-2002 13:34:

quote:
Lijkt mij erg vaag dit. Op de DD site staat dat de volgende is op 28 sept... En de organisator Extrema is al helemaal vaag, want de vorige was toch georganiseerd door Lift Off?

mojo tocg?

Posted by -TAIS- on Aug-13-2002 13:43:

quote:
Originally posted by Optimus

mojo tocg?

Je hebt gelijk... 't was georganiseerd door Mojo en gepowered (wtf dat dan ook betekend) by Lift Off.

Posted by Teknikol on Aug-13-2002 17:50:

quote:

Idd dat zie ik net ook

Posted by MaGiK54 on Aug-13-2002 17:53:

Ff een kort partyreportje van DD op 020202. Ik kwam binnen toen draaide Tiesto en doen ik weg ging draaide hij nog steeds.

Posted by Blik on Aug-13-2002 17:55:

quote:
(leek hem wel wat, als 1e dj Ahoy vol krijgen, dat zei hij in een interview na de DD van afgelopen keer)

zou me niks verbazen als het hem zou lukken ook nog

(hoeveel man kunnen er in ahoy?)

Posted by MaGiK54 on Aug-13-2002 17:58:

quote:
Originally posted by Blik

zou me niks verbazen als het hem zou lukken ook nog

(hoeveel man kunnen er in ahoy?)

Op 4-el waren er 15.000 man, met de aanliggende zalen natuurlijk bij gerekend. Dus denk in de Ahoj zelf stuk of 9 a 10.000 man.

Posted by kolkiewolkie on Aug-13-2002 18:23:

ah, dus toch wel...

tijdje terug (maandje denk ik) was op de tmf namelijk nog de herhaling van dutch dimension, en in de aftiteling werd vermeld dat 23 november de volgende dutch dimension gehouden zou worden.... kben het destijds vergeten te melden... was toen net zon draad waarin zon buitenlander vroeg of er al iets over 28 september bekend was...

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]