TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Braxen HUR I HELVETTE KAN SVENSSON FORTFARANDE F� SPELA ?! NU LACKAR MAN JU P� RIKTIGT ![]() |
| Originally posted by Laszlo Simpelt - Lagerb�ck f�r banka hans tjej i utbyte mot att Svensson f�r speltid... |
ska dra iv�g till spelh�lan och lira p� 4-0, 5-0, 6-0 till England.
Hatar England men T&T suger ju h�rt och deras tur �r slut nu
startuppst�llningen har v�l inte blivit officiell �nnu. har l�st olika i olika medier, finns bud p� att antingen svensson startar, k�llstr�m startar eller tom. johnsson om jag f�rstod saken r�tt. Tycker det tyder p� att ingen vet riktigt s�kert f�rutom lagerb�ck sj�lv 
| Originally posted by Kongo_kim Syftar du p� Anna Bing eller vad hon heter s� �r dom inte ihop l�ngre |

| Det blir Kim K�llstr�m, och inte Anders Svensson som tar mittf�ltsplatsen mot Paraguay i kv�ll. Enligt vad SVT Sport erfar g�r Lars Lagerb�ck tv� f�r�ndringar i kv�llens startelva i f�rh�llande till VM-premi�ren mot Trinidad & Tobago. F�rutom mittf�ltsbytet �terkommer �ven Andreas Isaksson mellan stolparna. Han �r helt �terst�lld efter sin hj�rnskakning och f�rpassar Rami Shaaban till avbytarb�nken. |
Det jag har h�rt �r f�ljande byten:
Shaaban < Isaksson (sj�lvklart)
Sen har det spekulerats om f�ljande:
Svensson < K�llstr�m
Wilhelmsson < Jonsson
N�gon som vet n�r/om en officiell startelva sl�pps innan match?
| Originally posted by SWE_TRANCE Det jag har h�rt �r f�ljande byten: Shaaban < Isaksson (sj�lvklart) Sen har det spekulerats om f�ljande: Svensson < K�llstr�m Wilhelmsson < Jonsson N�gon som vet n�r/om en officiell startelva sl�pps innan match? |
Jag �r fan lite nerv�s i magen inf�r ikv�ll 

Kom igen nu Trinidad & Tobago, H�ll i det h�r nu.
J�vligt smart taktiskt spel av Beenhakker 
Z
L
A
T
A
N
V�RDEL�ST!
h�ll bollj�vlen p� marken och anv�nd ytorna ute p� kanterna f�r satan!
Z
A
T
A
N
Inga j�vla m�l �n till Sveriges f�rdel 
men allvarligt.. tror ni verkligen att sverige kommer g� vidare?!
| Originally posted by jofawe men allvarligt.. tror ni verkligen att sverige kommer g� vidare?! |
Om bara alexandersson kan f�lja med i ett anfall s� kan vi f� nya dimensioner i v�ra anfall
zlatan skadad...jesus kristus, what's next?
| Originally posted by Laszlo zlatan skadad...jesus kristus, what's next? |
HUR I HEEEEEEEEELVETE KAN HAN MISSA?!?!?!?!?!"%*)=UT '9IPH2KPO

in med zlatan!
Officielt
Jag hatar Allb�ck

inte ett j�vla inl�gg av alla 423 de slagit har varit godk�nt...helt sansl�st
yes
FREDDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
FY HELVETE vilken sp�nning
ARGH!
LOOOL