TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
syyynd att man missade det d�r..
Flanker tar flanken 
Va fan h�ller Steve p� med? 
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 Flanker tar flanken ![]() Va fan h�ller Steve p� med? |
grejen var att n�r den bilden togs s� var det av n�gon v�rdel�s fotograf som gick f�rbi, ingen av oss var redo f�r vi h�ll p� och st�lla upp oss lite snyggt men det finns b�ttre bilder fr�n trappan 
ja missade fotograferingen av den enkla anledningen att jag precis vaknat och inte pallade ta mig upp ur s�ngen n�r det var dags 
f�r ta revansch n�sta g�ng.. :P
| Originally posted by mr_fisken grejen var att n�r den bilden togs s� var det av n�gon v�rdel�s fotograf som gick f�rbi, ingen av oss var redo f�r vi h�ll p� och st�lla upp oss lite snyggt men det finns b�ttre bilder fr�n trappan |
Haha ja den d�r bilden va nog fan inte s� mycket b�ttre den 
vi f�r v�l boka en skolfotograf till n�sta kryss 
| Originally posted by mr_fisken grejen var att n�r den bilden togs s� var det av n�gon v�rdel�s fotograf som gick f�rbi, ingen av oss var redo f�r vi h�ll p� och st�lla upp oss lite snyggt men det finns b�ttre bilder fr�n trappan |
| Originally posted by Gate 42 Flanker tar flanken Va fan h�ller Steve p� med? |
kalrt bilden blir kass n�r inte jag var med
(befinner mig fr�n bilden sett 3 meter bak�t � 3 meter in �t v�nster d�r jag sitter � skiter s�nder en toalett 
| Originally posted by Vizay (befinner mig fr�n bilden sett 3 meter bak�t � 3 meter in �t v�nster d�r jag sitter � skiter s�nder en toalett |
| Originally posted by Flanker Fast det �r ju ofta de lite mer spontana bilderna som blir b�st i st�llet f�r de d�r man st�r strikt uppst�llda... |

Vad g�r Steve p� f�rsta fotot?

| Originally posted by SteveTranz4ever Sj�lva id�n �r �nd� att f� med alla SWE-TAs som �r med p� en och samma fest p� ett gruppfoto... vi har n�gra iaf genom tiderna fr�n div. fester ![]() |
LoL! vilka ska med p� mondaybars armada crew kryssning! Summer cruise dvs??????????
Har sj�lv bokat mig in redan =)
Swe-TA Finns det forum enbart iskus om allt osv???
Nu finns det 206 bilder uppe fr�n Tony p� Mondaybar.com