TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Posted by jofawe on May-17-2006 20:33:

syyynd att man missade det d�r..

Posted by Gate 42 on May-17-2006 20:44:

Flanker tar flanken

Va fan h�ller Steve p� med?

Posted by Pjox on May-17-2006 21:04:

quote:
Originally posted by Gate 42
Flanker tar flanken

hahaha det kan man v�rkligen fr�ga sig!

Det synns ju n�stan att jag �lskar att vara med p� bilder

Posted by mr_fisken on May-17-2006 21:10:

grejen var att n�r den bilden togs s� var det av n�gon v�rdel�s fotograf som gick f�rbi, ingen av oss var redo f�r vi h�ll p� och st�lla upp oss lite snyggt men det finns b�ttre bilder fr�n trappan

Posted by staz on May-17-2006 21:17:

ja missade fotograferingen av den enkla anledningen att jag precis vaknat och inte pallade ta mig upp ur s�ngen n�r det var dags

f�r ta revansch n�sta g�ng.. :P

Posted by Aendy on May-17-2006 21:18:

quote:
Originally posted by mr_fisken
grejen var att n�r den bilden togs s� var det av n�gon v�rdel�s fotograf som gick f�rbi, ingen av oss var redo f�r vi h�ll p� och st�lla upp oss lite snyggt men det finns b�ttre bilder fr�n trappan

Nja, marginellt b�ttre...

Posted by Pjox on May-17-2006 21:39:

Haha ja den d�r bilden va nog fan inte s� mycket b�ttre den

Posted by CJ InterCity on May-18-2006 00:31:

vi f�r v�l boka en skolfotograf till n�sta kryss

Posted by Flanker on May-18-2006 05:55:

quote:
Originally posted by mr_fisken

Fast det �r ju ofta de lite mer spontana bilderna som blir b�st i st�llet f�r de d�r man st�r strikt uppst�llda...

quote:
Originally posted by Gate 42
Flanker tar flanken

Jo, man m�ste ju g�ra sk�l f�r sitt nick!
F�r �vrigt ser det ut som om Steve f�rs�ker sig p� en variant av tango-movesen som snubben p� f�rra kryssens TA-bild gjorde...

Posted by Vizay on May-18-2006 09:20:

kalrt bilden blir kass n�r inte jag var med (befinner mig fr�n bilden sett 3 meter bak�t � 3 meter in �t v�nster d�r jag sitter � skiter s�nder en toalett

Posted by Kaveh on May-18-2006 10:33:

quote:
Originally posted by Vizay
(befinner mig fr�n bilden sett 3 meter bak�t � 3 meter in �t v�nster d�r jag sitter � skiter s�nder en toalett

LOL!

det g�r genast bilden mycket mycket b�ttre

Posted by SteveTranz4ever on May-18-2006 15:16:

quote:
Originally posted by Flanker
Fast det �r ju ofta de lite mer spontana bilderna som blir b�st i st�llet f�r de d�r man st�r strikt uppst�llda...

Sj�lva id�n �r �nd� att f� med alla SWE-TAs som �r med p� en och samma fest p� ett gruppfoto... vi har n�gra iaf genom tiderna fr�n div. fester

Sen att fotot blev kass �r en annan femma... r�cker inte med en bra kamera eller bra tillf�lle... bra fotograf i allra h�gsta grad kan r�cka l�ngt !

Posted by zoric on May-18-2006 16:07:

Vad g�r Steve p� f�rsta fotot?

Posted by Flanker on May-18-2006 16:22:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sj�lva id�n �r �nd� att f� med alla SWE-TAs som �r med p� en och samma fest p� ett gruppfoto... vi har n�gra iaf genom tiderna fr�n div. fester

Jo, det f�rst�r jag, och det �r ju en v�ldigt kul grej att g�ra! Men vad jag menade var att just s�na foton n�r det �r meningen att man ska st� fint uppst�llda men bara g�r det lite halvt om halvt kan vara riktigt bra p� sina s�tt eftersom folk ser mer naturliga ut. Som din dans-move eller vad du nu g�r p� f�rsta bilden...

Posted by Snowave on May-18-2006 17:33:

LoL! vilka ska med p� mondaybars armada crew kryssning! Summer cruise dvs??????????

Har sj�lv bokat mig in redan =)

Swe-TA Finns det forum enbart iskus om allt osv???

Posted by SteveTranz4ever on May-22-2006 14:59:

Nu finns det 206 bilder uppe fr�n Tony p� Mondaybar.com

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]