TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Een klein beetje hulp (als da gaat he, anders ook no probs) voor een Trance set (asot's,...) zou wel leuk en gemakkelijk zijn, zodat ik terug wa replies kan doen en meepraten... |
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Hier moeten wel wat dingen tss staan: http://www.tranceaddict.com/forums/...nload+live+sets |
Kan'k m'n schade is gaan inhalen se
w0000t, welkom terug Tom!!!
Ik ben een man en heb een driehoeksverhouding.
Momenteel bezet 
nog steeds vrijgezel
al bijna 9 maand terug single.. *zucht*
Al 4 maand met nieuwe vriendin ondertussen.. 
| quote: |
| Originally posted by ConFig al bijna 9 maand terug single.. *zucht* |
bijna 11 jaar samen 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Allez wie kan er uw elite spamskills nu weerstaan |
.. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL
Dus kennen ze jammergenoeg mijn elite spammskills ni
| quote: |
| Originally posted by ConFig al bijna 9 maand terug single.. *zucht* |
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot mja supporter van FCB wa wilde nu ? |
| quote: |
| Originally posted by ConFig ik vraag et mij ook af .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL ![]() |
| quote: |
| Originally posted by ConFig ik vraag et mij ook af .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Je kan ze wel hier tegenkomen en irl leren kennen |
1 jaar en ruim 3 maanden samen inmiddels.
| quote: |
| Originally posted by christina ja want hier is een overvloed aan vrouwen |
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot (ok die was flauw!) |
2 jaar en 3 maanden 
| quote: |
| Originally posted by christina ja want hier is een overvloed aan vrouwen |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle ik zei "je kan ze tegenkomen", ik zei niet: "je zal ze hier tegenkomen" |
| quote: |
| Originally posted by ConFig i know.; een lief via internet leren kennen wil daarvoor niet zeggen dat die relatie gedoemd is om te mislukken.. Maar toch liever direct IRL als eerste kennis maken.. |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ge gaat me nu ni wijsmaken dat gij een meisje afwijst omdat je erachter komt dat je haar ook kent vanop een of ander forum of chat. |
, volgens mij loopt dat meestal volledig mis af
Als ge elkaar voor de eerste keer ziet en da valt tegen ^^ Oi
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot idd TOR is bijvoorbeeld nog vrij ! (ok die was flauw!) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.