TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »


Posted by Shadowkid on Mar-18-2006 19:34:

quote:
Originally posted by Meltoz
Een klein beetje hulp (als da gaat he, anders ook no probs) voor een Trance set (asot's,...) zou wel leuk en gemakkelijk zijn, zodat ik terug wa replies kan doen en meepraten...


Hier moeten wel wat dingen tss staan: http://www.tranceaddict.com/forums/...nload+live+sets


Posted by Meltoz on Mar-19-2006 10:28:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Hier moeten wel wat dingen tss staan: http://www.tranceaddict.com/forums/...nload+live+sets


Thank You Kan'k m'n schade is gaan inhalen se


Posted by Gladius on Mar-19-2006 10:40:

w0000t, welkom terug Tom!!!


Posted by X-Tune on Aug-08-2006 21:32:

Ik ben een man en heb een driehoeksverhouding.


Posted by eieregooie on Aug-08-2006 22:24:

Momenteel bezet


Posted by Dark Apostle on Aug-09-2006 14:46:

nog steeds vrijgezel


Posted by Config on Aug-09-2006 15:22:

al bijna 9 maand terug single.. *zucht*


Posted by Bunz on Aug-09-2006 15:23:

Al 4 maand met nieuwe vriendin ondertussen..


Posted by Xilver on Aug-09-2006 15:24:

quote:
Originally posted by ConFig
al bijna 9 maand terug single.. *zucht*


Allez wie kan er uw elite spamskills nu weerstaan


Posted by domineesje on Aug-09-2006 15:27:

bijna 11 jaar samen


Posted by Config on Aug-09-2006 15:37:

quote:
Originally posted by Xilver
Allez wie kan er uw elite spamskills nu weerstaan


ik vraag et mij ook af .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL Dus kennen ze jammergenoeg mijn elite spammskills ni


Posted by 1Million$shot on Aug-09-2006 15:38:

quote:
Originally posted by ConFig
al bijna 9 maand terug single.. *zucht*


mja supporter van FCB

wa wilde nu ?


Posted by Config on Aug-09-2006 15:39:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
mja supporter van FCB

wa wilde nu ?


no comment.


Posted by Xilver on Aug-09-2006 15:40:

quote:
Originally posted by ConFig
ik vraag et mij ook af .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL


Ik heb Anja toch ook hier leren kennen, en we wonen nu al een jaar samen, dus zo erg lijkt da toch ni he


Posted by Dark Apostle on Aug-09-2006 15:43:

quote:
Originally posted by ConFig
ik vraag et mij ook af .. Maar ik leer men vriendin liefst niet kennen op een forum , beste is nog altijd IRL


Je kan ze wel hier tegenkomen en irl leren kennen


Posted by christina on Aug-09-2006 15:47:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Je kan ze wel hier tegenkomen en irl leren kennen


ja want hier is een overvloed aan vrouwen


Posted by Vishnu on Aug-09-2006 15:48:

1 jaar en ruim 3 maanden samen inmiddels.


Posted by 1Million$shot on Aug-09-2006 15:49:

quote:
Originally posted by christina
ja want hier is een overvloed aan vrouwen


idd TOR is bijvoorbeeld nog vrij !

(ok die was flauw!)


Posted by Xilver on Aug-09-2006 15:49:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
(ok die was flauw!)


Fuck yeah


Posted by djcresto on Aug-09-2006 15:55:

2 jaar en 3 maanden


Posted by Dark Apostle on Aug-09-2006 16:04:

quote:
Originally posted by christina
ja want hier is een overvloed aan vrouwen


ik zei "je kan ze tegenkomen", ik zei niet: "je zal ze hier tegenkomen"


Posted by Config on Aug-09-2006 16:08:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
ik zei "je kan ze tegenkomen", ik zei niet: "je zal ze hier tegenkomen"


i know.; een lief via internet leren kennen wil daarvoor niet zeggen dat die relatie gedoemd is om te mislukken..
Maar toch liever direct IRL als eerste kennis maken..

Men ex had ik ook eigenlijk via internet leren kennen (en toch zo goed als 2j mee samen geweest).. tfeit dat misgelopen is heeft eigenlijk nix daarmee te maken dusja.. why not?

Alleen blijf ik liever wa single nu


Posted by Dark Apostle on Aug-09-2006 16:12:

quote:
Originally posted by ConFig
i know.; een lief via internet leren kennen wil daarvoor niet zeggen dat die relatie gedoemd is om te mislukken..
Maar toch liever direct IRL als eerste kennis maken..


Ge gaat me nu ni wijsmaken dat gij een meisje afwijst omdat je erachter komt dat je haar ook kent vanop een of ander forum of chat.

Ik ben al veel mensen via internet tegengekomen en irl heb ik ze leren kennen.

Dat is iets heel anders dan natuurlijk iemand leren kennen via internet, een koppel worden en dan pas elkaar irl tegenkomen, want dat is "a recepy for disaster".


Posted by Config on Aug-09-2006 16:40:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ge gaat me nu ni wijsmaken dat gij een meisje afwijst omdat je erachter komt dat je haar ook kent vanop een of ander forum of chat.


nee dat bedoelde ik niet ook hoor..


wat je zegt over koppel worden via internet is dik waar , volgens mij loopt dat meestal volledig mis af Als ge elkaar voor de eerste keer ziet en da valt tegen ^^ Oi


Posted by TOR on Aug-09-2006 17:30:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
idd TOR is bijvoorbeeld nog vrij !

(ok die was flauw!)


Die kreeg mij toch aan het lachen


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.