TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
'k ben al volop bezig met voorbereiding. 'k vraag mij af wat de anderen zullen draaien in hun mix; klassiekers, minder bekende nummers, veel of weinig prog...
Moeilijk om te weten, ik zal dus gewoon mijn eigen goesting doen zonder teveel na te denken wat iemand anders wil horen.
Ik beloof niks voor te bereiden en gewoon bucht erop te zetten 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik beloof niks voor te bereiden en gewoon bucht erop te zetten |
wa is den uiterste inleverdatum voor de eerste ronde ?
| quote: |
| Originally posted by Eagle` wa is den uiterste inleverdatum voor de eerste ronde ? |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Aangezien er toch sommigen nog examens hebben, niet te vroeg... kzou zeggen 15 feb |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Ola, das nogal krap. Ik heb dan precies �ne voormiddag vrij om de mix op tijd te kunnen recorden. Dus da gaat wel nipt voor mij, maar mss ni voor iedereen? Een week uitstellen zou mss ni slecht zijn. |

| quote: |
| Originally posted by Push2005 paar dagen later is ook goed voor mij... tzou ook nogal crap hebben gezetenv oor mezelf ![]() tot zondag 19 feb dan ? |
Zondag 19 februari lijkt me redelijk 
@Zetski: Doe gewoon uw ding en wees een beetje origineel h�.
Ik denk niet dat er een vast recept is waarmee je gegarandeerd scoort...
En BTW, te veel posten hier over het soort mix dat je gaat maken kan de jury misschien verraden welke mix de uwe is. 
heb hier effe niet meer gevolgd, te veel om te lezen 
push ge roept als ge de gegevens moet hebben he
Hoe zit het met de ftp? 
Want mijn mix is klaar...
En hoe zit het met de kwaliteit trouwens, 128k of 192k?
Ik draai jullie allemaal naar huis!!!!11iiione!1one ![]()
Niks van. Mijn mix zit vol met de nieuwste electro- en grooveschijven en dikke afterbommekes, dus ik win gegarandeerd!! 
allemaal zo mainstream, mijn mixgenre, dat heeft die jury nog nooit gehoord
Ik draai stiekem met Ableton en steek een mashup van 16 plaatjes tegelijk in mijn mix. ![]()
Ik ga eigen vocals inwerken 
Ik heb Traffic in mijn set steken.
I win.
Ik mix mijn tracks niet eens, ik laat ze ne mekaar afspelen, dus ik win
Kzal dan ne keer zien voor een ftp; maar is't nie nog wa vroeg om ze der al op te zetten ?
Kheb nu een weekske verlof, dus ik zou het graag nu al doen. Dan loop ik niet de kans dat ik het volgende week uit het oog verlies. 
ik geef me op als reserve-dj, mocht er iemand uitvallen..
had deze thread jammer genoeg te laat gezien 
^^ Ik denk wel dage nog kunt meedoen zenne
wa peisje push?
ier valt ene uit, kheb eigenlijk genent ijd om hier aan mee te doen, dus sid, go ahaed
Ok, switched 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Hoe zit het met de ftp? ![]() Want mijn mix is klaar... En hoe zit het met de kwaliteit trouwens, 128k of 192k? |
Yep to what?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.