TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by christina you missed something |
| Originally posted by Dj Mike Foston Waar is den tijd... |
| Originally posted by Kaidreas achter u? of mss in het hoekske van u kamer? |
| Originally posted by Dj Mike Foston Ik weet het, ik weet het, maar bon, ik heb AVB toch al ettelijke keren aan het werk gezien... Dus een echte wereldramp is het niet... Gewoon het feit dat ik een bangelijk feestje gemist heb... Leuk dat er nog nieuwe trance liefhebbers uit Vlaams Brabant komen... Trouwens e�n van mijn beste sortiekes ooit was in de sporthal van Erps Kwerps... een 5-6 jaar geleden denk ik... toen onze Svenson (Gielen was er niet bij) daar een knalset van jewelste heeft neergepoot... Waar is den tijd... |
kheb zelfs ontdekt da marcel woods ook nog daar heeft gespeeld, in 2001 ofzo...
trouwens, jonas steur komt naar leuven in mei
| Originally posted by christina trouwens, jonas steur komt naar leuven in mei |
| Originally posted by Dj Mike Foston VET !!! In welke keet gaat dat zijn? Wie organiseert het? |
| Originally posted by christina wie weet ik ni meer, ma kheb gehoord dat het in de rumba te doen zal zijn... hoe dicht is da??? en daarna tot smiddags in de seven eleven gaan bekomen |

omg den bierkelder??? nee kdenk ni da daar ooit sprake van zou zijn
Ik heb er ook van gehoord dat Jonas Steur naar Leuven zou komen, maar waar en wanneer weet ik niet. Ik zie er alvast naar uit.
Volgende week woensdag is er ook een trance-feestje in Leuven, georganiseerd door onze studentenkring: TranceSation met DJ Jean van den Illusion. Het is te doen in de Waaiberg. Meer info: www.vtk.be
| Originally posted by jeronimo_jd Volgende week woensdag is er ook een trance-feestje in Leuven, georganiseerd door onze studentenkring: TranceSation met DJ Jean van den Illusion. Het is te doen in de Waaiberg. Meer info: www.vtk.be |
jaja, 't wordt een bom van een feestje
4� inkom (2� voor leden), en bier tegen studententarieven
Er gaat ook een loungeroom zijn met dj rommi (ook trance)
hej Christina, studeert gij ook in leuven?
zijt gij toevallig het meiske met bril die in de larocca ook heel de avond langs Armin stond?
is er ook iets anders alcoholisch dan bier aan studententarief?
ik lust da ni
| Originally posted by jeronimo_jd hej Christina, studeert gij ook in leuven? zijt gij toevallig het meiske met bril die in de larocca ook heel de avond langs Armin stond? |
wie zijt gij dan?
wodka
op ons kot 
ik studeer in mechelen, ma ik zit eigenlijk heel regelmatig in leuven
Ik was daar me mijne maat;
ik zen de rechtse, de linkse is audiasis
herkent ge ons?
| Originally posted by jeronimo_jd wodka op ons kot |
bwaa gij zijt ook welkom hoor

| Originally posted by jeronimo_jd Ik was daar me mijne maat; ik zen de rechtse, de linkse is audiasis herkent ge ons? |
ge komt maar is iets zeggen als ik op da feesje volgende week geraak he
kent er iemand deze pippo ? 
feestjes in leuven, das altijd goed meegenomen.
trancesation, 22 maart, fuck das op ne woensdag?!
iemand idee wnr jean draait? 
| Originally posted by pooley trancesation, 22 maart, fuck das op ne woensdag?! |
)