TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »

Posted by Ben_Lei on Jul-02-2006 19:29:

Vette foto's JP. Wat voor camera gebruik je?

Posted by Bass on Jul-02-2006 20:42:

wooooohooooooooo sensation black is gonna RULE!! tell me JP that 5 eyed wall thing does what exactly?

Posted by ThaMaestro on Jul-02-2006 21:44:

de set van roog en ercik e - housequake, is die nog opgenomen? heb alle sets dach ik kunnen downloaden, maar die van housequake niet. en moet eerlijk zeggen dat die set me zekers goed is bevallen. ben sowieso wel beetje roog-fan, maar die set was echt sick!!! weet iemand hier iets over?!?!?!? BVD!!

Posted by jp on Jul-02-2006 22:47:

quote:
Originally posted by Ben_Lei
Vette foto's JP. Wat voor camera gebruik je?

G��n Ixus

Posted by Lainfan on Jul-02-2006 23:05:

Ik heb e set geript van de livestream, dus zitten wat foutjes in. maar ik weet niet hoe je hem wou krijgen. maybe dat ik hem nog upload op rapidshare, maar dat meld ik hier dan wel

Posted by Creamfields23 on Jul-03-2006 02:33:

Aan de geleechte sets te horen plus het geklaag over de hitte was me dit volgens mij echt een VOCHTIG feest. Letterlijk en figuurlijk.

Ben benieuwd naar de reacties van me collega's straks. Vrijdag was ik nog jalours

Posted by M_Peror on Jul-03-2006 06:49:

Wat een euh... dampende editie van Sensation. Ik heb me uitstekend vermaakt! Tiesto draaide een kort maar lekker setje, niet speciaal en natuurlijk gooit hij er een paar hits in maar hij draaide gewoon wat het publiek wilde horen (gegeven de brul-reactie) en is dat niet precies wat een dj moet doen? Ook David Guetta deed het uitstekend, hij mixte beroerd naar mijn bescheiden mening maar z'n platenkeus was top. Zelfs Housequake / Erick E & Roog was goed te doen ondanks dat ik niet zo'n houser ben en de megamix was ook leuk.
Steve Agnello sloeg bij mij totaal niet aan (mooi moment om een hapje te gaan eten) en ik begon er pas halverwege SK weer een beetje in te komen. Zijn laatste kwartier en de set van Ferry maakten weer een hoop goed, maar toen hielden we 't voor gezien.

Muzikaal was Sensation niet zo bijzonder maar zoals iemand eerder in deze thread al schreef, daar gaat het bij Sensation ook niet om. (Dat gezegd hebbende hadden ze die groene gast met z'n irritante geblaat wat mij betreft wel een stuk mogen inkorten ten gunste van de muziek -- maar a la, dat hoort er bij.) De experience is erg gaaf en het waren me de eurootjes zeker waard.

JP, jammer dat ik je gemist heb!

Posted by in2muzikk on Jul-03-2006 07:27:

quote:
Originally posted by jp
G��n Ixus

I must get one of those then! Mine were taken with Canon SD300, (but don't expect as good of quality!) Also a short review of the party for my friends back in Los Angeles:

http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=2

Njoy!

Posted by mac2000 on Jul-03-2006 09:01:

quote:
Originally posted by jp
G��n Ixus

1D + 17-40L + 580EX?

Posted by Frenkieee on Jul-03-2006 09:56:

quote:
Originally posted by in2muzikk
I must get one of those then!

G��n means no

Posted by mac2000 on Jul-03-2006 12:03:

has anyone recorded the "fight for your right" scene on video?

Posted by Asperge on Jul-03-2006 12:11:

Ik heb me prima vermaakt ondanks het feit dat ik moest werken. Lekker van de muziek kunnen genieten en wat geld verdient, maar het is niet dat dit die 60e of wat het ook is waard was

Posted by Mindphaser on Jul-03-2006 16:25:

Heb hier wat setjes gevonden maar nog geen sander k ? iemand..??

Posted by Lainfan on Jul-03-2006 16:28:

nogmaals, ik heb alles via livestream opgenomen, binnen een week zal ik deze bestanden op Rapidshare zetten. Zodra dit is gedaan meld ik het hier.

Posted by narcism on Jul-03-2006 16:47:

some really bad vids are up

http://www.youtube.com/profile?user=narcism

Posted by MaGiK54 on Jul-03-2006 16:53:

quote:
Originally posted by jp
Het was een matig feest. 2004 en 2005 waren veel en veel beter

En dan die drukte/hitte

2000 rockte pas echt

Posted by Muppy on Jul-03-2006 16:59:

quote:
Originally posted by MaGiK54
2000 rockte pas echt

vroegah was alles beter...

Posted by Fkwebeman on Jul-04-2006 10:30:

Megatranceclubtriphouseambienttechnohardcoresoftfocus-muziek

Een jaar geleden zat ik in de trein van Leeuwarden naar Amsterdam. Verderop zaten een jongen en een meisje, beiden in het wit gekleed. Tijdens de treinreis gingen ze steeds raarder praten en bewegen, en toen we in Amsterdam aankwamen, stonden ze bijna op hun hoofd en zeiden ze alleen nog: �Gurgel, burgel, hihihihi.�
Rara, hoe kan dat? Die jongen en dat meisje gingen naar Sensation White, het enorme dansfeest met allemaal megatranceclubtriphouseambienttechnohardcoresoftfocus-muziek, waar je in het wit moet verschijnen. Ik denk dat ze thuis, in een of andere Leeuwardense achterbuurt, vast een paar pilletjes in hun mond hadden gestopt.
Zaterdag was het weer Sensation White, en ik kon erheen met een vriendin. Maar ik houd niet zo van massa-evenementen waarbij iedereen dezelfde kleur draagt, dus ik ging niet mee.
Toch was ik nieuwsgierig. Daarom ging ik gisteren naar de persconferentie over Sensation Black, deel twee van het feest, dat zaterdag plaatsvindt. Zelfde feest, maar dan in het zwart en met snellere muziek. Zo simpel kan het zijn om lucratieve evenementen te bedenken.
Het brein achter Sensation, Duncan Stutterheim, was op de persconferentie. In de dance-wereld is hij een mythologisch figuur, en zo gedroeg hij zich ook. Hij stelde zich niet voor en droeg slippers. Hij wilde geen persconferentie, zei hij, hij wilde ��n op ��n met journalisten. Dus ik ging ��n op ��n met Duncan.
Ik wilde weten wat 72.000 mensen bezielt om zestig euro te betalen, witte of zwarte kleren aan te trekken, een pil in hun mond te stoppen en dan tien uur achter elkaar naar heel veel beats per minuut te luisteren. Ik had dat vlak voor de persconferentie ook aan een van Duncans medewerkers gevraagd, en die zei: �Het is de ultieme ervaring.� Maar ja, Coca-Cola drinken is ook de ultieme ervaring. Als je het aan Coca-Cola vraagt. Dus daar nam ik geen genoegen mee.
Veiligheid, was het antwoord van Duncan. �Mensen hebben een veilig gevoel op die feesten. En dan zie je ze even helemaal een hoogtepunt hebben.� Dat antwoord verraste me. Ik zou me juist onveilig voelen in zo�n stadion, met al die opgepepte dansmariekes. Maar ik begreep het wel. De Sensation-feesten zijn elk jaar identiek: zelfde kleur, zelfde aantal boinks per minuut. Eigenlijk gewoon Sinterklaas: elk jaar hetzelfde feest, en daarom is het fijn.

NRC: weblog AAF

Posted by magrec on Jul-04-2006 10:53:

haha wat een gast, net ff setje van sander beluisterd maar dat is ook helemaal niks.

Posted by Rubenderonde on Jul-04-2006 11:42:

Wel vermaakt! Alleen een beetje jammer dat er niet echt een piek in de avond zat.. Wel veel mooie vrouwen

Posted by ThaMaestro on Jul-04-2006 16:25:

quote:
Originally posted by Rubenderonde
Wel vermaakt! Alleen een beetje jammer dat er niet echt een piek in de avond zat.. Wel veel mooie vrouwen

+1 .. veel chicks, maar ook (te) veel van die lelijke (anorexia)-magere cocaine-hoertjes. bah ...
pieken waren er idd niet (echt), niet in de grote zin van het woord. wel was t begin van de megamix vet, ondermeer omdat ik put-ur-hands-up4-detroit hoopte te horen, ondanks dat t n commercieel nummertje is. en tevens dat ze de iets minder bekendere nummers als muscle-car en in my arms van mylo draaiden. �n afsloten met born slippy, hoewel die tegenwoordig overal wordt gedraaid. all-time klassieker gewoon .
ma goed. aangezien je van al t dansen vrij moe wordt, was deel 1 van de avond (tot en met de megamix zeg maar) wel het betere gedeelte. k hou verder erg van ferry's sound/sets, maar vond t jammer dat ie zo laat was. mn benen waren toen pap, en ik verlangde eerlijk gezegd meer naar iets anders dan ..... de set heeft me btw niet zo heel erg geboeid, hoewel anderen hier dat juist wel vonden. desalniettemin was t wel echt ferry. die live-performance van die violisten tijdens moonman - galaxia was btw wel gaaf!

Posted by basvh on Jul-04-2006 19:08:

Setje van Guetta is wel erg lekker moet ik zeggen. De rest is wel ok.

Vraagje voor mensen die geweest zijn: Soms moet je 6 min wachten voordat de volgende dj begint. Valt de boel dan niet enorm stil. Ik zou er niet tegenkunnen om 6 min uit me neus te moeten vreten en naar een of andere stom gebrabel te moeten luisten. Voordeel is wel dat je ff kan zeiken en bier halen zonder iets te missen.

Posted by HardKiller on Jul-04-2006 19:51:

quote:
Originally posted by basvh
Setje van Guetta is wel erg lekker moet ik zeggen. De rest is wel ok.

Vraagje voor mensen die geweest zijn: Soms moet je 6 min wachten voordat de volgende dj begint. Valt de boel dan niet enorm stil. Ik zou er niet tegenkunnen om 6 min uit me neus te moeten vreten en naar een of andere stom gebrabel te moeten luisten. Voordeel is wel dat je ff kan zeiken en bier halen zonder iets te missen.

Dat stilvallen vond ik wel meevallen. Je rekent er op, het is tenslotte Sensation

Posted by Lainfan on Jul-04-2006 20:27:

dat stilvallen was eigenlijk alleen storend deze sensation vond ik, omdat die knakker op 't podium stond te bleren in plaats van die megavette diepe mannenstemmen (en vrouwen af en toe) die normaal de arena vulde. maarja, ik was er niet live bij, maar zat achter een scherm, scheelt wel weer in ervaring. maar lijkt me toch minder.

Posted by ThaMaestro on Jul-04-2006 21:14:

quote:
Originally posted by Lainfan
dat stilvallen was eigenlijk alleen storend deze sensation vond ik, omdat die knakker op 't podium stond te bleren in plaats van die megavette diepe mannenstemmen (en vrouwen af en toe) die normaal de arena vulde. maarja, ik was er niet live bij, maar zat achter een scherm, scheelt wel weer in ervaring. maar lijkt me toch minder.

hoewel je er niet bij was, heb je idd gelijk. die gast mogen ze van mij wel afknuppelen. vond t te irritant. okee, hij doet zn werk ook maar. ma goed, was wel gekut. en steeds t zelfde; is he over there? no i dont think so ... is he over there? ....
die stiltes waren soms wel beetje klote. vooral omdat je wist wat er zou komen. w��r die lelijke greenhead, en 1 of andere sekte die door t publiek loopt met de 'dreamcatcher' ... naja, al met al n leuke avond. was mn eerste gig/dance-event waar ik heen ben geweest (afgezien van n paar bekende dj's in de disco/club waar ik eerst heen ging, maar da's niet noemenswaardig), dus mn oordeel zal wel niet zo zwaar tellen. ben nog geen criti-caster. denk dat n dance-valley of i.d. 10x beter is. desondanks heb ik toch n hele vette avond gehad, absoluut!

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »