TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Bl@ckOut on Apr-15-2006 17:04:

ach ja, voor degenen die vanavond gaan: veel plezier en enjoy the show

Posted by Synthesia on Apr-15-2006 17:06:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
ach ja, voor degenen die vanavond gaan: veel plezier en enjoy the show

Merci

Posted by Toni_D2 on Apr-15-2006 17:07:

Het hoogtepunt van het jaar wat betreft Trance in Belgi� en Toni zal er zijn.

Posted by Toni_D2 on Apr-15-2006 17:08:

quote:
Originally posted by Kelly*
kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen!

Haha, dat wist ik zelfs

Posted by Real on Apr-15-2006 17:10:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Het hoogtepunt van het jaar wat betreft Trance in Belgi� en Toni zal er zijn.

Sensation White + Hoogtepunt trance ... ?
Good luck with that.

Amuseert u allemaal, kheb nog altijd geen spijt da'k nie ga.

Posted by Eagle` on Apr-15-2006 17:48:

de woorden sensation,trance,hoogtepunt in 1 zin zijn idd vrij disturbing

edit: anyhowzor den tomme gaat er weer een kiloske of 2 bijboefen ce soir voglens mij

Posted by christina on Apr-15-2006 17:49:

quote:

all� gij?

Posted by domineesje on Apr-15-2006 17:51:

quote:

en toch zie je het niet met al dat uitgangslicht, nu loop je risico dat u slip witter is dan uw broek en dat het meer uitkomt met de blacklight

draag altijd zwart onder wit, valt minder op dan wit

Posted by TOR on Apr-15-2006 17:52:

Ga dan zonder broek. Met een wit velleke geraakt ge ook binnen!

Posted by Eagle` on Apr-15-2006 17:54:

quote:
Originally posted by TOR
Ga dan zonder broek. Met een wit velleke geraakt ge ook binnen!

zou ik toch ni aanraden, als ge een zweetreet hebt, kan dan wel is voor problemen zorgen

Posted by christina on Apr-15-2006 17:58:

quote:
Originally posted by domineesje
en toch zie je het niet met al dat uitgangslicht, nu loop je risico dat u slip witter is dan uw broek en dat het meer uitkomt met de blacklight

draag altijd zwart onder wit, valt minder op dan wit

neenee, een witte shorty is het best

Posted by Push2005 on Apr-15-2006 19:19:

Ik ga dan toch niet...

Enjoy the night en probeer de tracks van de megamix te onthouden

Posted by Real on Apr-16-2006 09:43:

Wel?

"Lang niet zo goed als vorig jaar" heb ik al opgevangen?

Posted by FUSyke on Apr-16-2006 10:09:

Aan de reacties op D4M te zien was het gisteren slecht. Mensen met een blauwe kaart moesten tot 1u op de bovenverdieping blijven en dan mochten ze maar naar beneden komen. Ik heb dus niets gemist

Posted by Kelly* on Apr-16-2006 11:38:

Ik vond het idd slecht!
Heel belachelijk dat de mensen die langs de blauwe inkom moesten niet naar beneden mochten tot 1u.

Decor was zelfde als dat van Sensation in Amsterdam vorig jaar.... en ik denk de filmpjes tss de dj's ook... tijdens 1 van de filmpkes gaan ze terug in de tijd om een dj te halen van 2100 naar 2050 naar 2010 tot 2005... bij mijn weten zijn we 2006

Muziek viel stil tijdens MIKE zen set. Vond die Maxim Lany (ofzoiets) wel een goede warmin up dj (voor mij beste dj van de avond btw) Tom De Neef draaide saai, Darren Emmerson helemaal mijn genre ni (behalve dan Born Slippy opt einde ), MIKE viel ff stil maar voor de rest ok, ni echt super. Marco V vondek ook redelijk goed en Dave Lambert hebbek nimmer gehoord. Megamix was de megamix he.... Love Generation, Rock With You, Jack U, What Else Is There, Opeation Blade.... maar wel mooie show tijdens Megamix (fireworks )

Ma bon twas zen geld ni waard....... goe dak ni betaald heb

haja en heel vreemd vestiaire systeem vond ik. Ge moest uzelf een kapstopkske nemen, u frakske ophangen en dan gaan afgeven en betalen met drankbonnekes...

@ Sash: nice to meet the gf.... eindelijk!
@ Elof: Waar zat ge jong?

Posted by BZRK on Apr-16-2006 11:46:

quote:
tijdens 1 van de filmpkes gaan ze terug in de tijd om een dj te halen van 2100 naar 2050 naar 2010 tot 2005... bij mijn weten zijn we 2006

Haha, triestige affaire

Posted by Push2005 on Apr-16-2006 11:52:

quote:
Originally posted by BZRK
Haha, triestige affaire

Wellicht idd het materiaal dat ze in holland al gebruikt hebben...

Kben benieuwd of Mike zn set online zal komen, kwil de TL eens weten

edit: aan de reacties op D4M te zien zijn er echt een paar mensen woedend

Posted by Aur�lie on Apr-16-2006 11:54:

Spijtig dat ze niet geleerd hebben uit vorige editie. Bonnentjesverkoop was toen ook een regelrechte ramp ! Een half uur aanschuiven en dan te horen krijgen dat de bonnentjes op zijn. Heb ook geen spijt dat ik niet geweest ben

Posted by Bl@ckOut on Apr-16-2006 12:07:

Kheb dus precies ni veel gemist

Posted by Magistrate on Apr-16-2006 13:38:

ik vond mike zen set persoonlijk heel vet, echt het hoogtepunt van de avond (ook weer nie zo raar..)

wat ik nog weet:

Strange World ,
Voices from the Inside (Progressiva mix denk ik)
The Drill - The Drill
Hammer & Benneth - Language (Santiaga nino dub tech mix),
Marcel Woods - Advanced (Woods revisited mix),
Purple Haze - Adrenalin,
Valentino Kanzyani - Nueva York,
een remix van Jones & Stephenson - The First Rebirth
en afsluiter Perry O'Neil - Wave force

en voor mij is zen set wel nie verpest omdat zen platendraaier kapot was [FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=
arial][FONT=arial]

Posted by Magistrate on Apr-16-2006 13:40:

tegen mij zeiden ze ook dat je niet naar beneden mocht tot 1u...
kben dan gewoon langs de andere kant geweest en daar kon iedereen naar beneden.... domme mensen toch soms...

en over die bonnetjes.. iedereen ging daar natuurlijk weer achter in die grote zaal. waar ik ze kocht boven moest ik nog geen 5 minuten wachten... dusja soms es wat beter kijken zeker..

Posted by Kaidreas on Apr-16-2006 14:03:

amai, wat een begaaid feestje weeral
kvond het super fun, de muziek was zoals ik al had verwacht... kut alleen de marco v en ons mieke (die trouwens nog vetter is geworden) waren top notch.
de decoratie was veel beter dan vorig jaar niet meer zo ghey met die blote grieken enz.
de big ass videoscreens waren ook wel cool.
heel veel volk, en veeeeeeeel te warm.

Posted by mrcanon on Apr-16-2006 14:25:

quote:
Originally posted by Magistrate
ik vond mike zen set persoonlijk heel vet, echt het hoogtepunt van de avond (ook weer nie zo raar..)

wat ik nog weet:

Strange World ,
Voices from the Inside (Progressiva mix denk ik)
The Drill - The Drill
Hammer & Benneth - Language (Santiaga nino dub tech mix),
Marcel Woods - Advanced (Woods revisited mix),
Purple Haze - Adrenalin,
Valentino Kanzyani - Nueva York,
een remix van Jones & Stephenson - The First Rebirth
en afsluiter Perry O'Neil - Wave force

da snap ik dus nie eh, die draait nog altijd Language, Adrenalin en Nueva York en The Drill?

Komaan, die draait die al zo lang

Posted by Synthesia on Apr-16-2006 14:32:

Awel mijn idee erover ziet er bijna exact hetzelfde uit als dat van Kelly

4de Sensation op een rij en voorlopig wel de laatste, eerst dj Maxim Lany viel nog redelijk mee, goeie warm-up. Tom De Neef minder maar t'was wel efkes zalig toen hij Nalin & Kane - Open Your Eyes draaide, alleen heeft hij die track niet echt tot zijn recht laten uitdraaien dus dat was ook al minder - eerste trance track van de avond btw.

Emerson zijn set trok op de ballen. Kreeg het publiek totaal niet mee, alleen maar op bepaalde monotone boenk geluiden, en der zat weinig variatie en melodie in zijn set. Toen hij Born Slippy op't einde draaide ging iedereen wel uit zijn dak maja...vind het een saaie overgedraaide plaat geworden (al lang), samen met Operation Blade en de tal van remixes ervan...

Dan de Megamix, beste tracks daar uit: en Tiesto - Lethal Industry, Delerium - Silence (Tiesto Remix) dat voor ons verpest werd door een paar zatlappen die dat zaten mee te 'zingen' zo luid of ze maar konden . Voor de rest een mengelmoes van House en Groove, niks van energieke platen.

Hoogtepunt van de avond qua muziek was toch M.I.K.E. zijn set, wat me wel verbaasde was dat hij niet zijn nieuwe Rework van Strange World draaide maar de 2000 Remake, k'heb me daarop toch wel keer volledig kunnen laten gaan. Spijtig dat ik wel just Hammer & Benneth - Language had gemist precies Hehe ook wel grappig maar M.I.K.E. heeft nu gelijk altijd pech met 1 of ander technisch probleem (koptelefoons op TE, de live-act die niet kon doorgaan op Tomorrowland, muziek die uitviel en alle lichten die aangingen in Godskitchen om 3 uur in't midden van zijn set <-- da was wel een grappig moment ...). Was de beste set van de avond maar toch vond ik het 1 van de mindere sets dat ik al heb gehoord van M.I.K.E.

De eerste helft van Marco V stelde ook teleur, ben dan maar vroeger naar huis geweest.

Sfeer vond ik ook niet echt dat, geen enkel van de dj's kon echt het publiek meekrijgen vond ik, stonden niet echt super veel mensen te dansen, Megamix zorgde daar meer voor en dan nog.

Minpunten:

- Zie hierboven

Pluspunten:

- drankbonnekes aan den entree buiten ging wel rap
- dichte parking gevonden
- het regende niet toen we aankwamen en't sportpaleis verlieten

Tofste van de avond was de companie eigenlijk (Kelly, vriendin, en nog wat peeps )

Conclusie: K'zeg dit niet vaak, nog nooit hier echt al een evenement zo bekritiseerd maar k'vond het het slechtste evenement van het afgelopen jaar. Maja, t'kan niet altijd goed zijn he Illusion in't Sportpaleis any time over dit.

Anyways, op naar Armada Night @ HMH den 28ste...dat zal wel weer een feest worden!

* hoopt nu al voor Kuffdam & Plant's Dream Makers te knallen door de speakers daar in de HMH en iedereen in trance te brengen

Posted by Antony on Apr-16-2006 14:34:

quote:
Originally posted by Kaidreas
heel veel volk, en veeeeeeeel te warm.

Christina? nu in u skibroek geweest?

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »