TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
ach ja, voor degenen die vanavond gaan: veel plezier en enjoy the show 
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut ach ja, voor degenen die vanavond gaan: veel plezier en enjoy the show |
Het hoogtepunt van het jaar wat betreft Trance in Belgi� en Toni zal er zijn. 
| quote: |
| Originally posted by Kelly* kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen! |
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Het hoogtepunt van het jaar wat betreft Trance in Belgi� en Toni zal er zijn. |
de woorden sensation,trance,hoogtepunt in 1 zin zijn idd vrij disturbing 
edit: anyhowzor den tomme gaat er weer een kiloske of 2 bijboefen ce soir voglens mij 
| quote: |
| Originally posted by Kelly* kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen! |
| quote: |
| Originally posted by Kelly* kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen! |

Ga dan zonder broek. Met een wit velleke geraakt ge ook binnen!
| quote: |
| Originally posted by TOR Ga dan zonder broek. Met een wit velleke geraakt ge ook binnen! |
| quote: |
| Originally posted by domineesje en toch zie je het niet met al dat uitgangslicht, nu loop je risico dat u slip witter is dan uw broek en dat het meer uitkomt met de blacklight ![]() draag altijd zwart onder wit, valt minder op dan wit |
Ik ga dan toch niet...
Enjoy the night en probeer de tracks van de megamix te onthouden 

Wel?
"Lang niet zo goed als vorig jaar" heb ik al opgevangen?
Aan de reacties op D4M te zien was het gisteren slecht. Mensen met een blauwe kaart moesten tot 1u op de bovenverdieping blijven en dan mochten ze maar naar beneden komen. Ik heb dus niets gemist
Ik vond het idd slecht!
Heel belachelijk dat de mensen die langs de blauwe inkom moesten niet naar beneden mochten tot 1u.
Decor was zelfde als dat van Sensation in Amsterdam vorig jaar.... en ik denk de filmpjes tss de dj's ook... tijdens 1 van de filmpkes gaan ze terug in de tijd om een dj te halen van 2100 naar 2050 naar 2010 tot 2005... bij mijn weten zijn we 2006
Muziek viel stil tijdens MIKE zen set. Vond die Maxim Lany (ofzoiets) wel een goede warmin up dj (voor mij beste dj van de avond btw) Tom De Neef draaide saai, Darren Emmerson helemaal mijn genre ni (behalve dan Born Slippy opt einde
), MIKE viel ff stil maar voor de rest ok, ni echt super. Marco V vondek ook redelijk goed en Dave Lambert hebbek nimmer gehoord. Megamix was de megamix he.... Love Generation, Rock With You, Jack U, What Else Is There, Opeation Blade.... maar wel mooie show tijdens Megamix (fireworks
)
Ma bon twas zen geld ni waard....... goe dak ni betaald heb
haja en heel vreemd vestiaire systeem vond ik. Ge moest uzelf een kapstopkske nemen, u frakske ophangen en dan gaan afgeven en betalen met drankbonnekes...
@ Sash: nice to meet the gf.... eindelijk!
@ Elof: Waar zat ge jong? 
| quote: |
| Originally posted by Kelly* tijdens 1 van de filmpkes gaan ze terug in de tijd om een dj te halen van 2100 naar 2050 naar 2010 tot 2005... bij mijn weten zijn we 2006 |
| quote: |
| Originally posted by BZRK Haha, triestige affaire |

Spijtig dat ze niet geleerd hebben uit vorige editie. Bonnentjesverkoop was toen ook een regelrechte ramp ! Een half uur aanschuiven en dan te horen krijgen dat de bonnentjes op zijn. Heb ook geen spijt dat ik niet geweest ben 
Kheb dus precies ni veel gemist 
ik vond mike zen set persoonlijk heel vet, echt het hoogtepunt van de avond (ook weer nie zo raar..)
wat ik nog weet:
Strange World ,
Voices from the Inside (Progressiva mix denk ik)
The Drill - The Drill
Hammer & Benneth - Language (Santiaga nino dub tech mix),
Marcel Woods - Advanced (Woods revisited mix),
Purple Haze - Adrenalin,
Valentino Kanzyani - Nueva York,
een remix van Jones & Stephenson - The First Rebirth
en afsluiter Perry O'Neil - Wave force
en voor mij is zen set wel nie verpest omdat zen platendraaier kapot was
[FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=arial][FONT=
arial][FONT=arial]
tegen mij zeiden ze ook dat je niet naar beneden mocht tot 1u...
kben dan gewoon langs de andere kant geweest en daar kon iedereen naar beneden.... domme mensen toch soms...
en over die bonnetjes.. iedereen ging daar natuurlijk weer achter in die grote zaal. waar ik ze kocht boven moest ik nog geen 5 minuten wachten... dusja soms es wat beter kijken zeker..
amai, wat een begaaid feestje weeral
kvond het super fun, de muziek was zoals ik al had verwacht... kut alleen de marco v en ons mieke (die trouwens nog vetter is geworden) waren top notch.
de decoratie was veel beter dan vorig jaar niet meer zo ghey met die blote grieken enz.
de big ass videoscreens waren ook wel cool.
heel veel volk, en veeeeeeeel te warm.
| quote: |
| Originally posted by Magistrate ik vond mike zen set persoonlijk heel vet, echt het hoogtepunt van de avond (ook weer nie zo raar..) wat ik nog weet: Strange World , Voices from the Inside (Progressiva mix denk ik) The Drill - The Drill Hammer & Benneth - Language (Santiaga nino dub tech mix), Marcel Woods - Advanced (Woods revisited mix), Purple Haze - Adrenalin, Valentino Kanzyani - Nueva York, een remix van Jones & Stephenson - The First Rebirth en afsluiter Perry O'Neil - Wave force |
Awel mijn idee erover ziet er bijna exact hetzelfde uit als dat van Kelly 
4de Sensation op een rij en voorlopig wel de laatste, eerst dj Maxim Lany viel nog redelijk mee, goeie warm-up. Tom De Neef minder maar t'was wel efkes zalig toen hij Nalin & Kane - Open Your Eyes draaide, alleen heeft hij die track niet echt tot zijn recht laten uitdraaien dus dat was ook al minder - eerste trance track van de avond btw.
Emerson zijn set trok op de ballen. Kreeg het publiek totaal niet mee, alleen maar op bepaalde monotone boenk geluiden, en der zat weinig variatie en melodie in zijn set. Toen hij Born Slippy op't einde draaide ging iedereen wel uit zijn dak maja...vind het een saaie overgedraaide plaat geworden (al lang), samen met Operation Blade en de tal van remixes ervan...
Dan de Megamix, beste tracks daar uit: en Tiesto - Lethal Industry, Delerium - Silence (Tiesto Remix) dat voor ons verpest werd door een paar zatlappen die dat zaten mee te 'zingen' zo luid of ze maar konden
. Voor de rest een mengelmoes van House en Groove, niks van energieke platen.
Hoogtepunt van de avond qua muziek was toch M.I.K.E. zijn set, wat me wel verbaasde was dat hij niet zijn nieuwe Rework van Strange World draaide maar de 2000 Remake, k'heb me daarop toch wel keer volledig kunnen laten gaan. Spijtig dat ik wel just Hammer & Benneth - Language had gemist precies
Hehe ook wel grappig maar M.I.K.E. heeft nu gelijk altijd pech met 1 of ander technisch probleem (koptelefoons op TE, de live-act die niet kon doorgaan op Tomorrowland, muziek die uitviel en alle lichten die aangingen in Godskitchen om 3 uur in't midden van zijn set <-- da was wel een grappig moment
...). Was de beste set van de avond maar toch vond ik het 1 van de mindere sets dat ik al heb gehoord van M.I.K.E.
De eerste helft van Marco V stelde ook teleur, ben dan maar vroeger naar huis geweest.
Sfeer vond ik ook niet echt dat, geen enkel van de dj's kon echt het publiek meekrijgen vond ik, stonden niet echt super veel mensen te dansen, Megamix zorgde daar meer voor en dan nog.
Minpunten:
- Zie hierboven
Pluspunten:
- drankbonnekes aan den entree buiten ging wel rap
- dichte parking gevonden 
- het regende niet toen we aankwamen en't sportpaleis verlieten 
Tofste van de avond was de companie eigenlijk (Kelly, vriendin, en nog wat peeps
)
Conclusie: K'zeg dit niet vaak, nog nooit hier echt al een evenement zo bekritiseerd maar k'vond het het slechtste evenement van het afgelopen jaar. Maja, t'kan niet altijd goed zijn he
Illusion in't Sportpaleis any time over dit.
Anyways, op naar Armada Night @ HMH den 28ste...dat zal wel weer een feest worden!
* hoopt nu al voor Kuffdam & Plant's Dream Makers te knallen door de speakers daar in de HMH en iedereen in trance te brengen 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas heel veel volk, en veeeeeeeel te warm. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.