TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »
Als ik aan ut werk ben ben ik ook in Delft 
Ik ga de kaart maar ff in Photoshop om proberen te zetten.. Kan iemand (mods?) aangeven welke namen ik eigenlijk wel weg kan laten, vanwege inactiviteit op het forum??
[edit]
Alvast een begin:
http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/TA-map.jpg
[/edit]
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik ga de kaart maar ff in Photoshop om proberen te zetten.. |
Acidophilus komt ook uit Halfweg.
Re: Re: Re: WWW (Wij Wonen Waar ??)
| Originally posted by MaGiK54 Ikke woon in Den Haag, svp op het kaartje zetten, als er nog ruimte is, drukke boel op de kaart om en na bij Den Haag |
enne zet mij er dan ook maar bij, bij den haag dus....
| Ik ga de kaart maar ff in Photoshop om proberen te zetten.. |
Net ff de wereldkaart zitten bekijken en de afzonderlijke landen, maar mot erbij zeggen dat je de strakste kaart hebt gemaakt Flipper. Mijn complimenten 
Grrr, had ik net weer wat naampjes overgezet naar Photoshop, crasht m'n comp 
Kan iemand (Mod) misschien ff aangeven welke namen ik in het al bomvolle westen wel weg kan laten??
[EDIT]Ik heb weer een hoop namen in Photoshop gezet (zie bovenstaande post[/EDIT]
Ik woon in Lekkerkerk, ligt aan de Lek, vlakbij Rotterdam.
ik ben 'n beetje laat met poste..
maar ik woon in nederweert.. erges onder weert ovzoow (bij mantisnl)
UPDATE
Zo, ik heb nu alles overgezet in Photoshop zodat ik later de boel makkelijk kan verplaatsen of aanpassen!! 
Zie hier het resultaat:

Mis je je naam nog op de kaart, laat het dan ff weten!!! Ik heb namelijk een aantal namen er niet meer opgezet omdat ik die hier nauwelijks of nooit heb gezien!
Ziet er keurig uit man!! Eindelijk een beetje overzichtelijk!!
Met vriendelijke groet.
Ja idd heel netjes...maare Petrus woont inmiddels in Epe(rechtsboven vaassen,magrec) en wat doet Henkie nog op de kaart?
ziet er mooi uit!! wel heel wat minder mensen dan eerst of zie ik het verkeerd?
Dacht een stadgenoot gevonden te hebben... maar volgens zijn profiel komt ReGrooved uit Rotterdam!? 
Nice 
als ik zo ff kijk op de map kunnen van mij part de volgende naampjes echt exit:
hazza
dj screamer
evil_e
capman
trunks
dj_spare
en members die ik ook al lange tijd nie meer gespot heb:
gekhous
nastra azuro
henkie_henk
alex f
lowrider
obi
missen trouwes ook nog wel wat naampjes, zoals bv. antiphus
Re: UPDATE
| Originally posted by Flipper01 Zo, ik heb nu alles overgezet in Photoshop zodat ik later de boel makkelijk kan verplaatsen of aanpassen!! ![]() Zie hier het resultaat: ![]() Mis je je naam nog op de kaart, laat het dan ff weten!!! Ik heb namelijk een aantal namen er niet meer opgezet omdat ik die hier nauwelijks of nooit heb gezien! |
)
Re: Re: UPDATE
| Originally posted by Teknikol Teknikol, dirksland (goeree-overflakkee) (denk je ik doe ook es iets goeds, ik rees de thread omhoog, staat je naam er nog niet op ) |
Ik kon nl niet terugvinden waar je vandaan kwam.. Maar je staat er nu bij, een aantal anderen heb ik weer verwijderd, dus mis je je naam zeg het maar!!
| Originally posted by M_Peror Dacht een stadgenoot gevonden te hebben... maar volgens zijn profiel komt ReGrooved uit Rotterdam!? |
Re: Re: Re: UPDATE
| Originally posted by Flipper01 Klopt!! Ik zat al te wachten op je reactie Ik kon nl niet terugvinden waar je vandaan kwam.. |
[/edit]
Aangezien ik nu ook in Groningen zit, kun je me daar dan ook f toevoegen? (Leiden ook laten staan)
Dan is ie weer helemaal up-to-date!
De groeten.
Nogmaals mijn complimenten, kaartje ziet er strak uit 
| Originally posted by Blik Rosmalen is gemeente Den Bosch |
Re: Re: Re: Re: UPDATE
| Originally posted by Teknikol [edit] wat is die oranje vlek?? Ligt daar een schat van kapitein oranjebaard ofzow [/edit] |