TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Jo det st�mmer, s�rskilt vita skor far illa har jag sj�lv m�rkt. Drycker spills, smutsiga skosulor blir bl�ta, golvet blir smutsigt, f�tter far i alla riktningar. 
ja jag skulle aldrig k�pa ett par nya skor enbart f�r TE eller kryssen faktiskt, f�redrar � trasha mina gamla ^^
Akia hur g�re med foten btw? b�ttringsv�gen? 
Jo tack, �ver f�rv�ntan! Svullnaden har n�stan helt g�tt ner! �nnu �r den lite stel men jag k�r p� med rehab �vningarna s� det blir b�ttre f�r varje dag, den kommer att vara fit till kryssningen! Tack f�r alla goda tips (och d�liga ox�, jofawe), det har hj�lpt! 
Vad� d�liga?!
Det �r v�l inget dumt tips att f� tv� veckors semester :P
USch.. jag kommer f� det galet tajt med tid.. ska k�ra hem till v�xj� direkt efter kryssen, m�ste infinna mig h�r igen innan 24.. bl���.
Man l�r ju va ganska tr�tt s� det l�ter inte s� kul... ska du k�ra sj�lv? Proppa i s� fall hansfacket fullt med godis, s� l�nge man har n� att �ta p� somnar man inte. Funkar p� mig! 
Har 2 veckors semester nu... 
| quote: |
| Originally posted by jofawe Vad� d�liga?! Det �r v�l inget dumt tips att f� tv� veckors semester :P USch.. jag kommer f� det galet tajt med tid.. ska k�ra hem till v�xj� direkt efter kryssen, m�ste infinna mig h�r igen innan 24.. bl���. |
LOL 
Skyll dig sj�lv, ScuL! 
Lite sm�surt att jag har bortamatch i Nyk�ping p� l�rdag den 12e, jag som t�nkte k�ra hela paketet � efterfesta till �zze � Jdotp @ Vardagsrummet ..
..ba sl�nga i sig n�ra resorb s� kasnke d ordnar sig �nd� hehe 
hmmm...brukar de inte k�ra p� l�rdagar?
| Originally posted by Laszlo hmmm...brukar de inte k�ra p� l�rdagar? |
Fan ass� jobbet kommer nog inte ge mig ledigt nu f�r att kunna �ka kryssningen och alla minapolare ska med =( FAn ass� Jag har ans�k sedn i maj fick veta typ f�r 2 veckor sedan att jag skulle ej f� den igenom men de sa ans�k igen. Och nu har jag gjort det. Fan ass� om jag inte f� �ka med. =( Har ju biljett och allt redan. Fan man vill ju inte missa allt. aja jag ska fan g� p� rank 1 som teaser om jag inte f� �ka med detta s� vill jag inte l�te hela veckan pajas utav det.

Man kan ju inte r� f�r om man blir sjuk...
| Originally posted by Akia Man kan ju inte r� f�r om man blir sjuk... |
�r alltid ett alternativ dock
Ett m�rkligt sammantr�ffande �r det ju... men m�rkligare saker har v�l h�nt
!
| Originally posted by Akia Ett m�rkligt sammantr�ffande �r det ju... men m�rkligare saker har v�l h�nt ! |
vafan, jobbar du f�r den amerikansna underr�ttelsetj�nsen eller vad �r det fr�gan om? 
Hmmm... ja, du f�r v�l ta � skaffa lite ryggont eller n�got redan i morgon d�. S� hinner du g� till l�karen och bli sjukskriven en vecka ox�! 
ring fr�n din mobil � st�ng av den sen?
Be en polare som �r hemma i sin l�genhet ringa... D� s�ger chefen...
Chef - S� konstigt du l�ter lilla Snowave, du m�ste verkligen vara sjuk.
"Snowave" - Ummm hehe ja jo, som du h�r s� l�ter jag inte alls som Snowave... �hh jag menar mig sj�lv idag, s� d�lig �r jag 
Chef - Oj ja det �r b�st du �r hemma och kr�ks en stund ist�llet
"Snowave" - Men jag har bara extremt ont i halsen, huvudet och har feber.
Chef - Men ojsan bojsan men krya p� sig d� Snowave s� kanske vi ses p� m�ndag.
Jag har faktiskt fulskrivit mig en g�ng! Jag jobbade 7(!) dagar i veckan d� och va toktr�tt, s� jag stoppade in lite godis i ena n�sborren (Polly om jag minns r�tt) och ringde chefen - han tyckte v�ldigt synd om gemof�rkylda mig!
(...Polly f�rresten, e inte dom v�ldigt stora..?)
Jag spelar kl9 till 10 allts� 
Johnny Boy ringde mig nyss 

Har grejat party kl�derna nu! Hittade skita snygga p� Saturnreturn (tack Snowave f�r tipset!) i Gamla Stan, s� lite trancigt blir det! 
| Originally posted by Akia Har grejat party kl�derna nu! Hittade skita snygga p� Saturnreturn (tack Snowave f�r tipset!) i Gamla Stan, s� lite trancigt blir det! |
G�r som jag, dra p� dig n�t gammalt sunkigt