TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
tja Ivoorkust cre�rt te weinig kansen voor hun overwicht. Copa pakt die vrij trap trouwens. En de goal van Ruud had in 7/10 matchen afgevlagd geweest.
Ik zag zeker geen wereldkampioen in Nederland.
| quote: |
| Originally posted by mellow_head kutHolland heeft gewonnen Ivoorkust verdiende op zn minst toch e gelijikspel. |
?
| Originally posted by djcresto Romaric scoort op vrije trap, let op mijn woorden ![]() Voor de Nederlanders, hij scoort vrije trappen zoals Van Hooijdonck |

kut kut kut
ik had 10 euro op Ivoorkust staan
Mexico (1.40) - Gelijkspel (4.00) - Angola (8.50)
Veiligste zal wel op Mexico zijn
| Originally posted by Xilver kut kut kut ik had 10 euro op Ivoorkust staan Mexico (1.40) - Gelijkspel (4.00) - Angola (8.50) Veiligste zal wel op Mexico zijn |
Lekker boeiend, zolang we blijven winnen en toch bagger spelen ga ik niet lopen klagen 
Originally posted by Freezel Lekker boeiend, zolang we blijven winnen en toch bagger spelen ga ik niet lopen klagen |
Wees nu eerlijk, wat gaat Oranje tegen de Argentijnen uitrichten? 
| Originally posted by Phortastic waar wedt ge ? |
| Originally posted by Phortastic tot je verliest tegen een tegenstander die bagger speelde... Dan is het weer zagen en huilen |
| Originally posted by Jasperovitsj Wees nu eerlijk, wat gaat Oranje tegen de Argentijnen uitrichten? |
Laat de reserves maar lekker een potje ballen. Er ligt natuurlijk totaal geen druk op, dus laat ze maar een lekker recreatief potje gaan ballen
Als we 2de worden dan moeten we wel tegen de eerste van die poule
zonde dat een ploeg als ivoorkust er uit ligt
Sja, argentinie wordt niks, maar mexico of portugal moeten ze dan wel weer kunnen hebben dacht ik zo 
| Originally posted by Eagle` zonde dat een ploeg als ivoorkust er uit ligt |
Sja, Afrikaanse landen hebben het nooit heel goed gedaan, muv een keer Kameroen en een keer Senegal...
Iemand nog de beelden gezien van dat akkefietje tussen van Bommel en Drogba? Die Drogba liet zich zo ver opnaaien dattie van Bommel in z'n ballen greep 
Haha ja, leukste was nog het terugblikken met Jack van Gelder en Van Bommel zelf na de wedstrijd 
| Originally posted by Freezel Haha ja, leukste was nog het terugblikken met Jack van Gelder en Van Bommel zelf na de wedstrijd |
Die goal van Deco
Beter kunt ge'm ni trappen.
idd, wa een knal was me da! 
vette goal van deco idd, maar voor de rest maar een zwakke match van portugal ze
| Originally posted by eieregooie Sja, argentinie wordt niks, maar mexico of portugal moeten ze dan wel weer kunnen hebben dacht ik zo |
Lekkere wedstrijd van Ghana, impressed 
Weer centjes kwijt. 
Goed gespeeld Ghana though. 
| Originally posted by mellow_head Domste WK uitspraak |