TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set)
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]


Posted by Bertn on Jul-29-2006 09:42:

in asot 259 - die liveset uit amnesia - draait Armin gewoonweg Bodyrox - yeah yeah. Dat zijn van die platen die tiesto nooit zou draaien, en waar ik toch van opkijk Armin verrast me af en toe toch nog met zo'n platenkeuzes hoor


Posted by FenixStyle on Jul-29-2006 10:06:

quote:
Originally posted by Bertn
in asot 259 - die liveset uit amnesia - draait Armin gewoonweg Bodyrox - yeah yeah. Dat zijn van die platen die tiesto nooit zou draaien, en waar ik toch van opkijk Armin verrast me af en toe toch nog met zo'n platenkeuzes hoor


Bwa Tiësto durft soms ook wel eens een house/electro-plaatje op te gooien hoor Vorig jaar op Marktrock draaide em bijv nog Chab - Closer To Me, Axwell & Ingrosso Remix van Darkside of the Moon,...


Posted by Meltoz on Jul-29-2006 14:49:

quote:
Originally posted by Real
Ook net terug.

Eerst en vooral: Meltoz, greetz terug van Push2005, TOR en mij, we hadden uw smske wel gezien. Dat ge daar uw geld aan versmost.

....


Bwah zoveel geld was't nu ook weer nie he...

Ik had m'n BeTa t-shirt aangetrokken, dus kan wel zijn da'k da was, maar misschien ook een andere BeTA...

Ik vond de set van Progression héél geslaagd, mannen hebben een perfect setje neergezet, heb er volledig van genoten, lekker zweven met bepaalde momenten, mmmmm... Echt e TOP setje Spijtig dat er op't einde een paar van die paar ambetanterikken naar Tiësto aan't roepen waren, verstoorde volledig, zonde... Spijtig dat het publiek echt niet mee wou, ik denk enkel de echte trancelovers bij Progression! Wacht vol ongeduld op hun cd, wordt genieten

Tiësto was OK, maar was véél te commercieel met momenten en dat was spijtig, maar vond het ook spijtig dat de meeste ook dan net volledig uit hun dak gingen Misschien toch is aan denken om naar Nederland te verhuizen. Was toch zelf weer hennig duwen tussen de menigte... /denkt terug aan Versuz toestanden

Ben rond 12u doorgegaan, geslaagd avondje voor een groot deel door Progression... Heb denk ik Christina gezien, blondje meisje met bril...? Maar voor de rest geen BeTA's kunnen bespeuren... Ik stond in't linkse vak.


Posted by christina on Jul-29-2006 15:17:

quote:
Originally posted by Meltoz
Heb denk ik Christina gezien, blondje meisje met bril...? Maar voor de rest geen BeTA's kunnen bespeuren... Ik stond in't linkse vak.


ik heb LICHTBRUIN haar
ma kstond wel redelijk aan de linkse kant en khad iets rood aan


Posted by Meltoz on Jul-29-2006 15:52:

quote:
Originally posted by christina
ik heb LICHTBRUIN haar
ma kstond wel redelijk aan de linkse kant en khad iets rood aan


Woopsy daisy

Het was duidelijk lichtbruin haar Zal je ni meer vergeten nu zene


Posted by christina on Jul-29-2006 20:53:

quote:
Originally posted by Meltoz
Woospy daisy

Het was duidelijk lichtbruin haar Zal je ni meer vergeten nu zene


als ik nu is zou weten hoe gij eruit ziet he


Posted by obssession on Jul-31-2006 11:07:

tiesto at suikerroc was zalig


Posted by diddi on Jul-31-2006 11:37:

quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Tiesto kan dan toch mixen .



Posted by Push2005 on Aug-02-2006 15:09:

Progression @ Suikerrock



1. Deep Mariano & Mike Brin - Return to Grecia (Mike Brin Rework)
2. Thomas Penton & Joseph Anthony - El Ritmo (Tonedepth & Sultan Remix)
3. Peter Lazonby - Sacred Cycles (Derek Howell Remix)
4. Episodic - Nothing this way (Eelke Kleijn remix)
5. Titania - Incriminating Evidence
6. Benz & MD - Under Oath
7. Progression - Loving Memory
8. Progression - Technophobia
9. Jussi Polet - Positive (Supermodels from Paris remix)
10. Adam Nickey - Forgotten Islands
11. Progression - ID
12. Progression - ID
13. Progression - Sands of Time
14. Progression - ID
15. Progression - ID


Posted by Jasperovitsj on Aug-02-2006 15:22:

quote:
Originally posted by Push2005

6. Benz & MD - Under Oath

Damn, die wil ik ook wel eens live horen. Moet flippen zijn

En sterke tracklist van die mannen. Die mogen inderdaad nog wel eens naar België komen!


Posted by Push2005 on Aug-02-2006 15:27:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Damn, die wil ik ook wel eens live horen. Moet flippen zijn

En sterke tracklist van die mannen. Die mogen inderdaad nog wel eens naar België komen!


Goeie schijf ja...

Je had ook moeten gaan hé, twas geen geld
En je kon al naar huis om 22h


Posted by djcresto on Aug-02-2006 15:33:

zijn dat dezelfde mannen als op de in trance we trust 11 release party?


Posted by Push2005 on Aug-02-2006 15:49:

quote:
Originally posted by djcresto
zijn dat dezelfde mannen als op de in trance we trust 11 release party?


Jep
Maar toen was ik er niet bij... Ze zijn zo'n beetje op aan't komen. Kzie ze wel nog doorbreken.


Posted by djcresto on Aug-02-2006 16:02:

quote:
Originally posted by Push2005
Jep
Maar toen was ik er niet bij... Ze zijn zo'n beetje op aan't komen. Kzie ze wel nog doorbreken.


gaven toen ook een vette set


Posted by Config on Aug-02-2006 16:06:

quote:
Originally posted by Push2005

6. Benz & MD - Under Oath


Original en Perry O'Neil remix
zo'n vette tracks vooral die remix van Perry dan.. kheb em bijna letterlijk kapotgedraaid hier op men laptop


Posted by Bunz on Aug-02-2006 16:28:

quote:
Originally posted by djcresto
gaven toen ook een vette set


kweenie, zo schitterend vondk die manne toen nie


Posted by Push2005 on Aug-02-2006 16:55:

Schandalig trouwens dat ze in die JimTV verslagen Progression niet eens interviewen en dan die idiote westvlamingen van Flatcat, die trouwens énkel covertjes van andere rockgroepen brengen, 7 à 10 minuten aandacht geven...

De discriminatie van EDM continues


Posted by TOR on Aug-02-2006 18:00:

Waar heb je die t/l vandaan, Luc?
En circuleert er toevallig een opname?


Posted by Blue Sky 99 on Aug-16-2006 21:12:

Ik heb eens wat tracklists van Progression zitten te bekijken, die draaien precies wel vaker goeie sets ... niemand die toevallig een linkje heeft voor één van hun sets?


Posted by The_G0dfather on Sep-08-2006 12:45:

Naar aanleiding van het feit dat die hele zotte plaat niet Carl B - Social Suicide is, ff bumpen.

Net ff zitten zoeken en heb ze hier gevonden op video:[[ LINK REMOVED ]]
, met dank aan Trance Maniac van op partyflock.

't Zijn 13 mp4 bestanden (afspelen met quicktime) en de eerste 6 minuten van video0009 is die plaat, ze staat er dus volledig op Luc, in- en uitgemixt . Wordt gemixt erna met die remix van feel free, de tracklists die ik al gezien heb vermelden allemaal social suicide voor YDR, ze lijken wel enigszins op elkaar die platen maar toch niet dezelfde. Klinkt eerder als een nieuwe productie van hem.


Posted by De Geert on Sep-10-2006 16:37:

die plaat is
Shane 54 & Abel Ramos - Kippenvelmeter [? Remix]

wel zeer toepasselijke titel


Posted by Config on Sep-10-2006 16:41:

quote:
Originally posted by De Geert
die plaat is
Shane 54 & Abel Ramos - Kippenvelmeter [? Remix]

wel zeer toepasselijke titel


de original is alleszins een schijtplaat imo


Posted by Push2005 on Sep-10-2006 16:43:

Het is die plaat niet ze dachtek (en kvind da ook maar een domme plaat )


Posted by De Geert on Sep-10-2006 16:56:

zijn idd ni dezelfde...my mistake


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.