TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic als de tijdrit een indicatie was, niet te veel verw88 dan |
ik denk ni da het in den tour zo werkt zenne 
| Originally posted by Devilex Hadden ze gisteren niet ziten jagen dan waren die vluchters mss met 20 min of meer over de streep gekomen, en Dessel is nu wel mss geen favoriet voor de eindzege maar 20 min zijn wel 20 min... |
Nee da zeg ik toch ni
Trouwens wat een saaie rit alweer, de Tourmalet ��n van de zwaarste cols leggen ze helemaal in het begin zodat hij er eigenlijk voor niks ligt.
Waar is den tijd met mannen zoals Pantani, Dufaux, Escartin, Chiapucci, Virenque, Z�lle wanneer er van de eerste tot de laatste minuut aangevallen werd.
EDIT: Trouwens ik vind dat de Tour jaar na jaar makkelijker wordt, als ge eens rit uit de jaren 90 eens vergelijkt waar ze in de Pyerene�n 5 cols van buiten categorie achter elkaar kregen
Kga verder mijn hagen gaan snoeien en kom binnen 2 u nog is piepen
^ vandaag in de gazet: vroeger waren er ritten van 320 km waarvan 17 uur later de winnaar bekent was...

| Originally posted by diddi ^ vandaag in de gazet: vroeger waren er ritten van 320 km waarvan 17 uur later de winnaar bekent was... |
Ik kan mij nog een Tourrit ergens in de jaren '90 herinneren, waarin onder andere Indurain en Leblanc in de sneeuw, hagel en mist een paar cols opmoesten bij vriestemperaturen. Als dat tegenwoordig het geval is stappen de renners af en staken ze tot de col geschrapt wordt
En Hincapie vandaag al een serieuze pandoering gekregen seg, da ziet er niet goed uit voor de rest van de Tour
En Mayo ook naar huis, hij is ziek 
| Originally posted by Jasperovitsj En Mayo ook naar huis, hij is ziek |
Ik denk dat de 3 favorieten voor de eindzege zich vandaag aangemeld hebben 
Evans zie ik net iets te kort schieten...
En wat een onnozelaar is die Rasmussen toch. Zich pleuris rijden in de vallei, en dan op de laatste col volledig terugvallen. In plaats van zich wat gedeisd te houden en Boogerd dat werk te laten doen. 
Ik vond het een saaie rit, ben er zelfs van in slaap gevallen
Misschien omdat ik er meer van verwachte, dat meer mensen hun kans zouden gaan? Maar niets van dat 
Eigenlijk zijn de de mannen van de top 5 zonder veel moeite tot aan de streep geraakt. Iedere keer hetzelfde scenario, enkele gekken die zich te pletter rijden en iets nadien komt de pletwals eraan.
Ik zou graag nog eens een gevleugelde klimmer zien doortrekken tot aan de meet.
Het valt ook enorm op da die oppermachtige Discovery Channel ploeg van de voorgaande 7 jaar ineens in de vernieling wordt gereden.
Geen enkele pure klimmer van de voorgaande jaren speelt nog een rol eigenlijk. Ofwel zijn ze er niet bij, ofwel moeten ze bij de eerste beklimming al lossen.
| Originally posted by Jasperovitsj En wat een onnozelaar is die Rasmussen toch. Zich pleuris rijden in de vallei, en dan op de laatste col volledig terugvallen. In plaats van zich wat gedeisd te houden en Boogerd dat werk te laten doen. |

| Originally posted by Phortastic En ik zie Landis wel de tour winnen trouwens. |
| Originally posted by Tomorrow Traxx Da zou wel erg straf zijn, eerst efkens den tour winnen en dan een nieuwe heup laten steken! |

Boonen was daarstraks wel grappig:
"ne normale mens recupereert 3 weken van zo'n etappe, wij doen er zo'n elke dag drie weken aan een stuk"
De manier waarop het eruit kwam 
Van mij mag Landis ook winnen, 't is mss zijn laatste kans.
De anderen hebben nog jaren.
| Originally posted by djcresto Boonen was daarstraks wel grappig: "ne normale mens recupereert 3 weken van zo'n etappe, wij doen er zo'n elke dag drie weken aan een stuk" De manier waarop het eruit kwam |
| Paolo Savoldelli is vaak te vinden achteraan het peloton. Savoldelli kreeg gisteren klappen van een dronken supporter en moest 15 hechtingen krijgen in het gezicht. Houdt hij het vol vandaag of zal ook hij moeten opgeven? |
Wat is die Boonen toch een slechte verlieze. Het was weer eens de fout van de lotto-davitamon ploeg dat hij niet won 
| Originally posted by MikeVee Wat is die Boonen toch een slechte verlieze. Het was weer eens de fout van de lotto-davitamon ploeg dat hij niet won |
hij had graag goe weggereden me die vlucht. maar da ga ni als Mcewen zen benen stil houd als hij vanvoor komt eh...
dat Mcewen niet meerijdt begrijp ik toch ook niet ze. Ok, voor hem hoeft het nimeer, maar op kop gaan rijden en de bijnen stil houden vind ik ook wel enorm belachelijk.
En al bij al was dit toch ook een kans voor onze kangeroo om uit te lopen op Freire en de rest he (behalve Boonen). Strax valt hem es op zen bakkes in ne sprint en is hem zen groen kwijt aan Freire ofzo... Dat heeft hem dan alleen aan zen eigen te danken.
Boonen moet zo niet zeveren. Een vlucht van 15 die mislukt omdat er 1 iemand niet meedoet, dat klopt niet h�. De rest in die groep zal ook niet voluit gegaan zijn aangezien ze weg waren met 2 sprinters.
Ik lees in de krant dat de lottoploeg aan quickstep had gevraagd om samen de 4 vluchters te achtervolgen maar die dat niet wouden doen, maar dat vergeet tommeke te zeggen in interviews.
En het ziet er naar uit dat het vandaag weer niets gaat worden voor tommeke. 
der is een verschil tussen ni meerijden en op kop uw benen stilhouden.
btw: verander uw vlag eens in een australische 
| Originally posted by Phortastic btw: verander uw vlag eens in een australische |
Tot het einde van de tour voor McEwen en Evans