TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by mrcanon "voorbereiden op het ergste" |
| quote: |
| Originally posted by Config das inderdaad wel belangrijk om rekening mee te houden ![]() en wat domineesje zegt dat Armin zou afsluiten met without you near, daar geloof ik weinig van.. en als ie het zou doen dan gaat Markus die plaat normaalgezien niet meer draaien.. 2 keer dezelfden plaat in 2 u zou der beetje over zijn.. |
| quote: |
| Originally posted by domineesje haal u prot uit uw ogen |
| quote: |
| Originally posted by christina why the hell did you buy a ticket? |
zeg kereltjes stop ier es mee, tzal in orde zijn vrijdag, geloof me 
| quote: |
| Originally posted by Config hmm.. dezelfde platen draaien is echt iets dat gemeden wordt bij dj's ze.. |
volgens mij gaat dat event geweldig sucken
maar dat zeg ik ook alleen maar omdat ik zelf niet kan gaan natuurlijk
ik zou graag eens die nieuwe Plastic Boy live horen, kans is denk ik groot dat hij daar passeert. Dat moet wel mayhem zijn
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic niemand? |
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik zou graag eens die nieuwe Plastic Boy live horen, kans is denk ik groot dat hij daar passeert. Dat moet wel mayhem zijn |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Die plaat is bijna de enige reden waarom ik ga |
Ik ga voor Plastic Fantastic
Sorry kon het nie laten ... 
Keuze genoeg voor kwalitatieve feestjes in de weken die volgen..
Ik ga vrijdag met het oog op een avondje no-brain fun. Eighties, Language, Plastic Fantastic.. Maakt mij niet uit, I'll have fun regardless 
| quote: |
| Originally posted by TOR Keuze genoeg voor kwalitatieve feestjes in de weken die volgen.. Ik ga vrijdag met het oog op een avondje no-brain fun. Eighties, Language, Plastic Fantastic.. Maakt mij niet uit, I'll have fun regardless |
| quote: |
| Originally posted by mrcanon Hoe dan ook, tzal een zalig avondje zijn. |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Hoe kan het ook anders, Regi draait niet |
| quote: |
| Originally posted by TOR Keuze genoeg voor kwalitatieve feestjes in de weken die volgen.. Ik ga vrijdag met het oog op een avondje no-brain fun. Eighties, Language, Plastic Fantastic.. Maakt mij niet uit, I'll have fun regardless |
| quote: |
| Originally posted by TOR Keuze genoeg voor kwalitatieve feestjes in de weken die volgen.. Ik ga vrijdag met het oog op een avondje no-brain fun. Eighties, Language, Plastic Fantastic.. Maakt mij niet uit, I'll have fun regardless |
Ik ga als ik me al twee uur aan een stuk aant geven ben op Armin z'n set, echt niet plots doodstil blijven staan omdat hij Plastic Fantastic draait... (hoewel ik het ook een kutplaat vind)
ook een + 1 waard
Jasper & Zehra + Kristof
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex + Den Backer + min. 4
De Geert
Joker666
Antony + 1
Config + 1
FredNova + ...
Als Jasper & Zehra zich over mij willen ontfermen, kom ik ook. 
Jasper & Zehra + Kristof
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle + FCB_Fanatic
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex + Den Backer + min. 4
De Geert
Joker666
Antony + 1
Config + 1
FredNova + ...
ik stond der ook nog nie tussen 
Jasper & Zehra + Kristof
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle + FCB_Fanatic
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex + Den Backer + min. 4
De Geert
Joker666
Antony + 1
Config + 1
FredNova + ...
Magistrate + 6
Armin zijn tweede plaat zal hoogstwaarschijnlijk Control Freak zijn
Jasper & Zehra + Kristof
BZRK
mrcanon
Bl@ckout
FenixStyle + FCB_Fanatic
christina
Push2005
TOR
progrez
Ataraxya
Rafic (Dark Apostle) + Valerie
Synthesia
domineesje + whuke + 1 mss
pheatus + hydra
MikeVee
Devilex + Den Backer + min. 4
De Geert
Joker666
Antony + 1
Config + 1
FredNova + ...
Magistrate + 6
speentje + 2
| quote: |
| Originally posted by Devilex Armin zijn tweede plaat zal hoogstwaarschijnlijk Control Freak zijn |
Ik verwacht een set � la tomorrowland.. der zal zeker wa trance inzitten.. ik stel voor dat je daar vanvoor wat gaan zot doen als ie trance draait en als ie overschakelt naar techtrance met een man of 30 em gaan uitfluiten 
idem voor Markus natuurlijk 
en als RvG komt constant fluiten 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.